AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Ķīmija motoram MASTER
Lapa 1 no 1
 
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Atsauksmes par ...
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 20:22, 01-Sep-2009, Tue    Ieraksta virsraksts: Ķīmija motoram MASTER Atbildēt citējot

Vai kāds šo ir mēģinājis?Kādas atsauksmes?
http://www.motor.samsmi.ru/stat2_2.doc

_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 09:25, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vai tiešām neviens šo līdzekli nav mēģinājis?
_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 13:17, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

pastasi kas par zapti. neviens normals cilveeks nevilks pie sevis uz datora visadus suudus Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 13:25, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Tur nekas nav jāvelk,uzspied OPEN un palasi!
_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 13:27, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ne visiem office staav Laughing
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 13:28, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Kas negrib atvērt,šeit apraksts par šo līdzekli!



НАГАР «МАСТЕРА» БОИТСЯ!






Уникальный препарат "Мастер - 4" для быстрого и эффективного раскоксовывания бензиновых и дизельных поршневых двигателей. Представляет собой концентрированный комплекс поверхностно-активных веществ и направленных растворителей разной химической природы, способный активно воздействовать на смолисто-коксовые и нагаровые отложения, образующиеся при эксплуатации двигателей. Обеспечивает поддержание и восстановление рабочих характеристик силового агрегата без его разборки и замены масла! Технология раскоксовывания является передовой в области обслуживания и ремонта современных автотранспортных средств. Многочисленные стендовые и эксплуатационные испытания подтвердили реальную эффективность данного препарата. Уже сегодня мастера автосервисов и автомобилисты, используя наши технологии, получают хорошие результаты.
Через двигатель проходят тонны топлива. Часть несгоревшего топлива просачивается в зазор между поршнем и цилиндром. В свою очередь сгоревшее масло, всегда присутствующее на стенках цилиндра, снимается поршневыми кольцами. Эта смесь углеводородов неизбежно попадает в зазоры между кольцами и поршневыми канавками. Под действием высоких температур топливо и масло преобразуются в более вязкие и даже твердые трудно удаляемые смолисто-коксовые отложения. Вредные смолисто-коксовые отложения "прихватывают" поршневые кольца, нарушая их работоспособность. Как вы понимаете, это приводит к падению компрессии в цилиндрах, снижению мощности двигателя, плохому запуску, перерасходу топлива и масла, увеличению токсичности отработавших газов. Коксование также является причиной ускоренного износа цилиндропоршневого комплекта.
Проблема не нова, однако до недавнего времени она не имела оптимального решения. Использование традиционных растворителей даже при продолжительной обработке не давало желаемого результата и отрицательно влияло на детали двигателя. Именно поэтому специалистами фирмы «Тандем» были созданы уникальные составы: «Мастер – 3» для очистки деталей цилиндропоршневой группы и камеры сгорания;
«Мастер – 4» уникальный состав для раскоксовывания поршневых колец, который не только очищает поршневые кольца и канавки, но и устраняет такие неприятные явления, как калийное зажигание и детонация.

Не имеющее аналогов средство для отчистки без разборки двигателя
от высокотемпературных отложений в камерах сгорания, на клапанах,
головках поршней. «Мастер-3» образует «паровую баню»
атмосферу горячих насыщенных паров), пропитывает и размягчает
нагар в течении 10 – 12 часов и обеспечивает его удаление через
систему выхлопа, что сопровождается повышенным дымлением.


Превосходное средство для устранения закоксовки (залегания)
поршневых колец двигателя внутреннего сгорания автомобиля,
дизельного двигателя, мотоцикла и др. «Мастер-4» рекомендуется
применять явных признаках калильного зажигания, нарушения работы
клапанов, выбросе масла в воздушный фильтр, падении компрессии и как
профилактическое средство каждые 20 – 30 тыс. км. пробега.
Применяется после очистки камеры сгорания препаратом «Мастер-3»
Препараты «Мастер-3», «Мастер-4» просты в применение, поэтому очистку и раскоксовывание может провести любой водитель, обладающий навыками обслуживания двигателя. Уникальность использования «Мастер-3». «Мастер-4» состоит в том, что это единственные препараты Российского производства, которые в отличие от импортных и наших аналогов, не требуют замены масла в двигателе после применения препаратов.
Раскоксовывание двигателя необходимо проводить каждые 20-25 тыс. км пробега автомобиля, а при эксплуатации в тяжелых условиях (высокие перегрузки, сомнительное качество ГСМ, перегрев двигателя и т.д.) через 10-15 тыс. км. Практика показывает, что регулярное применение препаратов «Мастер-3», «Мастер-4», особенно на дизельных двигателях, позволит значительно увеличить межремонтный пробег Вашего автомобиля при стабильных мощностных и экономических показателях, а также существенно сэкономит Ваши средства, силы и время.
Представительство по Самарской обл. ООО «Мотор-С»,
443082 г. Самара, ул. Московская, 97, Территория
ОАО “АВТОРЕМОНТ” Администр. Здание; 2-ой этаж
Тел/факс (846) 336-91-59, (сот.) 991-21-11
E-mail: samara_forsan@mail.ru

_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 13:31, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

aaaa, da nu nafig. esmu jaucis tris dzinejus, vecus, un ne vienam nebija iegulushies gredzeni. man domaat taads pats fufeljmaksis vien ir. Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 13:44, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

PASSATizhi +1
Если говно не лить в машину вместо масла, то и раскоксовывать не придется...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 17:17, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Paldiespar viedokli,bet man interesē atsauksmes no cilvēkiem kas lietojušo tieši ŠO MASTER produktu.Ja tādu šeit nav,tad paldies!
_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 17:47, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

kam tev vajag? tavam dzinejam jaustraucaas par to ka gderzeni vispaar nodilst, neviss ieguljaas Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 18:01, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Tu tā domā?
Mans auto kādu gadu ir stāvējis un kad nopirku maita sāka ēst eļļu un tā labi,kādu litru uz 1000.Pielaižot uzsit mazu dūmiņu.Doma par divām lietām,par iesēdušiem gredzeniem vai par vārstu saļņikiem.Kad mainīju eļļu piešāvu klāt piedevu kas atmiekšķē gumiju un pašlaik tākā nezūd eļļa.Divi cilvēciņi ļoti labi atsaucās tieši par šo MASTER produktu,tādēļ arī šeit jautāju vai kāds nav šo lietojis!Bija doma sākt ar šo,bet ja nepalīdzēs,tad mainīt vārstu saļņikus,jo manam tas ir diezgan sarežģiti un padārgi! Sad

_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 18:06, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

neaksties. V6 visi eed elju. nekaadas piedevas neliidzees pa nopietno. jamaina varstu gumijas un miers. varbuut arii varstu vadiiklas izdilushas.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
jurciks73


Pievienojies: 02 Jul 2008
Ieraksti: 219
Atrašanās vieta: Rīga,V-gravis

IerakstsIerakstīts: 18:15, 02-Sep-2009, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Crying or Very sad Nu skaidra bilde!Paldies!
_________________
Ex.Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
New.Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro Powered by jonixins
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Atsauksmes par ... All times are GMT + 3 Hours
Lapa 1 no 1

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia