Pievienojies: 07 May 2008 Ieraksti: 400 Atrašanās vieta: Rīga
Ierakstīts: 20:27, 18-May-2008, Sun Ieraksta virsraksts: Problēmas ar 1997 A3 1.8T 150 Hp
Lieta tāda!
Kad šķiļu, vis aiziet itkā normāli, uziet apgriezieni līdz ~ 900-1000, bet tad uzreiz viņi nokrītās 2x līdz ~ 700 a/min. Tad atkal normāli, bet tas ir tad kad stāv, bet kad piemēram braucošai mašīnai izņem no roba, tad viņi visu laiku staigā 700->900->700->900, Kā to var novērst, un vai to var izdarīt pats.
Nākamā problēma sākas ar patēriņu, man jau liekas ka 8-9 litri/100km uz šosejas nav diži normāli. Kas varētu būt pie vainas kādēļ patēriņš tāds?
TURBO ĻURBO čakarējas! pie lieliem ātrumiem uz apdzīšanu, ja iespiež grīdā turbīna neslēdzas uzreiz iekšā -> raustās un ne velna neiet, uz pus gāzīti aiziet 2x labāk. Bet kad iet no starta, pirmais robs ir pedantisks, bet arī īsti varbūt nav, nezinu, kas tur par vainu varētu būt??? _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
Pievienojies: 07 May 2008 Ieraksti: 400 Atrašanās vieta: Rīga
Ierakstīts: 20:42, 18-May-2008, Sun Ieraksta virsraksts:
Pašam nav pat nojausmas kādēļ tas viss tā. Viens saka, ka sveces jāmaina, otrs saka, ka indukcijas spoles jāmaina, trešais saka tuurbīna jāmaina.
Par to turbīnu es reāli uztraucos. Es nezinu kā ir jābūt, bet to ka tā nav jābūt kā ir, es zinu toč. _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
Ierakstīts: 21:00, 18-May-2008, Sun Ieraksta virsraksts:
Скорей всего гдето воздух подсасывает, проверь все трубки и шланги. Есчё может на перепускном мембрана порвана. _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com
Bet kā ar to turbīnu, tas varētu būt arī pie vainas, ka turbīna raustās???
Vēl viens jautājums. Pie kāda eļļas līmeņa motors vislabāk jūtās? Es zinu ka honda V-tec jābūt gandrīz līdz max. lai vis būtu čikiniekā, vai Audi ir tas pats? _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
8-9 litri/100km по трассе, даже незнаю. У меня 2.8 автомат, по трассе столько кушает. Если только по трассе ехать (без светофоров, частых обгонов, торможений и разгонов). А если давить на педальку, то 8-9 литров для турбированого двигателя это в пределах нормы. Они так и кушают, нечего удивлятся. _________________ Audi A4 Avant 2.8 30V 1999
Atradu vienu vietu, kur trubiņa varēja laist garām. Nomainiju savilcēju, bet tik un tā, kā bija iepriekš, tā ir vēl jo projām, varbūt vēl kkur ir vieta, kur laž garām, es neesmu vēl pamanijis!
Bet tā, jau mašīna griežās forši!
Ja zinātu kā var pievienot bildes, tad saliktu visu kas un kā, Parādītu vietas, kur pievērsu īpašu uzmanību, varbūt esmu kko aizmirsis
Par to patēriņu ārpus pilsētas, kad es pirku es testēju. Rīgas robeža - Jūrmalas robeža, pa jūrmalas šoseju smile_idea Very Happy ar ātrumu 90km/h izrēķināju 6 litri. Tā arī es braucu, godīgi! Rolling Eyes Labi, 3 x apdzinu un pirms siguldas nosēdēju korķī bišķi, bet nu tik un tā! tur beigās man liekas ka vajadzēja būt kādiem 7 , nu max max 8 l/100km. Nu pa pilsētu, tur labāk nerunāt, tur man vēl jāmācās ekonomiski ripināt. _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
Štelle tāda. Kad nopirku mašīnu, bija pus bāka, mašīna čutna raustijās utt, karoč viss iepriekš minētais.
Nobraucu to bendzīnu un pildijos statoil, rezultāts, raustīšanās samazinājās, BET līdz ar to samazinājās arī jauda.
Mazliet painteresējos un izrādās, ka honda klubā džeki sākuši pētīt, kurā degvielas uzlildes stacijā ir vispateicīgākā Autiņa spēka dzira! Lielākā daļa tagad statoilā pildās tikai izmisuma brīžos.
Piem. Brālis ar savu hondu palika pie Lucoil, un Viada stacijām 98 + Pildoties ar to spēka dziru varot pa to pašu naudu uzpildīt vairāk, vai par pilnu bāku maksāt mazāk, UN nobraukt lielāku ceļa posmu. Bet parādās drusku aktīvāka raustišanās, kas var kaitināt!
Esmu pildijies tikai Statoil, bet rīt vai parīt izmēģināšu Viadā kas ir uz Ulmaņa gatves, tad padošu ziņu kādas izmaiņas! _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
ходили слуши что щас летом на статике будет галимый бенз ))) НННО ЭТО ТОКА СЛУШИ простите за капс _________________ А6 C4 2.5 ТДИ 140 коняк - GreenPeace!
"Да! Меня зовёт к себе дорога, прочь тоска и прочь тревога!
Вдаль! Вперед и вдаль навстречу ветру, слушать музыку рассвета."
Statoilā jau kādu labu laiku neesot normāla degviela! _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
Tikai un vienīgi testējot var iegūt šādu info Honas klubā džekiem patīk skrieties, un viņi sāka meklēt lētākos sīkumus, kas varētu ietekmēt jaudu Līdz ar to . . . . . !
Cik man teica Statoil degvielai esot detonācijas laiks mazāks, līdz ar to, iedarbība mazāka, bet Lucoil un Viada esot no viena kantora, un tai degvielai detonācijas laiks esot ilgāks, līdz ar to iedabība labāka, un ekonomiskāka braukšana!
Pats rīt braugšu uz Lucoil iemēģināt! _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
Lukā 98 "smaržo" pēc īstas degvielas, kā arī info no cilvēkiem, kuri būvē auto ne ikdienai!
Bet tas viss ir nosacīti, jo ar mopēdu starpību nejutīsi _________________
Tikai un vienīgi testējot var iegūt šādu info Honas klubā džekiem patīk skrieties, un viņi sāka meklēt lētākos sīkumus, kas varētu ietekmēt jaudu Līdz ar to . . . . . !
Cik man teica Statoil degvielai esot detonācijas laiks mazāks, līdz ar to, iedarbība mazāka, bet Lucoil un Viada esot no viena kantora, un tai degvielai detonācijas laiks esot ilgāks, līdz ar to iedabība labāka, un ekonomiskāka braukšana!
Pats rīt braugšu uz Lucoil iemēģināt!
Atvaino, bet Honda un baugā jauda.... ... iet jau tās kartupeļu kastes labi, es pat teiktu, salīdzinajumā "safrančegu" un "v6 povāāāā", iet lopā! _________________
brīnies vai nē, bet vienu nakti pabraukājos ar bračku! Viņam 94 Civic ar 98 motoru V-tec h16y8 laikam Karoč kopā tam 1.5 motoram ~130+ zirgi saķīmiķoti. Pakodāmies ar 3g eclipse. 5 x kodāmies, 5x 3g eclipse palika 3 korpusus aiz muguras līdz nakamajam krustojumam. Nav nemaz tik sūdīga tā manta! Mazs cinīti spēj gāst. Bet tas ka Honda ir plika kā baznīcas žurka un skan drausmīgi kad uzmet burkas izpūtēja galā, tas gan ir! _________________ RTU TMF abk mūžīgais students
Īstajā vārdā --> Kārlis
Pagaidām --> Pedal To The Metal A3, 8L, 1.8 Turbo (AGU), 150Hp, 1/2 no Q
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=9305
All times are GMT + 3 Hours Uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Nākošais
Lapa 1 no 9
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia