Skaidrs. Mašīnu man atdzina pateisno no Vācijas. Spriežot pēc teh. apkopes grāmatiņas viss ir kartībā. Un ari parbaudot dzinēju nekas slokts netika konstatēts, takā šaja ziņā esmu mierīgs....cik nu tas ir iespejams...!!!
Jā S2 tas ir super protams, bet doma ir tada ka negribās mašīnu mainīt....
Protam var motoru no S2 likt iekša un tas būs dārgi, ne tikai motor, karba piekare vēl kaut kas.
Bet itkā jau saka ka Audi šajā ziņā viss nav tik bēdīgi un visi stiprinājumi ir daudzmaz standartizēti kas visu so darbu atvieglo!!!
Par karbu var vēl piekrist, bet kadā sakarā būtu jāmaina piekare????
Bija domāts kā vismāz bremzes vajag lābāk, ar ETKA var pārbuadīt - laikam dadz kas piekare S2 atškiras.
P.S. IMHO - (In My Humble Opinion) по моему скромному мнению.
Saproti par ko iet runa, lieta tada ka ne jau 2,8 motoram ir vaina, bet gan tam ka V6 motoram taisīt kautkādu tuningu ir parāk dārgs prieks!!!
Un jūtams jaudas pieaugums nebūs( tās ir manas domas)...
Turbīnu arī nepieliksi, jo kadu ta viņu vajag lai piepūstu 2,8 litru dzinēju!!!
Laigan iespējams es kļūdos...Ja tā labprāt dzirdēšu citu viedokli!
Bet tas ka reāli 2,8 dzinejam sienas ir planākas tas tiešām ir taisnība!! Un momenta jau viņš nesprags kā tu saki, vienkārši iespējami defekti un daudz vairāk z/s tu no viņa neizvilksi!
Ierakstīts: 00:28, 13-Nov-2005, Sun Ieraksta virsraksts:
По поводу данного вопроса, в Риге есть Ауди80 Авант (зеленого цвета, видел как то на соревнованиях по автозвуку) с установленным V8 то ли 3,7 или 4,2 от А8, может кто знает где и кто это переделывает?
Просто у самого B4 2,8V6 и интересует данный вопрос.
Ierakstīts: 00:55, 13-Nov-2005, Sun Ieraksta virsraksts:
Anonymous rakstīja:
По поводу данного вопроса, в Риге есть Ауди80 Авант (зеленого цвета, видел как то на соревнованиях по автозвуку) с установленным V8 то ли 3,7 или 4,2 от А8, может кто знает где и кто это переделывает?
Просто у самого B4 2,8V6 и интересует данный вопрос.
Когда audi-style.lv очухается, могу дать координаты хозяина этой машины, он кстати продает или продал уже ее. Двигатель 4.2 от S6 95 гда вроде, но для переднеприводной машины не вижу смысла ставить.
ИМХО: от S2 ABY 2.2 турбу и 6-кпп ставить, меньше гимора должно быть, в идеале ADU от RS2.
Kollegi,estj dviglo AAR(moj rodnoj )ocenj uz on xocet shlifofki klapanov,benzinom neset iz glushaka i priblizaetsa zamena forsunok .Tak kak cena vsex vlozenij budet ,estj mislj zapixnutj na AAR bashku,mozgi i zaziganie ot 7A ?
To SIR- " bil bi blogodaren za osnovateljnij otvet" _________________ Иногда телесные повреждения помогают восприятию бытия и исправляют мировоззрение (c)Soldier
UrS6
Я не SiR меня никто не спрашивал, но по форумам ауди-стайла знаю, что само собой предеться менять моторную проводку, и прочее, но еще мона поставить 20 клапанную голову а впрыск оставить механическим , таких пару Б4 видел, и еще надо смотреть метки на р.вале и к.вале там хинт какой-то был
Da ladno,ja ko vsem obrascalsja odinakovo,bez privelegij i kazdoe mnenie cenno prosto quattro banda na etom naverno pud soli sjela
Znacit govorish vozmozno,glavnoe cto bi golova podoshla odin v odin,ostaljnoe dodumaem obscimi usilijami Spasibo za infu. _________________ Иногда телесные повреждения помогают восприятию бытия и исправляют мировоззрение (c)Soldier
UrS6
Pievienojies: 08 Oct 2005 Ieraksti: 1192 Atrašanās vieta: Ireland,Tullamore
Ierakstīts: 18:33, 27-Nov-2005, Sun Ieraksta virsraksts:
Vidno boljshe nikto poleznoj infoj ili licnim opitom delitsa ne xocet ,opjatj samomu na grabli nastupatj:twisted: _________________ Иногда телесные повреждения помогают восприятию бытия и исправляют мировоззрение (c)Soldier
UrS6
Вообще имхо на С4 было бы козырно поставить МС или КГ, но это уже день вчерашний, я вот думаю от 1.8Т - правда 4 котла, но електронный впрыск, тяговитый економичный,- но ето в случае эсли 1Б не найду.
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia