AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

A4 1.9Tdi AFN Геометрия турбины
Lapa 7 no 8
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
ABCDE
Friend


Pievienojies: 17 Nov 2007
Ieraksti: 380

IerakstsIerakstīts: 17:45, 06-May-2011, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

20 секунд это многовато. Потому и надо снять лог и сравнить ваш разгон с другими. Тот лог который я привел - шаран 1.9 1996 года. Не спринтер но разгонялся довольно пристойно 18 сек до 100 не так и плохо.

не всем же до сотни без чиповки разгоняться Very Happy

Thursday,05,August,2010,19:18:55:04858
Control Module Part Number: 8E0 907 401 Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000AG 0006

Metric units
0 to 100 km/h: 10.9 +- 2.30s
400m: 16.9 +- 2.35s, @127 km/h
90-120 km/h: 6.0 +- 2.31s
200 meters: 10.7 +- 2.30s, @102 km/h

US Units
0 to 60 mph: 10.3 +- 2.30s
1/4 mile: 17.0 +- 2.35s, @79 mph
60-90 mph: 12.4 +- 2.26s
660 feet: 10.8 +- 2.30s, @63 mph

Time(s) km/h m
0.00 0.0 0.0
1.16 15.3 4.9
2.36 33.0 15.9
3.57 46.0 31.3
4.76 55.5 49.8
5.96 64.9 71.4
7.14 73.2 95.3
8.30 80.2 121.1
9.44 88.5 149.1
10.55 94.4 178.4
11.69 101.5 210.4
12.85 107.4 245.0
14.05 113.3 282.8
15.25 118.0 322.1
16.45 122.7 362.9
17.63 127.4 405.0
18.80 132.2 447.8
19.98 135.7 492.2
21.11 139.2 536.1
22.25 142.8 581.2
23.38 145.1 626.6
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
SonicSky


Pievienojies: 11 Sep 2007
Ieraksti: 617

IerakstsIerakstīts: 11:23, 07-May-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Audi90 rakstīja:
остался раздрожающий свист.


Может сделай опрессовку движка? Прокладки в соединениях с турбой не забыл поменять?

_________________
Audi A4 1.8 Turbo AEB Quattro '95
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Denis


Pievienojies: 10 Dec 2008
Ieraksti: 614
Atrašanās vieta: Riga Ilguciems

IerakstsIerakstīts: 20:02, 29-Oct-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Нужен толковый человек для чистки геометрии. Чтобы знал что делает. Есть у когонить такой человек?
_________________
Audi A4 1.9 DI AFF 1998 g.- Dead
Audi A4 1.9 TDI AFN 1998g.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 10:40, 30-Oct-2012, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

SonicSky rakstīja:
Audi90 rakstīja:
остался раздрожающий свист.


Может сделай опрессовку движка? Прокладки в соединениях с турбой не забыл поменять?


свист идёт из холодной раковины, в процессе засасывания воздуха.

_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
spils


Pievienojies: 01 Nov 2007
Ieraksti: 902
Atrašanās vieta: salaspils

IerakstsIerakstīts: 18:11, 04-Nov-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Denis rakstīja:
Нужен толковый человек для чистки геометрии. Чтобы знал что делает. Есть у когонить такой человек?


Почему решили что надо чистить?

_________________
typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email Apmeklēt autora mājas lapu
spils


Pievienojies: 01 Nov 2007
Ieraksti: 902
Atrašanās vieta: salaspils

IerakstsIerakstīts: 18:17, 04-Nov-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Audi90 rakstīja:
ABCD спасибо за информацию.Думаю до сотни за 20 секунд разгоняюсь точно.
Тянет после чистки турбины лучше,ездить стало на много приятней, из косяков остался раздрожающий свист.
Раньше очень хорошо чуствовалось включение турбины, подхват, а теперь неощущаю, но разгоняется нормально.


Свист обычно появляеться после удаления катализатора, это норм. То что подхвата нет, надо проверить вакуум трубки, старые обычно принимают форму штуцера и потравливают, лучше поменять их на селиконовые и выкинуть лишние вакуум потребители. чтоб свести к минимуму вакуум потери. Эти турбины чуствительны к вакууму. и это основная проблема потери тяги.

_________________
typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email Apmeklēt autora mājas lapu
spils


Pievienojies: 01 Nov 2007
Ieraksti: 902
Atrašanās vieta: salaspils

IerakstsIerakstīts: 18:29, 04-Nov-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

У меня есть на месте селикон, если что. Можем проверить вакуум на герметичность
_________________
typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email Apmeklēt autora mājas lapu
Audi90


Pievienojies: 13 Nov 2007
Ieraksti: 2545
Atrašanās vieta: Riga-Zolik

IerakstsIerakstīts: 21:00, 04-Nov-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

spils rakstīja:
У меня есть на месте селикон, если что. Можем проверить вакуум на герметичность


на месте это где?

Про чистку турбины, у многих в том числе и у меня чистка турбины ни к чему не привела, может да же стало хуже, теперь постоянно клинит геометрия, вот теперь вопрос , кто нибудь знает точно проблему из за чего она клинит? Из за шток грибка, из за пластины, из за лепестков, сейчас конкретно чуствуется что что то механическое ей мешает ходить нормально. У меня такое предположение что просто гдето износ, и надо что то менять.
Какие детали можно достать отдельно для замены, ну что то типо ремкомплекта?

_________________
Audi 100/90/A6/A4 1.9Tdi AFN
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
spils


Pievienojies: 01 Nov 2007
Ieraksti: 902
Atrašanās vieta: salaspils

IerakstsIerakstīts: 00:07, 05-Nov-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

В румбуле

Блин чёто картинку немогу всунуть.

_________________
typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email Apmeklēt autora mājas lapu
SonicSky


Pievienojies: 11 Sep 2007
Ieraksti: 617

IerakstsIerakstīts: 14:43, 05-Nov-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Audi90 rakstīja:
Про чистку турбины, у многих в том числе и у меня чистка турбины ни к чему не привела, может да же стало хуже, теперь постоянно клинит геометрия, вот теперь вопрос , кто нибудь знает точно проблему из за чего она клинит? Из за шток грибка, из за пластины, из за лепестков, сейчас конкретно чуствуется что что то механическое ей мешает ходить нормально. У меня такое предположение что просто гдето износ, и надо что то менять.
Какие детали можно достать отдельно для замены, ну что то типо ремкомплекта?


Очень часто закисает шток или вообще кончилась мембрана в актуаторе. Кстати ты его регулировал после чистки? По ошибкам недодув?

_________________
Audi A4 1.8 Turbo AEB Quattro '95
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
AxeL


Pievienojies: 11 Apr 2007
Ieraksti: 62

IerakstsIerakstīts: 12:46, 11-Feb-2013, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Вроде у меня такая же проблемка нарисовалась. На прошлой неделе машина вела себя хорошо, и тут вдруг в пятницу ощутил что к 2000 нету турбопотхвата, ещё в четверг от 1900 и выше чувствовалось как как тяга увеличивалась, а тут пропала, тянуть стала с одинаковой силой. Sad
Геометрия должна быть в норме (отсоединял трубку от грибка , цилиндрик падал сразу же, и когда одевал обратно потихоньку поднималась, равномерно).
Так вот насколько знаю при такой проблеме возможно ещё меняют датчик н75, вопрос где он находится, и сколько примерно стоит.
Поскольку вага нету, логи снять не могу, думаю поменять сначала датчик, а если уже всё останется как было думаю ехать куда то на диагностику и там уже судорожно ждать приговора о конце турбины Confused

_________________
Audi A6 1.9 TDI AFN 1999g.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Audi90


Pievienojies: 13 Nov 2007
Ieraksti: 2545
Atrašanās vieta: Riga-Zolik

IerakstsIerakstīts: 13:13, 11-Feb-2013, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Сначало проверь все патрубки на герметичность.
Потом ВАГом 75 клапан, и заодно посмотреть ошибки, но надо что бы машина "затупила " и потом ее глушить нельзя, пока не посмотришь ошибки, иначе они все стираются.

_________________
Audi 100/90/A6/A4 1.9Tdi AFN
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
AxeL


Pievienojies: 11 Apr 2007
Ieraksti: 62

IerakstsIerakstīts: 13:37, 11-Feb-2013, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

трубки вроде целые, нигде не сифонят. ВАГома нет, буду думать...
_________________
Audi A6 1.9 TDI AFN 1999g.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Audi90


Pievienojies: 13 Nov 2007
Ieraksti: 2545
Atrašanās vieta: Riga-Zolik

IerakstsIerakstīts: 13:59, 11-Feb-2013, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ты бы подпись сделал полную , где живешь?
_________________
Audi 100/90/A6/A4 1.9Tdi AFN
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
AxeL


Pievienojies: 11 Apr 2007
Ieraksti: 62

IerakstsIerakstīts: 14:52, 11-Feb-2013, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Marupes 23 это Агенскалнс.
_________________
Audi A6 1.9 TDI AFN 1999g.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
Lapa 7 no 8

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia