Ierakstīts: 10:34, 12-Feb-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
N75 99% kļūdu nav, elektriskā daļa ir vesela, bet mehāniskā daļa izdilst un nespēj regulēt vakuumu. Tieši tā pat kā GMM - elements degradējas, kļūdu nemet, konstatēt var tikai ar pareizu diagnostiku braucot.
Šrotā N75 pirkt nedrīkst, jo 99% būs tās pats kā jau esošais.
Pārbaudīt var tikai samainot pret citu 100% ejošu (jaunu). _________________ Pajautā uz PM:
Ierakstīts: 18:05, 12-Feb-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
конденсат + копать от дизеля вот что у тебя там по идее капает. Мне так советовали перед ТО залить воды в глушитель и по газовать чтоб почистить. _________________ Audi A6 1.9 TDI AFN 1999g.
Pievienojies: 15 Jan 2010 Ieraksti: 1084 Atrašanās vieta: quattro team Estonia
Ierakstīts: 18:18, 12-Feb-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
Chelyaba rakstīja:
Мастеру знакомому звякнул - говорит N75 мне стоит 60-100 лат, ты о 25-ти евриках.. Где правда? )))
Оригинал? На Пассате 01-го года с таким же мотором осенью меняли, Пирбург 27 или 28 евро. На V6 132кВт уже 80 евро Пирбург, меняли тоже осенью. _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Ну вот, слава богу, что в воскресенье никто не работал и за этот день я нашел чудесного мастера, который с помощью хорошей диагностики и своих познаний определил проблему.
Оказывается кто-то до меня пытался колхозным способом "чипануть" машину, просто покрутив шток актуатора турбины , таким образом она действительно давала не плохой передув, а на "критической" точке уходила в аварийный режим. Мастер всё отрегулировал/настроил, теперь все чики-пики _________________ OOOO A4B5 AVANT
1.9TDI / AJM / STEPTRONIC / 2000
Chelyaba если бы снял логи 011 группы в режиме тест-драйв, а не объяснял, тебе бы диагноз объявили в тот же вечер. Для информации, ЭБУ допускает передув до 0,2бар, свыше уходит в аварию. _________________ А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Chelyaba если бы снял логи 011 группы в режиме тест-драйв, а не объяснял, тебе бы диагноз объявили в тот же вечер. Для информации, ЭБУ допускает передув до 0,2бар, свыше уходит в аварию.
Ну так нечем мне было тестировать
ABCDE rakstīja:
Дай бог что бы оно было так. Но может ни кто ни чего не крутил а клинит геометрия. Скоро узнаете
Ну, парень все "настроил", по графикам теперь типа красота и геометрия работает) Так что тьфу-тьфу-тьфу! _________________ OOOO A4B5 AVANT
1.9TDI / AJM / STEPTRONIC / 2000
Дай бог что бы оно было так. Но может ни кто ни чего не крутил а клинит геометрия. Скоро узнаете
Вот у меня такое же подозрение, с чего это вдруг турбина начала давать аварийный режим?До этого ведь было все нормально.
Ну теперь будешь хоть знать где искать проблему. _________________ Audi 100/90/A6/A4 1.9Tdi AFN
Дай бог что бы оно было так. Но может ни кто ни чего не крутил а клинит геометрия. Скоро узнаете
Вот у меня такое же подозрение, с чего это вдруг турбина начала давать аварийный режим?До этого ведь было все нормально.
Ну теперь будешь хоть знать где искать проблему.
Ну, таки на тизике я не долго езжу, 4-5 месяцев.. _________________ OOOO A4B5 AVANT
1.9TDI / AJM / STEPTRONIC / 2000
Man ir līdzīga problēma, kā dīzels bākā mazāk par pusi tā sāk raustīties mašīna un degvielas trubā ir gaisa burbuļi diezgan lieli! Ja bāku pielej pilnu, tad problēmu nav. Vēl ir novērots, ja brauc ar mazāk par 1/2 bākas un strauji griežos pa labi, tad baigi sāk raustīties mašīna. Kur ir problēma? Kurā pusē atrodas bākas sūknis, kas pielej spainīti?
P.s. šļaukas pārbaudītas, atplūdes vārsts + filtrs nomainīti. A4 2,5tdi Q (2002.g.)
Jau iepriekš paldies.
Ierakstīts: 15:44, 19-May-2012, Sat Ieraksta virsraksts:
Надо снимать обшивку багажнтка, чтобы выбрать пол в багажнике. Под ним с правой стороны крышка! Отсоединяеш шланги, откручеваш и увидеш свой бак! Там есть насосик который качает саляру. он если оригенальный как правило не убеваемый, но от грязи стачиваются зупцы и он перестаёт качать! Советаю обратится к ребятам напротив Cenukluba перекоёсток Piedrujas iela и Rezeknes iela ( последние ворота у дороги) не первый год чинят эти веши! Без разборки салона ремонт мне обошолся в 10 Ls ! Теперь ежжу и всё ок!
Надо снимать обшивку багажнтка, чтобы выбрать пол в багажнике. Под ним с правой стороны крышка! Отсоединяеш шланги, откручеваш и увидеш свой бак! Там есть насосик который качает саляру. он если оригенальный как правило не убеваемый, но от грязи стачиваются зупцы и он перестаёт качать! Советаю обратится к ребятам напротив Cenukluba перекоёсток Piedrujas iela и Rezeknes iela ( последние ворота у дороги) не первый год чинят эти веши! Без разборки салона ремонт мне обошолся в 10 Ls ! Теперь ежжу и всё ок!
Ok, Paldies par info. Nez kapēc, bet biju domājis, ka bākas sūknis atrodas zem aizmugurējā krēsla vienā vai otrā pusē zem bākas vākiem!
Gribēju atrakstīt kā tika atrisināta problēma. Ielienot bākā tika secināts, ka siets, caur kuru sūknis pumpē dīzeli glāzē, bija galīgi aizaudzis! Siets tika iztīrīts, mazliet arī bāka patīrīta un viss okei. Quattro bāku reāli iztīrīt nevar dēļ entajām daļām. Ja otreiz sūknis aizaugs, tad tas tiks amputēts un glāzē tiks saurbti caurumi.
Ierakstīts: 10:10, 02-Jun-2012, Sat Ieraksta virsraksts:
KRS rakstīja:
Gribēju atrakstīt kā tika atrisināta problēma. Ielienot bākā tika secināts, ka siets, caur kuru sūknis pumpē dīzeli glāzē, bija galīgi aizaudzis! Siets tika iztīrīts, mazliet arī bāka patīrīta un viss okei. Quattro bāku reāli iztīrīt nevar dēļ entajām daļām. Ja otreiz sūknis aizaugs, tad tas tiks amputēts un glāzē tiks saurbti caurumi.
Pievienojies: 06 Jun 2012 Ieraksti: 3 Atrašanās vieta: Riga
Ierakstīts: 20:51, 06-Jun-2012, Wed Ieraksta virsraksts: motora spilveni
Vai kāds nepiedāvā motora (PADUŠKAS), der arī mazlietotas - vajag abas.
uz audi 2,5 tdi, nav quattro.
esmu dzirdeejis arii par poliuretāna buksēm, vai kāds var pateikt, kur taisa un cik tādas maksā.
Paldies.
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia