Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
Audi B2

Pievienojies: 24 Oct 2007 Ieraksti: 285 Atrašanās vieta: Riga,Zolitude
|
Ierakstīts: 20:03, 15-Oct-2008, Wed Ieraksta virsraksts: 98E-Suknis! |
|
|
Скоа бар видайет стандартный топливный насос на ауди 90 тып 85?  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 22:21, 15-Oct-2008, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Идеальный насос. если не ошибаюсь, максимум 10 бар. Это без подачи. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 00:13, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
10 бар это одно а объём в минуту совсем другое. _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 00:54, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
spils rakstīja: | 10 бар это одно а объём в минуту совсем другое. |
Ну вот посмотрим что там автор будет делать с мифическими 10 барами. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 01:15, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Denni rakstīja: | spils rakstīja: | 10 бар это одно а объём в минуту совсем другое. |
Ну вот посмотрим что там автор будет делать с мифическими 10 барами. |  _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
mexanist

Pievienojies: 24 Feb 2008 Ieraksti: 36 Atrašanās vieta: Riga, Ventspils
|
Ierakstīts: 10:31, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Denni rakstīja: | spils rakstīja: | 10 бар это одно а объём в минуту совсем другое. |
Ну вот посмотрим что там автор будет делать с мифическими 10 барами. |
 _________________ Audi A6 Avant C4 103kW AEL 6-мкпп. 1997г |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vairis

Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 11:02, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Denni rakstīja: | spils rakstīja: | 10 бар это одно а объём в минуту совсем другое. |
Ну вот посмотрим что там автор будет делать с мифическими 10 барами. |
Tev, kā Audi dīlera centā "Auto Rīga" strādājošam mehāniķim, domājams, ir zināms, kāda tad ir ražība ir šim sūknim?  _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Audi B2

Pievienojies: 24 Oct 2007 Ieraksti: 285 Atrašanās vieta: Riga,Zolitude
|
Ierakstīts: 19:06, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Спилс ти не смейся тебе же делатй!  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Soldier

Pievienojies: 01 Oct 2007 Ieraksti: 4301
|
Ierakstīts: 20:41, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Топливные инжекторы:
рабочее давление
3.7 – 4.8 бар (манометрическое
давление)
разве не так  _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2,8 avant q petrol |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 21:02, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Soldier rakstīja: | Топливные инжекторы:
рабочее давление
3.7 – 4.8 бар (манометрическое
давление)
разве не так  | В том то и дело что давление может и упать при большем расходе топлива. _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 21:03, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Audi B2 rakstīja: | Спилс ти не смейся тебе же делатй!  | Зато ездить не мне  _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Soldier

Pievienojies: 01 Oct 2007 Ieraksti: 4301
|
Ierakstīts: 21:04, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
не ну если оно тупо вытекает то и довление то просто пропадёт
так же как и если с 8го диаметра ево податьв 32й _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2,8 avant q petrol |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Soldier

Pievienojies: 01 Oct 2007 Ieraksti: 4301
|
Ierakstīts: 21:18, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
 _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2,8 avant q petrol |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 22:27, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Автор, скажи наконец зачем тебе нужно это знать. Народ уже с ума сходит, тут уже и давление открытия форсунок, и давление в системе подачи и дифференциальное и управляющие наверняка выложены...  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 22:43, 16-Oct-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Немешайте человек развиваеться.  _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
|