AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Бошка/дозатор инжектора...
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 22:52, 24-Jan-2006, Tue    Ieraksta virsraksts: Бошка/дозатор инжектора... Atbildēt citējot

Есть подозрение, что глючит бошка инжектора (СХЕМА, 8 ПОЗИЦИЯ)
ЭТКА номер - 034 133 481 СХ fuel metering valve
Номер списанный с бошки 0 438 100 147 Годиться так же и 0 986 438 147

Устанавливалась на бензиновые 5-ти цилиндровые двигатели 2,2-2,3Л

Может у кого завалялась? Посмотрите пожалуйста по закрамам...

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!


Pēdējo reizi labojis PbICb (13:00, 26-Jan-2006, Thu), pavisam labots 2 reizes
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Cat


Pievienojies: 23 Nov 2004
Ieraksti: 390
Atrašanās vieta: Rīga, Jēkabpils

IerakstsIerakstīts: 00:47, 25-Jan-2006, Wed    Ieraksta virsraksts: Re: Бошка инжектора... Atbildēt citējot

PbICb rakstīja:
Есть подозрение, что глючит бошка инжектора (СХЕМА, 8 ПОЗИЦИЯ)
ЭТКА номер - 034 133 481 J fuel metering valve
Номер списанный с бошки 438 100 147

Устанавливалась на бензиновые 5-ти цилиндровые двигатели 2,2-2,3Л

Может у кого завалялась? Посмотрите пожалуйста по закрамам...


Zināt šitos numurus nenozīmē atrast pareizo Rolling Eyes

_________________
audi.cats.lv
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 20:08, 25-Jan-2006, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

РЫСЬ - а почему бы не попробовать промыть всю систему Wynns"ом - стоит это 25 лат, я зная как ты ухаживаешь за машиной сомневаюсь, что найдеш вариант который лучше, чем есть у тебя. А вообще в чем твои подозрения именно?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 22:21, 25-Jan-2006, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:
РЫСЬ - а почему бы не попробовать промыть всю систему Wynns"ом - стоит это 25 лат, я зная как ты ухаживаешь за машиной сомневаюсь, что найдеш вариант который лучше, чем есть у тебя. А вообще в чем твои подозрения именно?

Промыл... Эффект потрясающий. Компресия поднялась на 0,8-1,2 бара, заводиться стала лучше. Равномерней двиг стал работать. Заработал первый целиндр. СН с 3000 упала на 150, лямбда с 1,4 на 1,0, СО с 2,5 на 0,4,,, Вроде как бред... но откатал с утра, 95км по городу... заехал на проверку ещё раз - параметры теже... Посмотрим что будет дальше...

Поверенно обсолютно всё. И через комп (МОТОРТЕСТ) и физически и на стенде... Разве только ГБЦ не снимали. Всё тип-топ. Свечи, провода, бегунок, трамблёр, катушка высокого напряжения, комп, регулятор ХХ, блок управления регулятором ХХ, датчики холла, термодатчики, компрессия, подсос, вентиляция, форсунки, бензонасос, бензофильтр, воздушный фильтр, лапата, лябда, генератор, таблетка, стабилизатор, диодный мост, замок зажигания... Кажеться ни чего не пропустили... Всё ок. Как в аптеке (я даже и не мог подумать, что всё так хорошо, да и мастер был слегка удивлён хорошим состоянием машинки)...

А когда сняли трубки с бошки инжектора - при иммитации поднятия пластины - топливо из 3х отверстий лилось нормальным родничком, а с двух преривисто... методом исключения осталась только бошка...
Вот и получаеться, что при нажатии педали газа, давление на форсунки не стабильное и появляються перебои.
+ пока не смогли понять ещё один глюк - как подключаем лямбду - так СО-СН улетают в небеса Evil or Very Mad

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!


Pēdējo reizi labojis PbICb (13:05, 26-Jan-2006, Thu), pavisam labots 1 reizi
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Android


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 1035

IerakstsIerakstīts: 00:43, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ты об этом http://wwwboards.auto.ru/audi/246323.html ?

P.S. У тебя же K-JETRONIC? Тогда надеюсь это ты перечитал не раз: http://www.diakom.ru/spravka/vprisk/index.html и http://www.turbostars.ru/lit11.html
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 09:17, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ТО Android
Спасибо за линки. Распечатал - буду читать.

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 13:01, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

PbICb rakstīja:
По этому вопрос...
Нужен точный БОШ код бошки инжектора, со всеми нюансами для МС двигателя на AUDI 200 2.2t AVANT quattro 1988/89.

Откапал.
ЭТКА: 0 341 133 481 СХ

БОШ: 0 438 100 147 и 0 986 438 147

Теперь осталось найти исправную б/у... Т.к. новая стиоит 550Лс Shocked Shocked Shocked Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Или перейти на электронный впрыск... Или ездить забив на бензин и бензин использовать только для прогрева...

Кто сталкивался - Exclamation во сколько может влиться (Лс) переход на электорнную систему впрыска Question

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 15:17, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

MC - это не К-джет+Турбо, а уже КЕ3 + Турбо, со всеми вытекающими, вообще РЫСЬ б\у Голова впрыска стоит 20 - 40 лат надо смотреть на месте, и договориваться соответственно что если гимно, тогда назад превезу, я просто слышал, что иногда в натуре засоряються плунжеры, на одном канале - но это случайность чем закономерность, поэтому шанс найти б\у есть. А переход на электронный впрыск дорог в районе 700 -1000 Лс.
Надо:
1.блок управления (bosch не катит, не регулируеться прога на ходу.),
2.дабы не собирать салат - весь впрыск от 7А,или 3Б.
3.все это настроить.
Линки:
http://www.hestec.lv/
http://www.auto1.lv/index.php/trade/productview/729/206/
Зато возможности у тебя станут после установки просто пьенящие Dancing
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Cat


Pievienojies: 23 Nov 2004
Ieraksti: 390
Atrašanās vieta: Rīga, Jēkabpils

IerakstsIerakstīts: 15:24, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:
MC - это не К-джет+Турбо, а уже КЕ3 + Турбо,


MC = K-Jettronic ar elektronisku korekciju.
Ir liidziiba ar KE3, bet KE3 ir daudz savaadāks.

EFI ~500 Ls, ja neliek no 3B, no 7A nesanaaks, tas tomeer ir atmosfeeriskais.
Baidos gan ka 3B arī kompis nebūs īsti pareizs priekš MC.

_________________
audi.cats.lv


Pēdējo reizi labojis Cat (15:29, 26-Jan-2006, Thu), pavisam labots 1 reizi
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Cat


Pievienojies: 23 Nov 2004
Ieraksti: 390
Atrašanās vieta: Rīga, Jēkabpils

IerakstsIerakstīts: 15:27, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

PbICb rakstīja:
PbICb rakstīja:
По этому вопрос...
Нужен точный БОШ код бошки инжектора, со всеми нюансами для МС двигателя на AUDI 200 2.2t AVANT quattro 1988/89.

Откапал.
ЭТКА: 0 341 133 481 СХ

БОШ: 0 438 100 147 и 0 986 438 147

Теперь осталось найти исправную б/у... Т.к. новая стиоит 550Лс Shocked Shocked Shocked Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Или перейти на электронный впрыск... Или ездить забив на бензин и бензин использовать только для прогрева...

Кто сталкивался - Exclamation во сколько может влиться (Лс) переход на электорнную систему впрыска Question


Tikai neaizmirsti pirms pirkt ruupiigi saliidzināt.

Kam ir Audi 80/90 5-cilindru quattro ~83-86 gada NEturbo, visticamāk arī ieraudzīs BOSCH 0 438 100 147, tikai ar savādāku sprauslu pievadu stiprināšanas veidu.

_________________
audi.cats.lv
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Android


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 1035

IerakstsIerakstīts: 16:19, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

http://www.turbostars.ru/lit15.html
Rbn rakstīja:

У МС\1В все выглядит гораздо веселее. Система официально тоже называется K-Jetronic, и при этом имеет с ним существенные отличия. Вкратце они таковы – обогащение (от разрежения) убрано от РУДа и его функция передана частотному клапану, управляемому компьютером (стоит у дозатора, жужжит во время работы), через него же регулируется состав смеси по сигналам лямбды (у МС), РУД отвечает за «холодное» обогащение. По мере прогрева значение противодавление становится около 4бар и уже не меняется, пусковая форсунка заведена на компьютер и, помимо запуска, еще участвует в обогащении холодного двигателя при езде (чтобы сразу можно было ехать нормально, не дожидаясь прогрева). В сущности, систему следовало бы назвать электронным K-Jetronic. В результате, как любая модернезированная из нормальной, система склонна к “глючению”, особенно на МС, где в придачу ко всему есть и лямбда-зонд и катализатор, кроме того, в отличие от KG, намного более капризна к состоянию форсунок (как любая система с обратной связью).


Pēdējo reizi labojis Android (12:21, 27-Jan-2006, Fri), pavisam labots 1 reizi
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Artem
Site Admin


Pievienojies: 08 May 2005
Ieraksti: 4138
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 16:54, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

To Cat: es taču teica ka kompi neder, bet 7A vajadzigas ražigas sprauslas - bet tas ir pats par sevi saprotams.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Cat


Pievienojies: 23 Nov 2004
Ieraksti: 390
Atrašanās vieta: Rīga, Jēkabpils

IerakstsIerakstīts: 19:01, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

K-Jetronic = mehāniskā iešprice
KE-Jetronic = mehāniskā iešprica ar elektroniku maisījuma pieregulēšanai un ; degvielas padeves atslēgšanu pie deakselerācijas.
KE3-Jetronic = mehāniskā iešprica ar elektroniku maisījuma pieregulēšanai
; un degvielas padeves atslēgšanu pie deakselerācijas.
; + aizdedzes apsteidzes leņķa elektroniska regulēšana.
----------------
MC tipa turbo dzinējiem:

K-Jetronic = mehāniskā iešprice
; ar elektroniku maisījuma pieregulēšanai
; nelielā diapazonā
; + elektroniskā kontaktu aizdedze.

Par K-Jetronic sauc tādēļ, ka iešprices mehāniskā daļa ir tieši tāda pati kā K-Jetronic.
KE un KE3 iešprices mehāniskās daļas ir vienādas, bet savādākas nekā K-Jetronic.

_________________
audi.cats.lv
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Ciemiņš





IerakstsIerakstīts: 22:05, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Artem rakstīja:
MC - это не К-джет+Турбо, а уже КЕ3 + Турбо, со всеми вытекающими, вообще РЫСЬ б\у Голова впрыска стоит 20 - 40 лат надо смотреть на месте, и договориваться соответственно что если гимно, тогда назад превезу, я просто слышал, что иногда в натуре засоряються плунжеры, на одном канале - но это случайность чем закономерность, поэтому шанс найти б\у есть. А переход на электронный впрыск дорог в районе 700 -1000 Лс.
Надо:
1.блок управления (bosch не катит, не регулируеться прога на ходу.),
2.дабы не собирать салат - весь впрыск от 7А,или 3Б.
3.все это настроить.
Линки:
http://www.hestec.lv/
http://www.auto1.lv/index.php/trade/productview/729/206/
Зато возможности у тебя станут после установки просто пьенящие Dancing

esli samomu delatj maximalnjo mnogo, to elektronnij vsprisk latov 350 viidet
Atpakaļ uz sākumu
vaivads





IerakstsIerakstīts: 22:07, 26-Jan-2006, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

jest 2 golovi inzhektora.posmotrju zavtra nomera.kak ponimaju nuzhni ot turbo
Atpakaļ uz sākumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia