AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Iešprices manuāla regulēšana.
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
Schumis


Pievienojies: 07 Mar 2007
Ieraksti: 6

IerakstsIerakstīts: 01:34, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Iešprices manuāla regulēšana. Atbildēt citējot

Esmu dzirdējis, ka džeki liek manuālu iešprices regulātoru mehāniskajai špricei. Ķipa grozāma poga salonā, un neliels manometriņš. Vai kādam nav kāds info, vai vismaz nojausma kā to reāli var izdarīt? Un vai ir reāls labums jaudas palielināšanai? (Audi Coupe 93g, 2,3L)

P.S.
Točna zinu, ka tas tiek darīts sporta autiņiem. Nezinu protams vai visiem...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 02:09, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Если бы просто добавив кучу бенза можно было бесконечно квеличивать мощность двигателя, то зачем бы придумывали турбины и прочую муть? Немного обогатив смесь можно лишь немного увеличить мощность (около 5%)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Schumis


Pievienojies: 07 Mar 2007
Ieraksti: 6

IerakstsIerakstīts: 18:33, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Fīča laiakm nav degvielas daudzuma palielināšanā, vai maisījuma bagātināšanā, bet gan iesmidzinātās konsistences kvalitātē! Respektīvi benzīns tiek izsmidzināts kvalitatīvāk. Man jau arī tas liekas aizdomīgi vienkāršs pasākums. Vienkārši doma, ka to dara profesionāliem sporta auto, uzvedina uz domas, ka kaut kāda jēga tajā ir. Ķipa, viņi tak to nedara tikai ponta pēc! Smile Lai gan ja strādā pie jaudas palielināšanas kompleksi,tad arī tie minētie 5% jaudas dod savu artavu! Vēl viens mopēds klāt! Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 18:49, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Nu x.z, tadu krutu fiču neesmu redzejs, bet mehaniska šprice autosporta - tas man liekas jau sen anahronizms. Confused
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Schumis


Pievienojies: 07 Mar 2007
Ieraksti: 6

IerakstsIerakstīts: 19:02, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ok, Ok! Es tak prasīju helpu, par konkrētu tēmu, nevis piekasīšanos vārdiem. Ja grbi paspīdēt ar zināšanām tad pasaki ko konkrētu pa tēmu! Protams piekrītu, ka WRC ar tādiem nebrauc! Very Happy Loham skidrs! Bet Golfa kausā tādas fīčas piemēram izmanto. Ja tie nav profi, tad lai tā arī ir! Ne jau par to iet bazars! Sorry, bet mani kaitina, kad veči kļūst nekonkrēti un plātīgi kā bābas! Very Happy Kad būs jautājums par to kā Lemānas Audi Bolīdiem dzinēja tūningu uztaisīt, tad gan neklusē! Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 19:23, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Nu bet spriežot pec tava apraksta tas ir parastais degvielas spiediena regulators -
http://www.xenon.lv/lv/index.htm?id=componentin&nmbr=5356&type=5&subcat=26&maker=Audi&model=S2&from=1991&to=1997
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 22:49, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

бред, на ралли всё уже накручено перед гонкой,не важно,ВРЦ или кубок Гольфа, или кто-то может себе представить водилу, который проходит шпильку и при этом крутит какой-то регулятор...
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 22:50, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem

притом бесполезный в этом случае)))

_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 23:07, 07-Mar-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Schumis rakstīja:
Fīča laiakm nav degvielas daudzuma palielināšanā, vai maisījuma bagātināšanā, bet gan iesmidzinātās konsistences kvalitātē! Respektīvi benzīns tiek izsmidzināts kvalitatīvāk. Man jau arī tas liekas aizdomīgi vienkāršs pasākums. Vienkārši doma, ka to dara profesionāliem sporta auto, uzvedina uz domas, ka kaut kāda jēga tajā ir. Ķipa, viņi tak to nedara tikai ponta pēc! Smile Lai gan ja strādā pie jaudas palielināšanas kompleksi,tad arī tie minētie 5% jaudas dod savu artavu! Vēl viens mopēds klāt! Very Happy

Качество смеси от давления впрыска практически не зависит. На тех 4,5 барах на которых работают заводские форсунки они прекрасно распыляют, основную работу по перемешиванию и испарению смеси берет на себя двигатель - это делается засчет турбулентных потоков и высокой температуры в конце такта сжатия.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 14:38, 08-Mar-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Не, ну если человек хочет, я ему могу лично поставить это чудо с монометром без особых проблем, Hanza flex - рядом с работой. Могу даже обещать прирост 10-20 л.с. Правда только на словах. Laughing
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 14:41, 08-Mar-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Денни а вот впрос тебе такой! Если даже эту хреновину поставить (мех регулятор) комп пользуясь РУДОМ и Лямбдой не начнет попыток вернуть смесь в заданные рамки. smile_pain
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 21:59, 08-Mar-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:
Денни а вот впрос тебе такой! Если даже эту хреновину поставить (мех регулятор) комп пользуясь РУДОМ и Лямбдой не начнет попыток вернуть смесь в заданные рамки. smile_pain

Стоп. Ты имеешь в виду КЕ-Джет? (просто РУД - это на К-Джете). а вообще так - лямбда зонд берется во внимание только на стационарных режимах, тоесть при ускорении или торможении двигателем он не учитывается. Так что в принципе при ускрении может там и можно чето покрутить, только бред все это, сам знаешь Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Schumis


Pievienojies: 07 Mar 2007
Ieraksti: 6

IerakstsIerakstīts: 00:50, 09-Mar-2007, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Thomas rakstīja:
бред, на ралли всё уже накручено перед гонкой,не важно,ВРЦ или кубок Гольфа, или кто-то может себе представить водилу, который проходит шпильку и при этом крутит какой-то регулятор...


Vispār jau rallija autiņā pat aizdedzes momentu var mainīt no salona, na hodu! Smile Tā kā tā nemaz nav , ka viss ir pilnīgi gatavs uz gonku!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 01:09, 09-Mar-2007, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Schumis rakstīja:
Thomas rakstīja:
бред, на ралли всё уже накручено перед гонкой,не важно,ВРЦ или кубок Гольфа, или кто-то может себе представить водилу, который проходит шпильку и при этом крутит какой-то регулятор...


Vispār jau rallija autiņā pat aizdedzes momentu var mainīt no salona, na hodu! Smile Tā kā tā nemaz nav , ka viss ir pilnīgi gatavs uz gonku!

Первый раз слышу. Я конечно могу уточнить, но на 99% уже сейчас могу сказать что это бред, т.к. лучше и точнее чем электроника человек это сделать не может.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 12:46, 09-Mar-2007, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Самый лучший вариант - установить Шуми в машину набор регуляторов, топлива, угла зажигания, и конечно подарить большой хромированный будильник размеченный до 12000 оборотов, и потом попросить описать изменения в динамике и экономии топлива. Laughing
Если уж расширить и углубить то мне кажеться, что дело в том что К-Джет не учитывает возможные колебания атмосферного столба - плотность воздуха, тепература на впуске (ну тут конечно не совсем точно), так что теоретически какой-то диапазон для регулировки есть. Тоже самое, что скажем опережение зажигания на вакуме от впускного коллектора тоже можно краником регулировать (наверно) Rolling Eyes .

Ну я так думаю smile_help_2
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia