Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
vaz
|
Ierakstīts: 00:45, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: pārveide |
|
|
Audi 90,ar motoru 2.3l un motora kodu NG.ja liek sim motoram klāt turbīnu no Audi 200 2.2l,ir vajadzīgs starp motora bloku un galvu likt kkādu starpgabalu?ja ir jāliek, tad cik biezu to aptuveni vajag? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 09:20, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Если давление турбины непривысит 0.5 бар то можно с головкой ничего неделать.Если больше то надо понижать степень сжатия, прокладку потолсче примерно на 1мм или переточить поршня или головку.До кучи полюбому нужны более производительные фарсунки и под это всё настроить комп. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
artwar2004


Pievienojies: 10 Nov 2007 Ieraksti: 75
|
Ierakstīts: 10:51, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
spils rakstīja: | Если давление турбины непривысит 0.5 бар то можно с головкой ничего неделать.Если больше то надо понижать степень сжатия, прокладку потолсче примерно на 1мм или переточить поршня или головку.До кучи полюбому нужны более производительные фарсунки и под это всё настроить комп. | Там механический инжектор, на сколько я снаю |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
sael
Pievienojies: 30 Jul 2007 Ieraksti: 614
|
Ierakstīts: 10:54, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Ага , KEIII-Jetronic там стоит , полумеханика чтоли. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 12:53, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: Re: pārveide |
|
|
vaz rakstīja: | Audi 90,ar motoru 2.3l un motora kodu NG.ja liek sim motoram klāt turbīnu no Audi 200 2.2l,ir vajadzīgs starp motora bloku un galvu likt kkādu starpgabalu?ja ir jāliek, tad cik biezu to aptuveni vajag? |
Ауди выпускала уже готовые турбовики, 10 и 20 клапанов, мощностью от 168 до 230 л.с. и создавать еще один,думаю не надо, я понимаю, что, Вы наверно хотите прикрутить турбу, не снимая блока с машины, я скажу не получится, места маловато. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vairis

Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 15:28, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: Re: pārveide |
|
|
vaz rakstīja: | Audi 90,ar motoru 2.3l un motora kodu NG.ja liek sim motoram klāt turbīnu no Audi 200 2.2l,ir vajadzīgs starp motora bloku un galvu likt kkādu starpgabalu?ja ir jāliek, tad cik biezu to aptuveni vajag? |
Man ir laba KKK24 turbīna!  _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vaz
|
Ierakstīts: 20:44, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
ka tad reali ir?es tam motoram varu likt to turbinu?tas motors vares turet to,ja tas nav turbomotors?protams, kompresija tiks pazeminata un ar to pietiks? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vairis

Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 20:48, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
vaz rakstīja: | ka tad reali ir?es tam motoram varu likt to turbinu?tas motors vares turet to,ja tas nav turbomotors?protams, kompresija tiks pazeminata un ar to pietiks? |
Nopērc 10VT motoru, un miers, nemaksā tie motori baigo naudu, un atkritīs vismaz 101 problēma  _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 21:49, 26-Nov-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
vairis rakstīja: | vaz rakstīja: | ka tad reali ir?es tam motoram varu likt to turbinu?tas motors vares turet to,ja tas nav turbomotors?protams, kompresija tiks pazeminata un ar to pietiks? |
Nopērc 10VT motoru, un miers, nemaksā tie motori baigo naudu, un atkritīs vismaz 101 problēma  | Тем более эти моторы стоят помоему около 200лс с причендалами а за 300 можно найти всю сотку  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Thomas

Pievienojies: 23 Oct 2006 Ieraksti: 7814
|
Ierakstīts: 01:00, 27-Nov-2007, Tue Ieraksta virsraksts: |
|
|
200Лс вроде видел уже перебранный 10ВТ на сс.лв _________________ coupe quattro '93
80 turbo quattro '83 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vairis

Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 01:07, 27-Nov-2007, Tue Ieraksta virsraksts: |
|
|
Thomas rakstīja: | 200Лс вроде видел уже перебранный 10ВТ на сс.лв |
 _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
SiR-M


Pievienojies: 10 Dec 2004 Ieraksti: 8320 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 01:58, 27-Nov-2007, Tue Ieraksta virsraksts: Re: pārveide |
|
|
Artem rakstīja: |
Ауди выпускала уже готовые турбовики, ...
создавать еще один,думаю не надо, .... |
 _________________
C4 Avant quattro AAH LPG // SABi SDS |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Thomas

Pievienojies: 23 Oct 2006 Ieraksti: 7814
|
Ierakstīts: 02:44, 27-Nov-2007, Tue Ieraksta virsraksts: |
|
|
а вот интересно, какое турбине нужно управление ( в рамках НГ) ? по идее же, сделать спуск на определённом давлении и всё?ну вот, допустим, если как тут человек задумал, берёт он штаны от КГ...МЦ там...с турбой, вастгейтом...интеркулер там, коробочка под фильтр..."накручивает планку" давления и всё? _________________ coupe quattro '93
80 turbo quattro '83 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 09:50, 27-Nov-2007, Tue Ieraksta virsraksts: |
|
|
Thomas rakstīja: | а вот интересно, какое турбине нужно управление ( в рамках НГ) ? по идее же, сделать спуск на определённом давлении и всё?ну вот, допустим, если как тут человек задумал, берёт он штаны от КГ...МЦ там...с турбой, вастгейтом...интеркулер там, коробочка под фильтр..."накручивает планку" давления и всё? | Повысив давление в турбине, надо добавить горючки теоретически надо изменить конфигурацию конуса в расходомере в средней и верхней части но это довольно сложно сделать, просче конечно подкрутить давление обсчее но её будет заливать на холостых. Лучше конечно на этот двигатель устоновить комп МС или VEMS они могут упровлять турбиной их можно настроить под любое давление они уже имеют електронные фарсунки и более лучшее зажигание которое тоже можно настроить чтоб получить максимум мощности и без детонации. И есчё если не добавить горючки то бедная смесь прожгёт поршня. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 12:03, 27-Nov-2007, Tue Ieraksta virsraksts: |
|
|
spils rakstīja: | Thomas rakstīja: | а вот интересно, какое турбине нужно управление ( в рамках НГ) ? по идее же, сделать спуск на определённом давлении и всё?ну вот, допустим, если как тут человек задумал, берёт он штаны от КГ...МЦ там...с турбой, вастгейтом...интеркулер там, коробочка под фильтр..."накручивает планку" давления и всё? | Повысив давление в турбине, надо добавить горючки теоретически надо изменить конфигурацию конуса в расходомере в средней и верхней части но это довольно сложно сделать... |
А это еще зачем? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
|