AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

A6, 2.5 tdi 2001 g.
Lapa 1 no 1
 
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
oksika


Pievienojies: 15 Oct 2007
Ieraksti: 22
Atrašanās vieta: Jelgava

IerakstsIerakstīts: 01:06, 25-May-2008, Sun    Ieraksta virsraksts: A6, 2.5 tdi 2001 g. Atbildēt citējot

Подскажите пожалуйста что может быть причиной?:- когда двигатель прогревается до нормальной рабочей температуры, начинает "хлопать" воздушный ваакумный клапан рецеркуляции картерных газов, который соединяет выпускной коллектор с впускным. Когда снимаешь шланг от него, перестаёт "хлопать".
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
DmitrySh


Pievienojies: 04 Jun 2006
Ieraksti: 6633
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 11:08, 25-May-2008, Sun    Ieraksta virsraksts: Re: A6, 2.5 tdi 2001 g. Atbildēt citējot

oksika rakstīja:
Подскажите пожалуйста что может быть причиной?:- когда двигатель прогревается до нормальной рабочей температуры, начинает "хлопать" воздушный ваакумный клапан рецеркуляции картерных газов, который соединяет выпускной коллектор с впускным. Когда снимаешь шланг от него, перестаёт "хлопать".
HiHiHiiii На ловца и зверь бежит HiHiHiiii
Извини, вырвалось. Если что есть у меня этот клапан, по ошибке купил. Если вдруг понадобится - пиши, отдам по приятной цене.
Оригинал, Pierburg



IMGP2970.jpg
 Description:
ВАГ номер на упаковке
 Filesize:  126.6 KB
 Viewed:  17477 Time(s)

IMGP2970.jpg



IMGP2968.jpg
 Description:
Клапан
 Filesize:  135.13 KB
 Viewed:  17477 Time(s)

IMGP2968.jpg



_________________
A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 12:50, 25-May-2008, Sun    Ieraksta virsraksts: Re: A6, 2.5 tdi 2001 g. Atbildēt citējot

oksika rakstīja:
Подскажите пожалуйста что может быть причиной?:- когда двигатель прогревается до нормальной рабочей температуры, начинает "хлопать" воздушный ваакумный клапан рецеркуляции картерных газов, который соединяет выпускной коллектор с впускным. Когда снимаешь шланг от него, перестаёт "хлопать".

Mr. Green Во наворотил...картерных газов...выпускной коллектор...
Пипец твоему картерному клапану пришел видимо. На компе будет лучше видно конечно но скорее всего это он, клапан рециркуляции выхлопных газов или EGR.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
oksika


Pievienojies: 15 Oct 2007
Ieraksti: 22
Atrašanās vieta: Jelgava

IerakstsIerakstīts: 21:03, 25-May-2008, Sun    Ieraksta virsraksts: Re: A6, 2.5 tdi 2001 g. Atbildēt citējot

DmitrySh rakstīja:
oksika rakstīja:
Подскажите пожалуйста что может быть причиной?:- когда двигатель прогревается до нормальной рабочей температуры, начинает "хлопать" воздушный ваакумный клапан рецеркуляции картерных газов, который соединяет выпускной коллектор с впускным. Когда снимаешь шланг от него, перестаёт "хлопать".
HiHiHiiii На ловца и зверь бежит HiHiHiiii
Извини, вырвалось. Если что есть у меня этот клапан, по ошибке купил. Если вдруг понадобится - пиши, отдам по приятной цене.
Оригинал, Pierburg


Это уже gut, подскажите как его проверить и конт.тел. как с тобой связатся по поводу sehr gutes preis.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
ABCDE
Friend


Pievienojies: 17 Nov 2007
Ieraksti: 380

IerakstsIerakstīts: 21:53, 25-May-2008, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ну так проверять компом не хочешь что сдох клапан егр. Договаривайся с DmitrySh демонтируй свой клапан . Там торк на 6 нужен и ключ ( голова) то ли на 13 то ли на 12. Не помню.
И все будет в шоколаде Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
oksika


Pievienojies: 15 Oct 2007
Ieraksti: 22
Atrašanās vieta: Jelgava

IerakstsIerakstīts: 23:43, 25-May-2008, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ABCDE rakstīja:
ну так проверять компом не хочешь что сдох клапан егр. Договаривайся с DmitrySh демонтируй свой клапан . Там торк на 6 нужен и ключ ( голова) то ли на 13 то ли на 12. Не помню.
И все будет в шоколаде Very Happy


У меня компа нет для проверки, поэтому спрашивал может оно определяется без компа. Конечно буду договариватся с Дмитричем. Насчет ключей я в курсе, только менял фильтр в "развале" и снимал это чудо, проблема в другом, "очень" удобно к нему подлезть и места "вагон" для его демонтажа.
Кстати, компом проверяется давление или что?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
DmitrySh


Pievienojies: 04 Jun 2006
Ieraksti: 6633
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 08:53, 26-May-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ABCDE rakstīja:
ну так проверять компом не хочешь что сдох клапан егр. Договаривайся с DmitrySh демонтируй свой клапан . Там торк на 6 нужен и ключ ( голова) то ли на 13 то ли на 12. Не помню.
И все будет в шоколаде Very Happy

А как в компе проявится его не корректная работа? Тоже все таки интересно проверить мой.
Мой телефон 26555413.
А вообще так конечно извратится надо чтоб этот клапан без демонтажа турбины снять. Простыми торками и ключами никак.... может с ключем у которого головка на шарнире добратся и можно.... у меня в полевых условиях не получилось.
Кстати при замене этого клапана прокладки надо менять какие?

_________________
A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
ABCDE
Friend


Pievienojies: 17 Nov 2007
Ieraksti: 380

IerakstsIerakstīts: 09:50, 26-May-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

При подаче вакуума на клапан он должен открываться и не стравливать вакуум. При этом показания расхода воздуха должны уменьшаться.
Места мало , но так если надо можно и турбину снять. Это ж не долго
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
DmitrySh


Pievienojies: 04 Jun 2006
Ieraksti: 6633
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 09:52, 26-May-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ABCDE rakstīja:
При подаче вакуума на клапан он должен открываться и не стравливать вакуум. При этом показания расхода воздуха должны уменьшаться.
Места мало , но так если надо можно и турбину снять. Это ж не долго

Послушай а при монтаже/демонтаже турбины прокладки надо менять или на старые?

_________________
A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 12:03, 26-May-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

DmitrySh rakstīja:
ABCDE rakstīja:
ну так проверять компом не хочешь что сдох клапан егр. Договаривайся с DmitrySh демонтируй свой клапан . Там торк на 6 нужен и ключ ( голова) то ли на 13 то ли на 12. Не помню.
И все будет в шоколаде Very Happy

А как в компе проявится его не корректная работа? Тоже все таки интересно проверить мой.
Мой телефон 26555413.
А вообще так конечно извратится надо чтоб этот клапан без демонтажа турбины снять. Простыми торками и ключами никак.... может с ключем у которого головка на шарнире добратся и можно.... у меня в полевых условиях не получилось.
Кстати при замене этого клапана прокладки надо менять какие?

Базовые установки, 3 группа (мотор работает) - ЭБУ будет активировать и деактивировать клапан, при это расход воздуха при активном клапане около 500, при активном - около 200.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
viesis71


Pievienojies: 16 May 2008
Ieraksti: 31

IerakstsIerakstīts: 16:28, 30-May-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ludzu atbildiet man!!! Nemot nost turbinu(A6,2.5tdi,V6,AFB,1998.g.),es "atklaju" ka starp izpludes kolektoru un turbinu NAV BLIVES!!! Vai ta ir jabut? Lai ar es neesmu spec.,bet nekad savienojuma vietas nav redzetas bez blivejuma...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
_Twister_


Pievienojies: 15 Aug 2007
Ieraksti: 4851
Atrašanās vieta: Riga. Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 16:30, 30-May-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Blivej jabut obligati...
_________________
BMW
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 16:35, 30-May-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

может она просто металлическая и прилипла к одной из сторон?
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
viesis71


Pievienojies: 16 May 2008
Ieraksti: 31

IerakstsIerakstīts: 16:49, 30-May-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

paldies ka atbildejat. smile_agree es loti rupigi aplukoju,bet blives nav! Starp turbu un izputeju blive ir. Sanak ka pirms manis kads ir jaucis un "aizmirsis" ielikt blivi...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 17:20, 30-May-2008, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

viesis71 rakstīja:
paldies ka atbildejat. smile_agree es loti rupigi aplukoju,bet blives nav! Starp turbu un izputeju blive ir. Sanak ka pirms manis kads ir jaucis un "aizmirsis" ielikt blivi...

И быть ее там не должно...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis All times are GMT + 3 Hours
Lapa 1 no 1

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia