Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 20:58, 02-Dec-2007, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
dimonka rakstīja: | spils rakstīja: | Ну так обоснуйте пользу от 2.8 ато смайлики втыкать довольно не сложно |
Да, смайлы втыкать несложно... а содержать 2.8 ещё проще - масло меняй, и езди себе...  | Ну это не довыд у меня доработанный обвес в сам мотор нелазил и ничего ездит хотя вместо 150 л.с 250. ТАК ХОТЬ РАССКАЖИТЕ О МИНУСАХ 1.8 Т. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
dimonka
Pievienojies: 25 Nov 2005 Ieraksti: 873
|
Ierakstīts: 09:53, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
spils rakstīja: | ТАК ХОТЬ РАССКАЖИТЕ О МИНУСАХ 1.8 Т. |
За турбиной следить надо, нежная она. Если не уследишь - дорогой ремонт. Вот и всё. А 2.8 и так 193 коня, и следить нужно просто за расходниками по регламенту (масло, фильтр, свечи).
Никто не говорит, что 1.8Т плохой мотор - просто более нежный. У тебя твои навороты просто ещё новые - вот и бегают. А если брать просто 1.8Т годика 95-98, то там уже кот в мешке и попадалово на деньги где-то рядом  _________________ Audi A6, 3.0 TDi Quattro, 2005 г. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 10:15, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Кота в мешке можно получить в любом моторе если следить за маслом и перегревом всё будет норм практически все моторы после 97 доработаны и 2.8 перестал жрать масло и на 1.8 головки не летят.У меня стоят детали не новые при током количестве эксперементов на новые нет денег но 1.8 можно дорабатывать до 300л.с В оригенале давление 0.6 бар я давил до 1.8 и ничего так что при стандартном давлении я считаю ресурс будет большой |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
dimonka
Pievienojies: 25 Nov 2005 Ieraksti: 873
|
Ierakstīts: 10:28, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
spils rakstīja: | Кота в мешке можно получить в любом моторе если следить за маслом и перегревом всё будет норм практически все моторы после 97 доработаны и 2.8 перестал жрать масло и на 1.8 головки не летят.У меня стоят детали не новые при током количестве эксперементов на новые нет денег но 1.8 можно дорабатывать до 300л.с В оригенале давление 0.6 бар я давил до 1.8 и ничего так что при стандартном давлении я считаю ресурс будет большой |
Ну видишь - ты в этом деле явно соображаешь, и при покупке гавно от нормального мотора отличишь, скорее всего. А дилетанту вроде меня, который перед покупкой машины вынужден верить на слово сервисменам, гораздо безопаснее брать более "предсказуемый" 2.8 и не держать всегда в заначке ~500Ls на турбину (а держать 1000 на капиталку, бугага ). _________________ Audi A6, 3.0 TDi Quattro, 2005 г. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 10:45, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Отличить нормальный мотор от говна, можно только частичной разборкой сабжа. Проверено, и доказано, что в большинстве случаев ты, и продвинутый-механик будете находится примерно в равных условиях.  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
S
Pievienojies: 20 Dec 2004 Ieraksti: 1934 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 13:00, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Ну турбину же можно хотябы на люфт проверить если патрубок скинуть. _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
spils

Pievienojies: 01 Nov 2007 Ieraksti: 902 Atrašanās vieta: salaspils
|
Ierakstīts: 18:01, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
S прав я думаю на 1.8 таже замена ремней будет подешевле. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Mahmuds
|
Ierakstīts: 19:53, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Liels paldies! Taisnību sakot, tā arī ne pie kādas skaidrības neesmu nonācis:)! Šeit tusē abu dzinēju piekritēji:). Patiesību sakot, man nav doma 600Ls iegrūst tajā autiņā. Bet smailiki gan labie:) ! |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vairis

Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 20:04, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Nesaprotu, kā tas ir "sekot" līdzi turbīnai? Pēc riktīgas atvilkšanas nevajag uzreiz slāpēt autiņu, nevajag likt STC gaisa filtrus, liet motorā neatbilstošu eļļu... Kāds var pastāstīt, kā vēl ir "jāseko līdz" turbīnai???
Par atmo motoriem neko daudz nezinu, bet KV bija labs un lēts!  _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
vairis

Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 20:06, 03-Dec-2007, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Un vēl, vispār turbīnas mūslaikos nemaksā kosmosu, izņemot, ja pasūta pie dīleriem  _________________
 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Sasodiits

Pievienojies: 28 Aug 2007 Ieraksti: 3327
|
Ierakstīts: 02:42, 06-Dec-2007, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Man bij divas massinas 1,8T ar mehaniku un tagad ir automats daudz ko varu pastaastiit!! Bet slinkums rakstiit ja veelies varam saskritis un es tev visu izstaastiis!
Raksti PM _________________ Audi A6 2002 2,7 ( ~300 Hp 420 Nm ) BiTurbo Power Quattro ( Powered By INC )
Power Is Nothing Without Control
-------------------------------------------------------
Круглосуточный шиномонтаж, Б/У резина, моб. 27060812 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
SonicSky

Pievienojies: 11 Sep 2007 Ieraksti: 617
|
Ierakstīts: 10:55, 07-Dec-2007, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Если в основном по городу то 1.8Т хороший вариант.
Если часто за город то 2.8. Если кваттро то 2.8.
А на ремонт хорошо попасть можно при любом типе двигателя. Главное не 2.6  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
|