AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

температура масла
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
Waterman


Pievienojies: 09 Jun 2008
Ieraksti: 565
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 18:19, 19-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: температура масла Atbildēt citējot

Поделитсь опытом...какая критическая температура масла? я имею ввиду, ту температуру когда приходит п..здец????
Question когда стою в пробке температура масла подимаецца до 100 градусов, при чем температура воды више 90 не подимецца.
И еще обясните мне чайнику почему температура воды и масла отличаюцца мотор то адин а температуры разные?? Rolling Eyes

ПС: до этого были пару БМВ...там не было термометра масла...
ППС: заметил что на некотых АУДИ стрелка все время лежит...сломана?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
_Twister_


Pievienojies: 15 Aug 2007
Ieraksti: 4851
Atrašanās vieta: Riga. Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 18:26, 19-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Какой двигун?
Да, приборчики на Аудиках любят пошаливать. Mr. Green

_________________
BMW
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Alex V6


Pievienojies: 28 Jul 2007
Ieraksti: 5599
Atrašanās vieta: Рига

IerakstsIerakstīts: 18:39, 19-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

100-110 градусов нормально в пробках -для 2,8,про остальные незнаю Cool
_________________
Audi 100 V6 2.8 automatic
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
S


Pievienojies: 20 Dec 2004
Ieraksti: 1934
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 18:50, 19-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

У меня на панели 130 показывает, заехал в сервис - сунули щуп - 65-70
_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
S


Pievienojies: 20 Dec 2004
Ieraksti: 1934
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 18:53, 19-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: Re: температура масла Atbildēt citējot

Waterman rakstīja:
И еще обясните мне чайнику почему температура воды и масла отличаюцца мотор то адин а температуры разные?? Rolling Eyes

Из жидкостей там ещё бензин есть, подумай какая у него температура и где. Very Happy Очень обширная тема.Very Happy

_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 20:32, 19-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

100 градусов на ХХ это не нормально. Только вот это скорее всего не в температуре дело а во врущем "термометре".
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Waterman


Pievienojies: 09 Jun 2008
Ieraksti: 565
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 10:00, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Denni rakstīja:
100 градусов на ХХ это не нормально. Только вот это скорее всего не в температуре дело а во врущем "термометре".

если провести аналогию с температурой тосола то шкала термометра масла с 90 до 180 градуов, при чем если стрекла будет стоять по середине ето будет 120градусов...могу предполозить что ето и есть нормальная температура масла...по моему инженеры АУДИ не делали би термометр 90-180град, когда маслу/матору приходит п..здец при 95...=)

ПС: то Твистер=> матор АЕБ smile_001_super
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Igos


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 3999

IerakstsIerakstīts: 10:06, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

забей,ето норм температура...у меня иногда до 120 доходит Mr. Green
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 10:56, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

странно. у мене никогда не доходит до 130. максимум до 110 доползает, и на дизеле и на зажугалке. по приборам..
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
vairis


Pievienojies: 12 Jul 2005
Ieraksti: 5010
Atrašanās vieta: quattro team, uk

IerakstsIerakstīts: 11:08, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Alex V6 rakstīja:
100-110 градусов нормально в пробках -для 2,8,про остальные незнаю Cool

Tempretūra lielā mērā atkarīga no tā, cik kvalitatīvu "otrabotku" lej iekšā! Mr. Green

_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 11:10, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

vairis rakstīja:
Alex V6 rakstīja:
100-110 градусов нормально в пробках -для 2,8,про остальные незнаю Cool

Tempretūra lielā mērā atkarīga no tā, cik kvalitatīvu "otrabotku" lej iekšā! Mr. Green
kaadaa zinjaa? jo labaaka ellja, jo mazaak karst?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
vairis


Pievienojies: 12 Jul 2005
Ieraksti: 5010
Atrašanās vieta: quattro team, uk

IerakstsIerakstīts: 13:46, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

PASSATizhi rakstīja:
vairis rakstīja:
Alex V6 rakstīja:
100-110 градусов нормально в пробках -для 2,8,про остальные незнаю Cool

Tempretūra lielā mērā atkarīga no tā, cik kvalitatīvu "otrabotku" lej iekšā! Mr. Green
kaadaa zinjaa? jo labaaka ellja, jo mazaak karst?

Jap, gan eļļa, gan kā brauc, arī par filtriem nevajag aizmirst, un eļļas radiātors..., bet tas noteikti katram auto individuāli.

_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 16:01, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Waterman rakstīja:
Denni rakstīja:
100 градусов на ХХ это не нормально. Только вот это скорее всего не в температуре дело а во врущем "термометре".

если провести аналогию с температурой тосола то шкала термометра масла с 90 до 180 градуов, при чем если стрекла будет стоять по середине ето будет 120градусов...могу предполозить что ето и есть нормальная температура масла...по моему инженеры АУДИ не делали би термометр 90-180град, когда маслу/матору приходит п..здец при 95...=)

ПС: то Твистер=> матор АЕБ smile_001_super

Оригинальная аналогия. Только температура тосола насильно поддерживается в районе 90 градусов, а масло, как греется, так греется, если даже и есть масляный радиатор то небольшой... Температура масла может доходить до 150 и выше при большой нагрузке, тоесть грубо говоря газ в пол. А так нормальной считается 80 градусов.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Waterman


Pievienojies: 09 Jun 2008
Ieraksti: 565
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 16:25, 20-Jun-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Denni rakstīja:
Waterman rakstīja:
Denni rakstīja:
100 градусов на ХХ это не нормально. Только вот это скорее всего не в температуре дело а во врущем "термометре".

если провести аналогию с температурой тосола то шкала термометра масла с 90 до 180 градуов, при чем если стрекла будет стоять по середине ето будет 120градусов...могу предполозить что ето и есть нормальная температура масла...по моему инженеры АУДИ не делали би термометр 90-180град, когда маслу/матору приходит п..здец при 95...=)

ПС: то Твистер=> матор АЕБ smile_001_super

Оригинальная аналогия. Только температура тосола насильно поддерживается в районе 90 градусов, а масло, как греется, так греется, если даже и есть масляный радиатор то небольшой... Температура масла может доходить до 150 и выше при большой нагрузке, тоесть грубо говоря газ в пол. А так нормальной считается 80 градусов.

paldies par atbildi...zinasu ka brauksana beidzas pie 160 gradiem smile_agree

_________________
злоупотребление виртуальной жизнью ведет к реальному геморрою!
_________
A4 B5 1,8TQ chipped
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Waterman


Pievienojies: 09 Jun 2008
Ieraksti: 565
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 17:06, 26-Jun-2008, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Температура масла

Для хорошего «самочувствия» двигателя температура масла имеет решающее значение. Эту информацию водитель Audi может получить только от встроенных дополнительных приборов. Сравним для интереса температуру двигателя на фланце масляного фильтра или на масляном насосе; там температура смазки самая низкая. Напротив, на поршневых кольцах температура масла достигает 300 °С.
Если вы ездите на автомобиле с термометром для измерения температуры масла: Audi считает 145 °С в картере максимально допустимой температурой. Хотя условием этого является наличие высококачественного масла в соответствии с инструкцией.

Для двигателя вредна также слишком низкая температура масла. В этом случае масло еще не достигло своей полной смазочной способности. По возможности, после запуска холодного двигателя не поднимайте обороты выше 3500 в мин до тех пор, пока масло не разогреется примерно до 60 °С. Точкой отсчета считается тот факт, что маслу нужно вдвое больше времени, чем охлаждающей жидкости, чтобы достичь своей рабочей температуры.

_________________
злоупотребление виртуальной жизнью ведет к реальному геморрою!
_________
A4 B5 1,8TQ chipped
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia