Jabba
Pievienojies: 10 Dec 2004 Ieraksti: 986 Atrašanās vieta: Rīga
|
Ierakstīts: 13:53, 11-Sep-2006, Mon Ieraksta virsraksts: Audi A4 avant 1.9 TDI quattro |
|
|
Pusgadu atpakaļ iegādājos Audi A4 avant 1.9 TDI (110 Zs) ar quattro. Audi atnāca no Vācijas, bet līdzi bija visi čeki no auto iegādes dienas un Vācijā auto ir bijis tikai viens saimnieks. Par auto iztērēju 6300 EUR. No sākuma domāju, ja auto ir salīdzinoši lēts, noteikti būs problēmas. Tomēr pārbaudot ritošo un motoru, izrādījās beigtas tikai priekšējā kreisā riteņa abas sviras. Tās izmaksāja 52 Ls un 5 Ls par maiņu. Auto ir bagātīgi aprīkots, tāpēc visu pēc kārtas:
Salona dizains 9 punkti
Ir koka apdare, hromētas detaļas, jūras krāsas (zilgans) ādas salons. Par to maniem draugiem ir divejāds viedoklis - vai nu patīk, vai arī nepatīk.
Salona ērtums 8 punkti
Krēsli ir ērti, bet prasās labākas kvalitāes ādu. Sēdekļi ir apsildāmi, bet nav bijis iespējas to novērtēt. Starp priekšējiem sēdekļiem ir roku atbalsts un hand- free telefons. Laba ekstra, bet ne būtiska. Ir lūka, bet praktisku jēgu neredzu, ja ir klima.
Skaņas izolācija 9 punkti
Ļoti labi izolēts salons. Ja salonā skan mūzika, sirēnu, kas gaudo ārpusē var dzirdēt tikai pie pašas automašīnas.
Papildus ekstras 9,5 punkti
Ir visi četri logi uz pogām, klimats, kruīzkontrole, GPS navigācija (žēl ka Latvijā pagaidām nav izmantojama), elektrisks vadītāja sēdeklis, sēdekļu apsilde, stūres lifts. Viss kā Audi pienākas.
Mūzika 10 punkti
Concert Bose ar pastiprinātāju, 6CD changeris, 8 skaļruņi un subbuferis. Viss ir iebūvēts rūpnīcā un skan labi. Prasītos nedaudz jaudīgāku subbuferi, jo tas strādā uz pilnu slodzi.
Dzinējs 9 punkti
Dīzelis paliek dīzelis - nedaudz skaļāks kā benzīnnieks, bet dinamikas pietiek. Bija plānots čipot, jo no sākuma parametri 235 nM/110 Zs likās, ka būs par maz, tomēr ekspluatējot konstatēju, ka ar šiem parametriem man pilnībā pietiek. Patēriņš - 5l uz šosejas, 7 L pilsētā. Lai man nestāsta dažādi gudrinieki, ka quattro tērē pa 1 - 1,5 l vairāk. Tās ir pasakas bērniem.
Ritošā un gaitas īpašības 6 punkti
Auto uz ceļa stāv labi. Pa grunts segumu dažādi ceļa nelīdzenumi tiek kompensēti ar labu amortizāciju - bauda gan uz cietā, gan mīkstā seguma. Par visu izslavēto "vājo" ritošo. Varu piekrist, ka ritošajā ir daudz un dažādu sviru un dažādu gumijas sailenbloku un citu gumiju bukšu. BET, ja gribas baudīt komfortablu braukšanu pa gruntsceļu, par to ir jāmaksā. Par cenām - tirgus ir tā jau pielāgojies pieprasījumam, un šīs sviras, ko visi zākā, var nopirkt par 25 Ls/gab. Nav orģinālās, bet vismaz gadu turot bez problēmām. Ar citām problēmām gan neesmu saskāries. Vienu gan varu teikt - ja gribi pirkt A4 un triekt to pa zemes ceļiem - neesi izvēlējies pareizo automašīnu. Šī mašīna ir paredzēta cietā seguma ceļam un tikai reizēm izbraukšanai uz grunts ceļa. Quattro - nu ko tur teikt - labi un baudāmi.
Vizuālais 9 punkti
Auto ir atturīgi glīts un stalts, orģināli lietie diski, ir papildus hromēta priekšējā reste un papildus hroma detaļa uz bagāžas nodalījuma. Šīs hroma detaļas patiešām ir neuzbāzīgi gaumīgas.
Kopumā - pēc B4 2.8 quattro (nobraucu 3 gadus)
1) plusi - esmu aizmirsis, kas ir degvielas uzpildes stacija (ar bāku var nobraukt 1200 km), mīkstāk iet pa nelīdzenu ceļu, komfortablāks salons, lielāka ietilpība bagāžniekam, stiprākas bremzes;
2) mīnusi - ritošās neizturība, aizmugurē sēdošajiem ir grūti sēdēt (nav vietas kājām), blakus tādam auto zagļiem nagi sāk niezēt. _________________ Audi A4 B5 1.9 TDI avant quattro (Powered by Jonix)
German car club |
|