Ierakstīts: 10:55, 11-Mar-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
Litroff rakstīja:
P.S. всё нашел, есть он у меня. Вопрос следующий, на всех трёх свечах 1.1 ом - это нормально?
Да, это нормально. 99% что свечи в рабочем состоянии. Если есть подозрение что они не работают нужно проверить реле и предохронители. _________________ TURBOCHIP.LV CHIPTUNING
Pievienojies: 13 Nov 2007 Ieraksti: 2545 Atrašanās vieta: Riga-Zolik
Ierakstīts: 13:25, 11-Mar-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
Вот как раз в 99% случаев они не работают(если конечно машина не из теплых стран), потому что с завода их хрен кто проверял, и вообще мало кто знает (сейчас то знают , а вот года три назад ни чего путного нарыть не мог, и в сервисах то же не знали) и за 15 лет, они уже сдохли.
Проверь сначало питание на свечи, только надо в минусовую температуру, две нижних включаются первыми, они работают вместе, верхняя свеча работает отдельно и включается позже.
Как точно работают выяснить не могу, очень мало инфы.
Как они работают лучше узнаешь когда их выкрутишь и подашь питание, но раз сопротивление есть значит они еще живые. _________________ Audi 100/90/A6/A4 1.9Tdi AFN
Ierakstīts: 18:38, 11-Mar-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
Все свечи что я проверял у которых было сопротивление в раене 1 ома - были рабочими, даже на очень старых моторах. На моей машине первый цикл включается после -5, второй точно не не помню, но точно при есче низкой температуре. _________________ TURBOCHIP.LV CHIPTUNING
Pēdējo reizi labojis artwar2004 (18:46, 11-Mar-2012, Sun), pavisam labots 1 reizi
Ierakstīts: 18:40, 11-Mar-2012, Sun Ieraksta virsraksts:
Audi90 rakstīja:
Вот как раз в 99% случаев они не работают(если конечно машина не из теплых стран), потому что с завода их хрен кто проверял, и вообще мало кто знает (сейчас то знают , а вот года три назад ни чего путного нарыть не мог, и в сервисах то же не знали) и за 15 лет, они уже сдохли.
Проверь сначало питание на свечи, только надо в минусовую температуру, две нижних включаются первыми, они работают вместе, верхняя свеча работает отдельно и включается позже.
Как точно работают выяснить не могу, очень мало инфы.
Как они работают лучше узнаешь когда их выкрутишь и подашь питание, но раз сопротивление есть значит они еще живые.
Я имел ввиду 99% что рабочии если сопротивление в раене 1ома, а не в принципе. _________________ TURBOCHIP.LV CHIPTUNING
Pievienojies: 09 Mar 2012 Ieraksti: 7 Atrašanās vieta: Rīga
Ierakstīts: 18:18, 19-Mar-2012, Mon Ieraksta virsraksts: HHO/ Brauna gāzes ģenerātors
Cik esmu lasījis tepat vietējajos forumos ir diezgan daudz skeptiski noskaņotu cilvēku, bet vēlos noskaidrot vai šeit ir kāds kurš reāli ir šādu iekārtu uzstādījis un tas strādā?
http://bit.ly/yW7Amd
Skeptiķus, lūdzu, nepiedalīties, jo pilna pasaule tādiem, kas atradīs 1001 iemeslu, lai kaut kas nedarbotos.
Ja ir arī negatīva pieredze ar uzstādīšanu un ģeneratora izveidošanu, lūdzu, dalieties pieredzē.
Ja kaut vai teorētiski pastāv iespējas pateicoties H2O hidrolīzei panākt 20%+ ekonomiju, tas ir ineteresanti!
ето типа на водороде? _________________ MB ML 270 '02г.
A6 Avant 2,5tdi quattro 97г. S-Line продалась
MB E280 4matik, UAZ 3303.
пыщ пыщ ололо, я водитель НЛО
Это типо не та херь за 300 которая экономит литр на 100 ?
Правдо в теории ТОЛЬКО. _________________ Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472. S4 2.2 lim t qLPG S4 2,8 avant q petrol
Nē, Это типо не та херь, iekārtu var izgatavot mājas apstākļos - tas arī ir tas ko vēlos izdarīt. Pirms ķeros klāt pats vēlējos pakonsultēties ar kādu cilvēku, kuram jau ir pieredze
Es pēdējos pāris gadus to vien daru kā netā izklaidējos pa saitiem, kuros aprunā šāda tipa tēmas Pēdējais, kas interesants uziets, nāk no Krievijas, protams. Pats domāju, ka vajadzētu kaut ko uzbūvēt, bet nav laika un darbnīcas.
Vari ieskatīties šajās adresēs:
http://live.mebel-almaty.kz/?p=1859 http://www.thehydrogenshop.com/index.html?button4=Home http://eco.m-club.ru/ http://h2-o.sosbb.net/ http://companera.ru/sv/avto
Pēdējais patreiz tiek aktīvi iztirzāts lasītāju vidū. Ir daži, kas jau uzsākuši ģeneratora būvniecību. Atšķirība no "parastajiem" Brauna gāzes ģeneratoriem ir tāda, ka šeit tiek pielietots augstfrekvences impulsu ģenerators, līdz ar to nepieciešama mazāka patērētā enerģija un arī iznākums ir produktīvāks. Galu galā tas tiešām jau izskatās pēc auto kas "barojas" ar ūdeni.
Kaut gan, ja degvielas cenas turpinās kāpt ar līdzšinējo dinamiku, nāksies iespringt un pamēģināt kaut ko tādu uzbūvēt...
я ещо в детстве в журнале "за рулём" читал об експеременталйных РАФиках на воде, тогда на такой двигатель уходило очень много затрат, и соответственно КПД очень низкый был, сейчас другие технологии и цены на бензин тоже _________________ MB ML 270 '02г.
A6 Avant 2,5tdi quattro 97г. S-Line продалась
MB E280 4matik, UAZ 3303.
пыщ пыщ ололо, я водитель НЛО
А по мне бред полный.
Бурый газ - смесь кислорода и водорода.
Вы затрачиваете энергию на росчипление молекул воды на водород и кислород, а потом каким то чудесным образом надеетесь получить больше энергии из тойже порции при их последующим соединении - сжигании, а сжигание(окисление водорода кислородом) и есть процес соединения молекул водорода и кисларода.
От куда возмеца избыточная энергия?
Народ по ходу уроки физики не посещал в школе. _________________ TURBOCHIP.LV CHIPTUNING
"Pa hodu" ir tā ka daži labi paši nevisai iedziļinās tēmā. Palasi, lūdzu, iepriekš norādīto literatūru - viss ir pat ļoti saskaņā ar fizikas likumiem.
un arī skolā arī gāja tīri labi
2.kārt es šeit nelūdzu daļīties "ko kurš domā", bet gan cilvēkus ar noderīgu informāciju un, kuriem ir kāda pieredze ar šādu sistēmu.
Protams, vienmēr atradīsies kāds kam kaut kas liekas galīgi garām - nu neinteresē tas cilvēkus, labāk paturi savu vājo indi pie sevis vai arī iekomentē kādā tvnet rakstā
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia