Pievienojies: 18 Sep 2009 Ieraksti: 10 Atrašanās vieta: Rīgas raj, Ādaži
Ierakstīts: 21:17, 27-Dec-2009, Sun Ieraksta virsraksts: АУДИ А4 2002, 2.5Д ошибки по вагу.
Доброго времени суток, Машина АУДИ А4 2002, 2.5Д, после теста VАG CОМ в двигателе 2 ошибки, ниже копия резулйтата. На машине ни что не указывайет что бы что то было не в порядке. Ошиbки стираются, но тут же появляютсиа снова. Кто поможет советом что бы в сервис ехатй подготовленым или кто может помоч устранит ошибки/неисправности.
2 Faults Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent
На будущее прочти правила составления темы,чтоб потом другим было проше в поиске искать.
Pēdējo reizi labojis JurAg (10:14, 04-Jan-2010, Mon), pavisam labots 1 reizi
Ierakstīts: 22:10, 27-Dec-2009, Sun Ieraksta virsraksts:
Подушка фигня (хотя если заморачиваться и менять - стоит не дешево), а вот датчик подъема иглы это серьезно. ЭБУ на данный момент регулирует момент впрыска не с обратной связью, ориентируясь по сигналам датчика, а по заложенным заранее картам данных. Отразиться может как ухудшение динамики и увеличение расхода.
Pēdējo reizi labojis Denni (00:43, 28-Dec-2009, Mon), pavisam labots 1 reizi
V6 tdi pēc 2000 gada kuriem ecu ir ar 2 štepseļiem sprauslas devēja bojājuma gadījumā iesmidzināšanas moments tiek kontrolēts ar degvielas sūknī iebūvētā devēja palīdzību. Ja mehāniski iesmidzināšanas moments ir noregulēts pareizi, tad droši var braukt arī bez šīs sprauslas. Ne jaudā, ne degvielas patēriņā izmaiņas nav jūtamas. Vienīgais mīnuss ir tāds, ka diagnostikā nevar pārbaudīt iesmidzināšanas momentu.
V6 tdi līdz 2000 gadam ar 5 štepseļu ecu sprauslas bojājuma gadījumā motoram būtiski samazinās jauda, un mirgo kvēlsveču kontrollampa.
Piemēram 2.0 dti opeļiem vispār nav sprauslas ar devēju
Спасибо за советы, побродил по НЕТу нашол что надо проверить сопротивление форсунки, нашел в книге где она, проверил сопротивление =0, а должно быть 80-140 Ом. Походив по магазинам узнал цену ~ 340-390 Лс, по обявлению нашел б.у. - 50Лс, проверили сопротивленыйе - ОК, поставили, и сразу после сниатя ошибок обе ошибки пропали, так что виной была форсунка, что изменилось особо не скажу.. но по ходу дела мошности больше стало, но на такой скользкой дороге не проверишь. всем спасибо, удачи на наших дорогах!!!
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia