AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Chip Tunning box Audi 80 b4 1.9 tdi 1z
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
TpAkTOP


Pievienojies: 23 Dec 2011
Ieraksti: 37
Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 00:51, 24-Dec-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Chip Tunning box Audi 80 b4 1.9 tdi 1z Atbildēt citējot

Сообственно вот такая штуковина

http://www.ebay.com/itm/Digital-Chip-Tuning-Box-AUDI-80-1-9TDI-90-BHP-PS-66-KW-VP37-Fuel-Pump-/180723991838?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2a13fd451e#ht_5043wt_905

кто пользуется? турбу сильно грузит? насколько правдивы показания после установки супер коробочки?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Boris


Pievienojies: 30 Mar 2006
Ieraksti: 2405
Atrašanās vieta: Рига, Иманта; Саулкрасты; Елгава

IerakstsIerakstīts: 09:42, 24-Dec-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=13359

По теме: фигня.

_________________
AUDI 100 '92 2.3 (AAR) - SOLD, DEAD LPG
AUDI A6 AVANT quattro '97 2.8 30V (ACK) - SOLD LPG
AUDI A3 '03 1.9 TDI (ASZ 131Hp) - STOLEN
SEAT LEON Top Sport 4x4 '03 1.9 TDI (ARL 150Hp) - SOLD
VW Sharan 4motion '06 2.8 VR6 (AYL) - SOLD LPG
SEAT Altea 4 freetrack '12 2.0 TDI (CFHC 140Hp + chip)
AUDI A6 quattro ’08 3.2 FSI (AUK) - SOLD
AUDI A6 quattro ’11 3.0 TDI (CDYA)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 11:33, 24-Dec-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Nevajag, tuningbox reālās izmaksas ir 20-50sant + štekeru un uzlīmju cena.
Neko labu tas nedara.

Ja interesē, varu palīdzēt ar čipu, izveidotu un pieregulētu tieši priekš Tava auto. Čipus taisu pats, tādēļ varu pieregulēt konkrētā auto īpatnībām. Ar B4 TDI ir ļoti liela pieredze.

_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
TpAkTOP


Pievienojies: 23 Dec 2011
Ieraksti: 37
Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 14:30, 24-Dec-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

jonixins rakstīja:
Nevajag, tuningbox reālās izmaksas ir 20-50sant + štekeru un uzlīmju cena.
Neko labu tas nedara.

Ja interesē, varu palīdzēt ar čipu, izveidotu un pieregulētu tieši priekš Tava auto. Čipus taisu pats, tādēļ varu pieregulēt konkrētā auto īpatnībām. Ar B4 TDI ir ļoti liela pieredze.


Cik izmaksas chipošana un kadi + un - ? Cik esmu lasijis ineta, chipošana samazina turbo un deglievielas aparaturas mužu? Pirmkart čipošana paaugstina turbo spiedienu un degvielas sistemas spiedienu. Ka ir reali? Jo visa informacija no ineta resursiem.

Paldies
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 14:47, 24-Dec-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

За чип-бокс 100евро??? Бред, ему цена 20 евро с доставкой. Просто ТНВД льёт больше топлива и машина за счёт этого лучше едет, турбонагнетатель вообще не затрагивается. По-идее того же эффекта можно добиться если через адаптацию в 02 канале изрядно добавить подачу.
_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
TpAkTOP


Pievienojies: 23 Dec 2011
Ieraksti: 37
Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 15:30, 24-Dec-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

saw rakstīja:
За чип-бокс 100евро??? Бред, ему цена 20 евро с доставкой. Просто ТНВД льёт больше топлива и машина за счёт этого лучше едет, турбонагнетатель вообще не затрагивается. По-идее того же эффекта можно добиться если через адаптацию в 02 канале изрядно добавить подачу.



Тогда меня такая чудо чиповка не интересует. У знакомого шитый чип на 2.5 tdi a6, так + 30 лошадок, машина резвей стала НО и расход снизился почти на литр. 1.9 как бы и так мало ест, меня больше интересует добавить резвости.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 02:12, 25-Dec-2011, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

TpAkTOP rakstīja:
Cik izmaksas chipošana un kadi + un - ? Cik esmu lasijis ineta, chipošana samazina turbo un deglievielas aparaturas mužu? Pirmkart čipošana paaugstina turbo spiedienu un degvielas sistemas spiedienu. Ka ir reali? Jo visa informacija no ineta resursiem.

Paldies

Izmaksas uz PM
Normāli braucot dzinēja resurss jūtami nemazinās, jo jaudas pieaugums netiek izmantots nepārtraukti, tiek palielināta dzinēja darbības elastība paaugstinot griezes momentu, kā arī piespiežot Akseleratora pedāli 70% un vairāk ir galvenais jaudas pieaugums. Rezultātā tiek iegūta jaudīgāka automašīna ar elastīgāku gaitu.
Turbo spiediens tiek paaugstināts tikai pie maksimālās degvielas dozas un turbīnai drošā līmenī, līdz ar to maksimālā slodze tiek samērā reti sasniegta un nav bīstama turbīnai.
Degvielas spiediens netiek palielināts, tas tiek darīts CR dzinējiem, B4 TDI tiek palielināta tikai degvielas doza, spiedienu var palielināt pārkalibrējot sprauslas, pēc 1997. gada ekoloģijas nolūkā sprauslu atvēršanās spiediens tika paaugstināts līdz 220bar (+30bar). To ir vērts darīt tikai tad, ja maina smidzinātājus uz lielākiem.
Šim dzinējam jaudu var palielināt no 20-30ZS, atkarībā no vadības tipa, jo uz B4 tdi ir sastopamas 2 dažādi vadības veidi ar 3 tipu vadības blokiem.

_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika


Pēdējo reizi labojis jonixins (13:14, 26-Jan-2012, Thu), pavisam labots 1 reizi
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 01:02, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Если на старом 1Z увеличить давление срабатывания первой ступени форсунок до 220бар, мотор станет значительно тяжелее запускаться, крутить стартёр придётся по 5-6 секунд, а на горячем моторе и все 10 секунд...
_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 01:44, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Visu nosaka vadības bloka un dzinēja regulējums!
_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 14:21, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

jonixins rakstīja:
Visu nosaka vadības bloka un dzinēja regulējums!

Понятно что все изменения пойдут по данным программ в новых чипах, но именно давление срабатывания первой и второй ступеней форсунок чисто механический процесс. При увеличении первой ступени на 30бар, вторая вырастет в районе 50-60бар, а это уже 450бар давление, насосу такое при оборотах от стартёра накачать тяжело.

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
TpAkTOP


Pievienojies: 23 Dec 2011
Ieraksti: 37
Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 14:25, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

saw rakstīja:
jonixins rakstīja:
Visu nosaka vadības bloka un dzinēja regulējums!

Понятно что все изменения пойдут по данным программ в новых чипах, но именно давление срабатывания первой и второй ступеней форсунок чисто механический процесс. При увеличении первой ступени на 30бар, вторая вырастет в районе 50-60бар, а это уже 450бар давление, насосу такое при оборотах от стартёра накачать тяжело.


Куплю машину покатаюсь, а там будет видно надо мне этих 30 кобыл за 70 лс + цена насоса, который через год или 2 наипнется.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 14:48, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

TpAkTOP Откуда информация о скорой смерти насоса после чиповки мотора? ОБС (Одна Баба Сказала)???
Если не гонять постоянно в максимальных режимах, все элементы живут долго и счастливо.
Приведу пример, намного более сложный насос VP44 и работает в куда более сложных тепловых условиях на V6 моторах, так вот, один знакомый стрит рейсер гонял на жутко чипованном моторе года 3 точно, пока не убил насос, но он именно ГОНЯЛ, выжимая всё из мотора.

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
TpAkTOP


Pievienojies: 23 Dec 2011
Ieraksti: 37
Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 20:25, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

saw rakstīja:
TpAkTOP Откуда информация о скорой смерти насоса после чиповки мотора? ОБС (Одна Баба Сказала)???
Если не гонять постоянно в максимальных режимах, все элементы живут долго и счастливо.
Приведу пример, намного более сложный насос VP44 и работает в куда более сложных тепловых условиях на V6 моторах, так вот, один знакомый стрит рейсер гонял на жутко чипованном моторе года 3 точно, пока не убил насос, но он именно ГОНЯЛ, выжимая всё из мотора.


По логике мощность не может взяться не от куда - по-любому что то где то страдает. Я прав?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 20:27, 26-Dec-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

tdi 110ZS dzinējs atšķiras ar smidzinātāju izmēru, turbīnu un vadības bloka programmu, resurss, jeb rūpnīcas garatija, ir vienāds.
_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 14:40, 27-Dec-2011, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

TpAkTOP rakstīja:


По логике мощность не может взяться не от куда - по-любому что то где то страдает. Я прав?

Прав, но в твоём моторе огромный запас прочности, разумная чиповка (25-30л.с.) практически не изменит ресур. Выбор за тобой.

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia