Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
malcaks123
Pievienojies: 20 Sep 2011 Ieraksti: 11
|
Ierakstīts: 19:31, 14-Jan-2012, Sat Ieraksta virsraksts: Jaudas palielinasana |
|
|
Audi A4 1.9 tdi 66kw 1996 gads, sakiet kaa praatiigaak un leetaak man buutu palielinaat jaudu, kaa ir ar taam chiposhanaam, esu dzirdeejis ka ar turbiinaam dara visaadus briinumus liek lielaakas, un kautkaadaa veidaa uzgriesh originaalaas, vai kaads zin kaa tas daraas? un kas buutu piemeerotaaks manam auto! |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
jonixins
Pievienojies: 24 Feb 2007 Ieraksti: 79
|
Ierakstīts: 21:36, 14-Jan-2012, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
Nočipojot standarta 90Zs versiju varu dabūt līdz 120ZS, atkarībā no tā kādā stāvoklī ir sprauslas un sūknis.
Ieliekot sprauslas no 110ZS versijas varu uzčipot līdz 140ZS drošas jaudas, pēc tam sāk būtiski samazināties turbo efektivitāte un dzīves ilgums.
uzliekot turbo ar VNT no 110ZS versijas var iegūt līdz 145ZS ar daudz patīkamāku griezes momentu pie zemiem apgriezieniem.
Uzliekot turbo no Pumpe Duse 130 ZS versijas un 12mm plunžieri jaudu var pacelt līdz aptuveni 170ZS. _________________ Pajautā uz PM:
- Individuāls čiptunings un regulēšana
- Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
- Paneļu displeji un diagnostika
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
malcaks123
Pievienojies: 20 Sep 2011 Ieraksti: 11
|
Ierakstīts: 20:57, 15-Jan-2012, Sun Ieraksta virsraksts: .... |
|
|
Ja es dabuuju sprauslas no 110zs, un griezhos pie tewis cik tas man izmaksaatu, un cik lgi nokalpotu mans motoorinjsh?  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
jonixins
Pievienojies: 24 Feb 2007 Ieraksti: 79
|
Ierakstīts: 21:08, 15-Jan-2012, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
Par cenām PM.
Dzinēja resursa zudumu nejutīsi, jo parasti neviens visu laiku nebrauc ar 100% nospiestu akseleratoru, zem 60% pozīcijas darbojās gandrīz standarta parametri. Tādā veidā tiek saglabāts komforts un sniegta iespēja daudz precīzāk kontrolēt jaudu. Pie tam, ja nemaina braukšanas parametrus, parasti krītas patēriņš. _________________ Pajautā uz PM:
- Individuāls čiptunings un regulēšana
- Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
- Paneļu displeji un diagnostika
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
malcaks123
Pievienojies: 20 Sep 2011 Ieraksti: 11
|
Ierakstīts: 21:18, 15-Jan-2012, Sun Ieraksta virsraksts: .... |
|
|
A kur tewi var dabuut rokaa? nu gadinjiem 2 man pietiks ta4u pabraukt un veelaak bez lielaam probleemam vinju paardot??? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
jonixins
Pievienojies: 24 Feb 2007 Ieraksti: 79
|
Ierakstīts: 21:47, 15-Jan-2012, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
Es esmu Ādažos darba dienu vakaros un brīvdienās. Čipošanai vislabāk brīvdienas pa dienu.
Ja gadā nenobrauc vismaz 400 000km, arī pēc 2 gadiem nebūs nekādu problēmu, tikai standarta nolietojums. _________________ Pajautā uz PM:
- Individuāls čiptunings un regulēšana
- Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
- Paneļu displeji un diagnostika
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
malcaks123
Pievienojies: 20 Sep 2011 Ieraksti: 11
|
Ierakstīts: 21:53, 15-Jan-2012, Sun Ieraksta virsraksts: .... |
|
|
nu nee,nee gadaa kaadi 25 000 km sanaak! |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
|