Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
Schumis
Pievienojies: 07 Mar 2007 Ieraksti: 6
|
Ierakstīts: 01:34, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: Iešprices manuāla regulēšana. |
|
|
Esmu dzirdējis, ka džeki liek manuālu iešprices regulātoru mehāniskajai špricei. Ķipa grozāma poga salonā, un neliels manometriņš. Vai kādam nav kāds info, vai vismaz nojausma kā to reāli var izdarīt? Un vai ir reāls labums jaudas palielināšanai? (Audi Coupe 93g, 2,3L)
P.S.
Točna zinu, ka tas tiek darīts sporta autiņiem. Nezinu protams vai visiem... |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 02:09, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Если бы просто добавив кучу бенза можно было бесконечно квеличивать мощность двигателя, то зачем бы придумывали турбины и прочую муть? Немного обогатив смесь можно лишь немного увеличить мощность (около 5%) |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Schumis
Pievienojies: 07 Mar 2007 Ieraksti: 6
|
Ierakstīts: 18:33, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Fīča laiakm nav degvielas daudzuma palielināšanā, vai maisījuma bagātināšanā, bet gan iesmidzinātās konsistences kvalitātē! Respektīvi benzīns tiek izsmidzināts kvalitatīvāk. Man jau arī tas liekas aizdomīgi vienkāršs pasākums. Vienkārši doma, ka to dara profesionāliem sporta auto, uzvedina uz domas, ka kaut kāda jēga tajā ir. Ķipa, viņi tak to nedara tikai ponta pēc! Lai gan ja strādā pie jaudas palielināšanas kompleksi,tad arī tie minētie 5% jaudas dod savu artavu! Vēl viens mopēds klāt!  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 18:49, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Nu x.z, tadu krutu fiču neesmu redzejs, bet mehaniska šprice autosporta - tas man liekas jau sen anahronizms.  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Schumis
Pievienojies: 07 Mar 2007 Ieraksti: 6
|
Ierakstīts: 19:02, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Ok, Ok! Es tak prasīju helpu, par konkrētu tēmu, nevis piekasīšanos vārdiem. Ja grbi paspīdēt ar zināšanām tad pasaki ko konkrētu pa tēmu! Protams piekrītu, ka WRC ar tādiem nebrauc! Loham skidrs! Bet Golfa kausā tādas fīčas piemēram izmanto. Ja tie nav profi, tad lai tā arī ir! Ne jau par to iet bazars! Sorry, bet mani kaitina, kad veči kļūst nekonkrēti un plātīgi kā bābas! Kad būs jautājums par to kā Lemānas Audi Bolīdiem dzinēja tūningu uztaisīt, tad gan neklusē!  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Thomas

Pievienojies: 23 Oct 2006 Ieraksti: 7814
|
Ierakstīts: 22:49, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
бред, на ралли всё уже накручено перед гонкой,не важно,ВРЦ или кубок Гольфа, или кто-то может себе представить водилу, который проходит шпильку и при этом крутит какой-то регулятор... _________________ coupe quattro '93
80 turbo quattro '83 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Thomas

Pievienojies: 23 Oct 2006 Ieraksti: 7814
|
Ierakstīts: 22:50, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Artem
притом бесполезный в этом случае))) _________________ coupe quattro '93
80 turbo quattro '83 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 23:07, 07-Mar-2007, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Schumis rakstīja: | Fīča laiakm nav degvielas daudzuma palielināšanā, vai maisījuma bagātināšanā, bet gan iesmidzinātās konsistences kvalitātē! Respektīvi benzīns tiek izsmidzināts kvalitatīvāk. Man jau arī tas liekas aizdomīgi vienkāršs pasākums. Vienkārši doma, ka to dara profesionāliem sporta auto, uzvedina uz domas, ka kaut kāda jēga tajā ir. Ķipa, viņi tak to nedara tikai ponta pēc! Lai gan ja strādā pie jaudas palielināšanas kompleksi,tad arī tie minētie 5% jaudas dod savu artavu! Vēl viens mopēds klāt!  |
Качество смеси от давления впрыска практически не зависит. На тех 4,5 барах на которых работают заводские форсунки они прекрасно распыляют, основную работу по перемешиванию и испарению смеси берет на себя двигатель - это делается засчет турбулентных потоков и высокой температуры в конце такта сжатия. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 14:38, 08-Mar-2007, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Не, ну если человек хочет, я ему могу лично поставить это чудо с монометром без особых проблем, Hanza flex - рядом с работой. Могу даже обещать прирост 10-20 л.с. Правда только на словах.  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 14:41, 08-Mar-2007, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Денни а вот впрос тебе такой! Если даже эту хреновину поставить (мех регулятор) комп пользуясь РУДОМ и Лямбдой не начнет попыток вернуть смесь в заданные рамки.  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 21:59, 08-Mar-2007, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Artem rakstīja: | Денни а вот впрос тебе такой! Если даже эту хреновину поставить (мех регулятор) комп пользуясь РУДОМ и Лямбдой не начнет попыток вернуть смесь в заданные рамки.  |
Стоп. Ты имеешь в виду КЕ-Джет? (просто РУД - это на К-Джете). а вообще так - лямбда зонд берется во внимание только на стационарных режимах, тоесть при ускорении или торможении двигателем он не учитывается. Так что в принципе при ускрении может там и можно чето покрутить, только бред все это, сам знаешь  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Schumis
Pievienojies: 07 Mar 2007 Ieraksti: 6
|
Ierakstīts: 00:50, 09-Mar-2007, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Thomas rakstīja: | бред, на ралли всё уже накручено перед гонкой,не важно,ВРЦ или кубок Гольфа, или кто-то может себе представить водилу, который проходит шпильку и при этом крутит какой-то регулятор... |
Vispār jau rallija autiņā pat aizdedzes momentu var mainīt no salona, na hodu! Tā kā tā nemaz nav , ka viss ir pilnīgi gatavs uz gonku! |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Denni
Pievienojies: 23 Dec 2005 Ieraksti: 2368
|
Ierakstīts: 01:09, 09-Mar-2007, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Schumis rakstīja: | Thomas rakstīja: | бред, на ралли всё уже накручено перед гонкой,не важно,ВРЦ или кубок Гольфа, или кто-то может себе представить водилу, который проходит шпильку и при этом крутит какой-то регулятор... |
Vispār jau rallija autiņā pat aizdedzes momentu var mainīt no salona, na hodu! Tā kā tā nemaz nav , ka viss ir pilnīgi gatavs uz gonku! |
Первый раз слышу. Я конечно могу уточнить, но на 99% уже сейчас могу сказать что это бред, т.к. лучше и точнее чем электроника человек это сделать не может. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Artem


Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 12:46, 09-Mar-2007, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Самый лучший вариант - установить Шуми в машину набор регуляторов, топлива, угла зажигания, и конечно подарить большой хромированный будильник размеченный до 12000 оборотов, и потом попросить описать изменения в динамике и экономии топлива.
Если уж расширить и углубить то мне кажеться, что дело в том что К-Джет не учитывает возможные колебания атмосферного столба - плотность воздуха, тепература на впуске (ну тут конечно не совсем точно), так что теоретически какой-то диапазон для регулировки есть. Тоже самое, что скажем опережение зажигания на вакуме от впускного коллектора тоже можно краником регулировать (наверно) .
Ну я так думаю  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
|