Ierakstīts: 11:33, 24-Dec-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
Nevajag, tuningbox reālās izmaksas ir 20-50sant + štekeru un uzlīmju cena.
Neko labu tas nedara.
Ja interesē, varu palīdzēt ar čipu, izveidotu un pieregulētu tieši priekš Tava auto. Čipus taisu pats, tādēļ varu pieregulēt konkrētā auto īpatnībām. Ar B4 TDI ir ļoti liela pieredze. _________________ Pajautā uz PM:
Pievienojies: 23 Dec 2011 Ieraksti: 37 Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems
Ierakstīts: 14:30, 24-Dec-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
jonixins rakstīja:
Nevajag, tuningbox reālās izmaksas ir 20-50sant + štekeru un uzlīmju cena.
Neko labu tas nedara.
Ja interesē, varu palīdzēt ar čipu, izveidotu un pieregulētu tieši priekš Tava auto. Čipus taisu pats, tādēļ varu pieregulēt konkrētā auto īpatnībām. Ar B4 TDI ir ļoti liela pieredze.
Cik izmaksas chipošana un kadi + un - ? Cik esmu lasijis ineta, chipošana samazina turbo un deglievielas aparaturas mužu? Pirmkart čipošana paaugstina turbo spiedienu un degvielas sistemas spiedienu. Ka ir reali? Jo visa informacija no ineta resursiem.
Pievienojies: 15 Jan 2010 Ieraksti: 1084 Atrašanās vieta: quattro team Estonia
Ierakstīts: 14:47, 24-Dec-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
За чип-бокс 100евро??? Бред, ему цена 20 евро с доставкой. Просто ТНВД льёт больше топлива и машина за счёт этого лучше едет, турбонагнетатель вообще не затрагивается. По-идее того же эффекта можно добиться если через адаптацию в 02 канале изрядно добавить подачу. _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Pievienojies: 23 Dec 2011 Ieraksti: 37 Atrašanās vieta: Riga, Ilguciems
Ierakstīts: 15:30, 24-Dec-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
saw rakstīja:
За чип-бокс 100евро??? Бред, ему цена 20 евро с доставкой. Просто ТНВД льёт больше топлива и машина за счёт этого лучше едет, турбонагнетатель вообще не затрагивается. По-идее того же эффекта можно добиться если через адаптацию в 02 канале изрядно добавить подачу.
Тогда меня такая чудо чиповка не интересует. У знакомого шитый чип на 2.5 tdi a6, так + 30 лошадок, машина резвей стала НО и расход снизился почти на литр. 1.9 как бы и так мало ест, меня больше интересует добавить резвости.
Ierakstīts: 02:12, 25-Dec-2011, Sun Ieraksta virsraksts:
TpAkTOP rakstīja:
Cik izmaksas chipošana un kadi + un - ? Cik esmu lasijis ineta, chipošana samazina turbo un deglievielas aparaturas mužu? Pirmkart čipošana paaugstina turbo spiedienu un degvielas sistemas spiedienu. Ka ir reali? Jo visa informacija no ineta resursiem.
Paldies
Izmaksas uz PM
Normāli braucot dzinēja resurss jūtami nemazinās, jo jaudas pieaugums netiek izmantots nepārtraukti, tiek palielināta dzinēja darbības elastība paaugstinot griezes momentu, kā arī piespiežot Akseleratora pedāli 70% un vairāk ir galvenais jaudas pieaugums. Rezultātā tiek iegūta jaudīgāka automašīna ar elastīgāku gaitu.
Turbo spiediens tiek paaugstināts tikai pie maksimālās degvielas dozas un turbīnai drošā līmenī, līdz ar to maksimālā slodze tiek samērā reti sasniegta un nav bīstama turbīnai.
Degvielas spiediens netiek palielināts, tas tiek darīts CR dzinējiem, B4 TDI tiek palielināta tikai degvielas doza, spiedienu var palielināt pārkalibrējot sprauslas, pēc 1997. gada ekoloģijas nolūkā sprauslu atvēršanās spiediens tika paaugstināts līdz 220bar (+30bar). To ir vērts darīt tikai tad, ja maina smidzinātājus uz lielākiem.
Šim dzinējam jaudu var palielināt no 20-30ZS, atkarībā no vadības tipa, jo uz B4 tdi ir sastopamas 2 dažādi vadības veidi ar 3 tipu vadības blokiem. _________________ Pajautā uz PM:
Individuāls čiptunings un regulēšana
Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
Paneļu displeji un diagnostika
Pēdējo reizi labojis jonixins (13:14, 26-Jan-2012, Thu), pavisam labots 1 reizi
Если на старом 1Z увеличить давление срабатывания первой ступени форсунок до 220бар, мотор станет значительно тяжелее запускаться, крутить стартёр придётся по 5-6 секунд, а на горячем моторе и все 10 секунд... _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Понятно что все изменения пойдут по данным программ в новых чипах, но именно давление срабатывания первой и второй ступеней форсунок чисто механический процесс. При увеличении первой ступени на 30бар, вторая вырастет в районе 50-60бар, а это уже 450бар давление, насосу такое при оборотах от стартёра накачать тяжело. _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Понятно что все изменения пойдут по данным программ в новых чипах, но именно давление срабатывания первой и второй ступеней форсунок чисто механический процесс. При увеличении первой ступени на 30бар, вторая вырастет в районе 50-60бар, а это уже 450бар давление, насосу такое при оборотах от стартёра накачать тяжело.
Куплю машину покатаюсь, а там будет видно надо мне этих 30 кобыл за 70 лс + цена насоса, который через год или 2 наипнется.
TpAkTOP Откуда информация о скорой смерти насоса после чиповки мотора? ОБС (Одна Баба Сказала)???
Если не гонять постоянно в максимальных режимах, все элементы живут долго и счастливо.
Приведу пример, намного более сложный насос VP44 и работает в куда более сложных тепловых условиях на V6 моторах, так вот, один знакомый стрит рейсер гонял на жутко чипованном моторе года 3 точно, пока не убил насос, но он именно ГОНЯЛ, выжимая всё из мотора. _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
TpAkTOP Откуда информация о скорой смерти насоса после чиповки мотора? ОБС (Одна Баба Сказала)???
Если не гонять постоянно в максимальных режимах, все элементы живут долго и счастливо.
Приведу пример, намного более сложный насос VP44 и работает в куда более сложных тепловых условиях на V6 моторах, так вот, один знакомый стрит рейсер гонял на жутко чипованном моторе года 3 точно, пока не убил насос, но он именно ГОНЯЛ, выжимая всё из мотора.
По логике мощность не может взяться не от куда - по-любому что то где то страдает. Я прав?
tdi 110ZS dzinējs atšķiras ar smidzinātāju izmēru, turbīnu un vadības bloka programmu, resurss, jeb rūpnīcas garatija, ir vienāds. _________________ Pajautā uz PM:
По логике мощность не может взяться не от куда - по-любому что то где то страдает. Я прав?
Прав, но в твоём моторе огромный запас прочности, разумная чиповка (25-30л.с.) практически не изменит ресур. Выбор за тобой. _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia