Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
Vicox85
Pievienojies: 25 Jan 2008 Ieraksti: 383 Atrašanās vieta: Rēzekne, Daugavpils
|
Ierakstīts: 21:31, 26-Sep-2009, Sat Ieraksta virsraksts: Nav straujas ātruma uzņemšanas 100 C4 2.5 TDi |
|
|
Manam Audi 100 C4 (2.5 TDi 115 php) nav straujuma. Dažreiz lēni un apdomīgi viņa uzņem ātrumu. Sūknis nevar būt jo viņu jau mainiju un un visu diagnoscēja ABCDE. Man liekas ka tā ir turbīna. Kā pārbaudīt viņu un varbūt ir citi varianti? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
PASSATizhi
Pievienojies: 19 Apr 2007 Ieraksti: 12103
|
Ierakstīts: 21:37, 26-Sep-2009, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
ieboreet parspiediena meritaju, lai buutu vienmeer butu lietas kursaa par notiekosho |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
ABCDE
Pievienojies: 17 Nov 2007 Ieraksti: 380
|
Ierakstīts: 22:23, 26-Sep-2009, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
Citāts: | Sūknis nevar būt jo viņu jau mainiju un un visu diagnoscēja ABCDE |
Только надо немного уточнить. Менять менял, но не диагностировал . На момент постановки насос работал...
По делу. Вырезать катализатор, проверить челостность воздушных наддувных патрубков, интеркулера, трубочек идуших на преобразователь давления, заменить воздухомер, проверить форсунки, откапиталить двигатель |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Vicox85
Pievienojies: 25 Jan 2008 Ieraksti: 383 Atrašanās vieta: Rēzekne, Daugavpils
|
Ierakstīts: 09:53, 27-Sep-2009, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
Вырезать катализатор - уже давно нету
проверить челостность воздушных наддувных патрубков интеркулера блин ето надо глануть
трубочек идуших на преобразователь давления а где такие находиться? заменить воздухомер - ето если тот который на возду6ном фильтре стоит? то у меня такова нету
проверить форсунки - каким образом их можно проверить?
откапиталить двигатель - что ты етим имел ввиду?
Насос работает без зареканый. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
DmitrySh
Pievienojies: 04 Jun 2006 Ieraksti: 6633 Atrašanās vieta: Riga
|
Ierakstīts: 10:18, 27-Sep-2009, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
Воздухомер стоит между фильтром и турбиной в гофрированной трубе.
Форсунки выкручивать и на стенде проверять.
Капиталить двиг - эт типа предпоследнее средство, последнее - покрасить и выбросить _________________ A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU) |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
ABCDE
Pievienojies: 17 Nov 2007 Ieraksti: 380
|
Ierakstīts: 11:14, 27-Sep-2009, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
преобразователь давления стоит под номером 3 Charge pressure control solenoid valve -N75
Визуально не помню подкапотное пространство вашего двигателя, но воздухомер должен быть на позиции 16. Воздухомера не было у двигателя с кодом АВР.
Откапиталить двигатель.... ну это типа пошутил. На самом деле если сил у двигателя не хватает -то и нет достаточного количества выхлопных газов, которые не могут раскрутить турбину и нет давления наддува соответственно компьютер не дает сигнал на увеличение подачи топлива.
Но в первую очередь проверьте впускные патрубки на предмет порванности |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
mol
Pievienojies: 25 Jan 2009 Ieraksti: 2513 Atrašanās vieta: jegava, riga
|
Ierakstīts: 08:27, 02-Oct-2009, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
когда патрубки порваны, она очень дымит _________________ MB ML 270 '02г.
A6 Avant 2,5tdi quattro 97г. S-Line продалась
MB E280 4matik, UAZ 3303.
пыщ пыщ ололо, я водитель НЛО |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
onegin
Pievienojies: 03 Oct 2008 Ieraksti: 676 Atrašanās vieta: Latvija, Riga-Jelgava
|
Ierakstīts: 23:28, 05-Oct-2009, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
mol rakstīja: | когда патрубки порваны, она очень дымит |
очень, очень дымит. Да и тупит еще не меньше чем дымит _________________ С уважением, Сергей.
A4 B5 Avant, 81 kW, Restyle 25.05.1999 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
|