AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

nelec (audi a6 2.5 tdi 2001)
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 15:11, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: nelec (audi a6 2.5 tdi 2001) Atbildēt citējot

Biju mainījis vienā dzinēja pusē hidrauliskos izspiedējus, saliku visu atpakaļ izmantojot speciālos saslēgšanas instrumentus (nofiksēju kloķeni, sadaleni un sūkni). tagad nelec. dzinēju griež pa tukšo. nav ne dūmu ne arī kādu dzīvības pazīmju. nezinu kādam ir jābūt siedienam degvielas trubiņās, kad tās ir atvienotas no sprauslām - degviela pie dzinēja griešanas pil. nezinu, kur skatīties. kādas idejas? paldies

Pēdējo reizi labojis rendijs3 (16:39, 01-Jan-2012, Sun), pavisam labots 1 reizi
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 16:43, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Жесть, зачем же лезть в ГРМ V6 не имея ни инструмента, ни опыта...
_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 17:18, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

saw rakstīja:
Жесть, зачем же лезть в ГРМ V6 не имея ни инструмента, ни опыта...


Instrumenti ir. Un kā gan tikt pie pieredzes? Labojot auto servisā? Rokas aug pareizā vietā, tapēc arī daru pats. Domāju ka šis forums ir priekš cilvēkiem kuri paši labo savus autiņus un raksta šeit ja rodas problēmas.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 19:07, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Kvēlsveču lampiņa, pagriežot aizdedzi iedegas?
_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 19:15, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ne, paneli nedeg neviena lampa, kas liecinatu, ka kautkas nav kartiba.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 19:47, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Šim dzinējam, pagriežot aizdedzes atslēgu, kā minimums uz 0.5 sekundēm ir jāiedegas kvēlsveču lampiņai, tas liecina, ka vadības bloks ir gatavs darbam. Ja tā neiedegas, tas liecina, ka visdrīzāk blokam nepienāk barošana.
Bieži pie vainas ir ne rūpnīcas signalizācijas un imobilaizeri.

Ja kvēlsveču lampiņa tomēr iedegas, metkas ir vietā, nepieciešams pieslēgt pie diagnostikas iekārtas.

_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 20:24, 01-Jan-2012, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ja tāds bija jautājums, tad pagriežot aizdedzes atslēgu iedegas kontrollampas, pēdējā paliek kvēlseču lampa, kura (kā jau tu teici) pēc pāris sekundēm izdziest. biju domājis to, ka darbinot dzinēju, nedeg neviena kontrollampa kas liecinātu par kādiem bojājumiem.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
ABCDE
Friend


Pievienojies: 17 Nov 2007
Ieraksti: 380

IerakstsIerakstīts: 01:51, 02-Jan-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Постановка новых гидрокомпенсаторов может привести к тому что клапана вообще не будут закрываться.
Теоретически, со временем, после нескольких раз безуспешных прокруток двигателя, масло из гидрокомпенсаторов должно потихоньку вытечь и клапана начнут закрываться . Тогда и заведете двигатель
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 02:33, 02-Jan-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vārsti darbojas. kāds mehāniķis teica, ka visticamāk ir problēma ar sūkņa releju, kurš neļauj sūknim strādāt ar spiedienu. Iespējams rīt viņš apskatīsies. Došu ziņu par rezultātiem.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 09:27, 02-Jan-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Laughing
_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 12:12, 02-Jan-2012, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ak jā, nešķiet ja vārsti neaizvērtos, tad griežot dzinēju es tos būtu saliecis Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Zigmunds


Pievienojies: 13 Dec 2011
Ieraksti: 18
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 11:22, 03-Jan-2012, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ja tu pariezi saliki metkas. tad vārstus nelic. es domāju ka no sūkņa ir aiztecējusi degviela.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 12:01, 03-Jan-2012, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ja būtu problēma ar sūkņa vadību, pārsvarā mirgotu kvēlsveču lampiņa.

Zigmundam ir taisnība, pārfrāzējot, klasiska vaina ir degvielas filtra termostata blīve.
Ja maz degvielas bākā, vaina var būt arī papildus sūknī bākā utt.

_________________
Pajautā uz PM:

  • Individuāls čiptunings un regulēšana
  • Rūpnīcas imobilaizeri on/off un atslēgu kodēšana
  • Paneļu displeji un diagnostika
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
ABCDE
Friend


Pievienojies: 17 Nov 2007
Ieraksti: 380

IerakstsIerakstīts: 00:20, 04-Jan-2012, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Да ладно не пугайте человека.
Вот тут процедура замены ремней на Вашем двигателе http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=163339
Топик стартер пошёл дальше...
Главное если он распредвалы поставил правильно ... всё будет окей ну типа viss bus kartiba.
У него сейчас две проблемы
а) нет компрессии по причине не закрытия клапанов
в) может быть завоздушена топливная система . В чем я несколько сомневаюсь, так как подача( возможно) на форсунки вроде бы идет. Есть или нет давление это конечно вопрос...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
rendijs3


Pievienojies: 15 Aug 2010
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 01:21, 04-Jan-2012, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Paldies ABCDE

Visu saliku atpakaļ tieši kā linkā bija aprakstīts (vismaz kāds mierinājums), tātad viss man ir pēc atmetkām. Tagad tik jātiek skaidrībā kas ar sūkni tā kā tajā nav spiediena. Viena no versijām ir saistīta ar degvielas sūkņa releju.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia