Gaidīju jau tavu komentāru, jau iepriekšējā topikā piekasījies pie atsevišķām no konteksta izvilktām frāzēm, tomēr no mana piedāvājuma apskatīt dzīvē kā tas viss izskatās un pie labvēlīgiem apstākļiem arī nodemonstrēt MAF atslēgšanu un dzinēja uzvedību tu atteicies
Я не в Латвии!
jonixins rakstīja:
Otra lieta, kura attur no MAF izmantošanas ir diezgan neprecīzā un samērā lēnā darbība. Dzīvē to var novērot, piemēram, automašīnai ar ideālu MAF pie agresīva uzrāviena, jo īpaši pārslēdzoties un atmetoties var parādīties kvēpi, tas ir dēļ mērījumu aiztures gaisa plūsmas dēļ..
У меня есть пдф с параметрами Бошевского МАФа (вложить не получилось, могу выслать). Время реакции (63%) меньше 20 мс. Какое время реакии у датчика давления?
Неточность измерения массы воздуха в динамике связана в основном не с инертностью МАФа, а с тем, что между МАФом и впускными клапанами заключен большой объем воздуха (трубки, коллектор интеркуллер...), который может до 10 раз превышать рабочий объем мотора. Именно его сжатие при резком увеличении нагрузки приводит к некорректным измерениям. Этот и другие эффекты учитываются в картах коррекции, там например есть модель впуска с помощью которой расчитывается коррекция исходя из этого самого сжатия воздуха.
jonixins rakstīja:
Vēl viens akmens mērījumu neprecizitātes lauciņā ir MAF elementa degradēšanās - pie mazām gaisa plūsmām masa tiek uzrādīta lielāka kā patiesībā un otrādāk - pie lielām plūsmām pārāk maza. Dažādās literatūrās TDI izmantotā OE MAF elementa dzīves ilgums ir uzrādīts 2-4 gadi jeb 50-90 tūkstoši km. Normālam dīzelim tāds nobraukums nav nekas..
Это односторонний разговор. Что насчет датчика давления? Что с его инертностью, деградацией, точностью?
jonixins rakstīja:
Tieši šajā brīdī MAF pārslēgšana uz MAP dod vislabākos rezultātus, jo reakcija uz gaisa daudzumu ir momentāna, kas tiešā veidā atsaucās arī uz dzinēja reakciju.
Отпадает, т.к. сжатие возуха на впуске дает увеличенные показания массы воздуха и приводит к улучшение реакции, а не ухудшению.
jonixins rakstīja:
Gaisa daudzuma nemainību pie vienāda spiediena nodrošina tieši spiediena stabilitāte, jo pie noteiktas temperatūras un ieplūdes spiediena cilindrā nevar dabūt vairāk molus gaisa, cik cilindra darba tilpums.
Еще как можно. До 10% больше. А меньше так вообще легко. Все это достигается колебаниями давления на впуске и динамикой газов, кроме того влияет газораспределение, давление выхлопа, скорость движения поршня и т.д.
jonixins rakstīja:
Otra iespēja ir regulēt EGR pēc MAP mērījumiem, kas darbojas līdz ~800mbar virsspiedienam, līdzīgi kā standartā..
Кааааак? Ты знаешь каково давление газов в самом ЕГР? Тебе еще турбину надо по обратной связи по давлению регулировать. В результате у тебя два механизма, влияющие на давление, и как ту будешь выбирать с помощью которого из них это самое давление регулировать?
jonixins rakstīja:
Trešā iespēja ir uzstādīt statisku EGR darbību atkarībā no degvielas dozas un RPM, tomēr šo variantu es noraidu, jo tad atsevišķās situācijās AFR uzstādījumi var izmainīties neprognozējami.
ЕГР без обратной связи? По-моему отпадает сразу.
jonixins rakstīja:
Ceturtā iespēja ir atslēgt EGR pavisam, ieguvums ir nepiedrazots ieplūdes kolektors, daudz mazāks dzinēja dilums, precīzāka dzinēja darbība, tomēr galvenais mīnuss ir dzinēja uzsilšana aukstos laika apstākļos.
Об это тоже не мешало бы упоминать, когда зовешь человека к себе.
У меня есть пдф с параметрами Бошевского МАФа (вложить не получилось, могу выслать). Время реакции (63%) меньше 20 мс. Какое время реакии у датчика давления?
Citāts:
Это односторонний разговор. Что насчет датчика давления? Что с его инертностью, деградацией, точностью?
Es runāju par laiku kad gaisa masa nonāk līdz ieplūdes kolektoram:
gaisa filts, MAF -> turbo -> IC -> ieplūdes kolektors
Kad tikai tiek sapūsts spiediens, MAF rādījums ir lielāks, kā tad, kad spiediens jau ir sapūsts.
Tai pat laikā MAP uzrāda spiedienu, kurš jau ir. Un bez redzamas kļūdas rāda lielākā daļa no MAP sensoriem, kuri ir ražoti 10-15 gadus atpakaļ. Pat ja degradēšanās laiks būtu līdzīgs, salīdzini cenu.
Citāts:
Еще как можно. До 10% больше. А меньше так вообще легко. Все это достигается колебаниями давления на впуске и динамикой газов, кроме того влияет газораспределение, давление выхлопа, скорость движения поршня и т.д.
Pilnīgi piekrītu, tomēr tev ir jāpiekrīt arī manam apgalvojumam - ar MAF šī neprecizitāte ir daudz lielāka (skat. augstāk)
Citāts:
Кааааак? Ты знаешь каково давление газов в самом ЕГР? Тебе еще турбину надо по обратной связи по давлению регулировать. В результате у тебя два механизма, влияющие на давление, и как ту будешь выбирать с помощью которого из них это самое давление регулировать?
Tādēļ jau arī neiesaku, šādu sistēmu izmantoja Golf2 ar pirmajiem 1.9TDI, komplektā ar vienatsperu sprauslām problēma nebija tik jūtama, tomēr uzstādot jaunākas paaudzes sprauslas bija lielas problēmas. Tas arī bija viens no iemesliem, kādēļ vecajiem TDI defaultā atslēdz EGR.
Citāts:
Об это тоже не мешало бы упоминать, когда зовешь человека к себе.
No kurienes tev ir informācija, ka es to neizrunāju ar auto īpašnieku? Gribu apgalvot, ka tā ir nepareiza.
Tas ko nepieminēju iepriekš, es izmantoju tikai 3 opcijas saistībā ar EGR:
Atstāt tādu kā ir no rūpnīcas
Atslēgt
Samazināt darbības amplitūdu (rpm un IQ) un efektivitāti (lielāka pieprasītā gaisa masa) _________________ Pajautā uz PM:
Ierakstīts: 00:29, 29-Oct-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
jonixins rakstīja:
Es runāju par laiku kad gaisa masa nonāk līdz ieplūdes kolektoram:
gaisa filts, MAF -> turbo -> IC -> ieplūdes kolektors
Kad tikai tiek sapūsts spiediens, MAF rādījums ir lielāks, kā tad, kad spiediens jau ir sapūsts.
Tai pat laikā MAP uzrāda spiedienu, kurš jau ir. Un bez redzamas kļūdas rāda lielākā daļa no MAP sensoriem, kuri ir ražoti 10-15 gadus atpakaļ. Pat ja degradēšanās laiks būtu līdzīgs, salīdzini cenu.
Я ничего против этого и не говорю - это один (если не единственный) из плюсов управления подачей топлива с по системе МАП-обороты. Но еще раз - для подавления этого эффекта (неверного измерения из-за сжатия воздуха в коллекторе) в ЭБУ заложена модель впускной системы, по которой расчитывается коррекция сигнала с МАФа, тоесть получаем: сигнал + коррекция = реальная масса. Так что говорить что МАФ в этом случае хуже МАПа не стоит - все это давно придумано и продумано.
По поводу точности. Я тебе дал конкретные параметры. А ты в ответ говоришь "без видимой ошибки". Что такое видима и кем она видимая - не понятно. Так что давай не будем утверждать что система с МАПом точнее, основываясь ... да непонятно на чем... К тому же тот факт, что именно МАФы используются на бензиновых моторах как основной сигнал нагрузки (а не МАП сенсор, хотя он дешевле) говорит в пользу того, что система с МАФом дает бОльшую точность.
jonixins rakstīja:
Pilnīgi piekrītu, tomēr tev ir jāpiekrīt arī manam apgalvojumam - ar MAF šī neprecizitāte ir daudz lielāka (skat. augstāk).
А вот я с тобой не согласен. Добавить к сказанному выше можно то, что МАФ позволяет улавливать обратное движение газов, чем делает замер массы воздуха точнее. МАП так не умеет.
jonixins rakstīja:
No kurienes tev ir informācija, ka es to neizrunāju ar auto īpašnieku? Gribu apgalvot, ka tā ir nepareiza.
Tas ko nepieminēju iepriekš, es izmantoju tikai 3 opcijas saistībā ar EGR:
Atstāt tādu kā ir no rūpnīcas
Atslēgt
Samazināt darbības amplitūdu (rpm un IQ) un efektivitāti (lielāka pieprasītā gaisa masa)
Ну по крайнем мере на этом форуме в предложениях приехать и "вырубить" МАФ я об отключении ЕГР ничего не заметил. Отсюда и выводы.
И в конце концов так и не понял - какова все же судьба ЕГРа в дальнейшем? Как он будет работать?
Pēdējo reizi labojis Denni (20:44, 29-Oct-2011, Sat), pavisam labots 1 reizi
Ierakstīts: 09:40, 29-Oct-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
Klau, bet tu tiešām nesaproti ko raksti!?
Man zināmajos vadības blokos nav šādas MAF korekcijas, kādu tu mini. Vēl jo vairāk tādas nav visbiežāk sastopamajos 2.5tdi un 1.9tdi blokos. Ja tu tādu zini (pēc tevis rakstītā ļoti šaubos), tad parādi konkrēta vadības bloka failu un konkrētu adresi. Citādāk no tavas puses sākas absolūts cirks - es uzrakstu vērtīgu informāciju, bet tu sāc rakstīt muļķības, ka tikai apstrīdēt manu viedokli un zināšanas.
Ja runājam par Benzīna dzinējiem un MAF, tad te atkal tev nav taisnība.
1) tas pats audi dzinējs 2.6 V6 - degvielas dozu aprēķina no MAP sensora
2) līdz ~1994/1995 gadam bija vismaz 3 MB dzinēji, kuri šādi aprēķināja degvielas dozu. Pārtraukti ražot dēļ ekoloģijas prasībām (NOx) nevis sliktās darbības.
3) uzstādot MS, VEMS vai gandrīz jebkuru citu programmējam vadības bloku netiek izmantots MAF, bet MAP, jo mērījums ir daudz elastīgāks pie jebkuras izmaiņas. Ko ir būtiski atzīmēt - ļoti ilgu laiku neviens šiem blokiem neizmantoja arī platjoslas zondi, kura spēj pieregulēt precīzu degmaisījumu.
4) gandrīz jebkuram VAG turbo dzinējam ir iespējams pārslēgt no MAF uz MAP, tikai tas prasa daudz lielākus laika un naudas ieguldījumus nekā jauns oriģinālais MAF.
5) vairākiem TFSI dzinējiem vadības blokos ir kalibrācija tieši AFR pēc MAP.
Benzīna dzinējam ļoti būtisks fakts ir degmaisījuma treknums, ja tas ir pārāk liess, pieaug temperatūra cilindrā, kas noved pie izkusušiem virzuļiem u.c. problēmām (Dīzelim ir tieši pretēji). Uzstādot programmējamos vadības blokus šī problēma jo īpaši aktualizējas, tad kādēļ tiek izmantots MAP nevis MAF sensors, kuru Denii uzskata par absolūti neprecīzu un nekam nederīgu.
Pie manis iepriekš minēto procedūru kopumā ir izveikuši vismaz 4 vai 5 audi-club lietotāji (4 bija ar uzlīmēm), ap 12 zināmu audi-style biedru, vairāki no vwmotion, buronut u.c. forumiem, vairāk kā puse ir vēlāk atbraukuši arī nočipot auto, un ne no viena nevienu sliktu atsauksmi es neesmu dzirdējis ne personīgi, ne publiskajā vidē, drīzāk tieši rekomendācijas. Apjautājieties saviem paziņām tieši par mani (jonixins) nevis vispārīgi _________________ Pajautā uz PM:
Pievienojies: 06 Nov 2010 Ieraksti: 69 Atrašanās vieta: Riga Иманта
Ierakstīts: 13:20, 29-Oct-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
Ребята все хорошо но если по вашим ответам писали книги по AUDI я бы лучше летал
Хватить заливать ГБ-ты сайта водой лучше _________________ A6 C6 3.0 TDI 2009
A6 C5 2.5 TDI 2000
Есть проблема? Есть решение!
Кто в теме Вам сюда
Ierakstīts: 00:00, 30-Oct-2011, Sun Ieraksta virsraksts:
Man zināmajos vadības blokos nav šādas MAF korekcijas, kādu tu mini. Vēl jo vairāk tādas nav visbiežāk sastopamajos 2.5tdi un 1.9tdi blokos. Ja tu tādu zini (pēc tevis rakstītā ļoti šaubos), tad parādi konkrēta vadības bloka failu un konkrētu adresi. Citādāk no tavas puses sākas absolūts cirks - es uzrakstu vērtīgu informāciju, bet tu sāc rakstīt muļķības, ka tikai apstrīdēt manu viedokli un zināšanas.
В каком месте ты хоть какую-то информацию дал (еще и ценную =)))? По поводу карт - не хочешь же ты сказать что изучил все карты, которые там есть? Или хочешь? Тогда скажи, сколько их там?
Ja runājam par Benzīna dzinējiem un MAF, tad te atkal tev nav taisnība.
1) tas pats audi dzinējs 2.6 V6 - degvielas dozu aprēķina no MAP sensora
А еще у рено пару моторов было. И еще у кого-нибудь. А сколько систем впрыска используют именно МАФ? В сотню раз больше?
2) līdz ~1994/1995 gadam bija vismaz 3 MB dzinēji, kuri šādi aprēķināja degvielas dozu. Pārtraukti ražot dēļ ekoloģijas prasībām (NOx) nevis sliktās darbības.
Именно нокс? Или там все подряд летело и катализатор не справлялся? (что говорит о недостаточной точности регулировки смеси)
3) uzstādot MS, VEMS vai gandrīz jebkuru citu programmējam vadības bloku netiek izmantots MAF, bet MAP, jo mērījums ir daudz elastīgāks pie jebkuras izmaiņas. Ты случаем не художник? Или поэт? Что вообще такое "эластичный"? В каких это единицах? Ko ir būtiski atzīmēt - ļoti ilgu laiku neviens šiem blokiem neizmantoja arī platjoslas zondi, kura spēj pieregulēt precīzu degmaisījumu. Опять ты художничаешь. Откуда ты берешь всю эту хрень о точности? Кто тебе сказал что широкополосный точнее?
4) gandrīz jebkuram VAG turbo dzinējam ir iespējams pārslēgt no MAF uz MAP, tikai tas prasa daudz lielākus laika un naudas ieguldījumus nekā jauns oriģinālais MAF.
5) vairākiem TFSI dzinējiem vadības blokos ir kalibrācija tieši AFR pēc MAP. Что-то ты все время смесь сюда суешь. Для импульса на форсунки нужно время впрыска, давай об этом и говорить.
Benzīna dzinējam ļoti būtisks fakts ir degmaisījuma treknums, ja tas ir pārāk liess, pieaug temperatūra cilindrā, kas noved pie izkusušiem virzuļiem u.c. problēmām Даже на карбюраторах уже научились с такой точностью смесь регулировать. В современных машинах точная регулировка нужна для работы катализатора. (Dīzelim ir tieši pretēji а именно?). Uzstādot programmējamos vadības blokus šī problēma jo īpaši aktualizējas, tad kādēļ tiek izmantots MAP nevis MAF sensors, kuru Denii uzskata par absolūti neprecīzu un nekam nederīgu.
Какая проблема? О чем речь вообще?
Pie manis iepriekš minēto procedūru kopumā ir izveikuši vismaz 4 vai 5 audi-club lietotāji (4 bija ar uzlīmēm), ap 12 zināmu audi-style biedru, vairāki no vwmotion, buronut u.c. forumiem, vairāk kā puse ir vēlāk atbraukuši arī nočipot auto, un ne no viena nevienu sliktu atsauksmi es neesmu dzirdējis ne personīgi, ne publiskajā vidē, drīzāk tieši rekomendācijas.
Вооот, тут то собака и зарыта. Приходит чувачок на форум и начинает всем рассказывать, что у них машина плохо тормозит, потому что регулятор тормозных сил закис. И он его может нафиг выкинуть, за небольшую сумму (а кто-то и сам сделать может). Этот узел - инженерная ошибка и он знает как ее исправить. После этого машина томрозить будет круто. И все это объяснено с обилием умных слов, так чтобы средний автолюбитель ни черта не понял, но подумал что "вот этот чувак умный, послушаю я его". В результате половина ауди-клуб россия (это к примеру) ездит без регулятора. И куча народу ездит и все только спасибо чувачку говоят, за совет, и советуют друзьям! Машина то тормозит классно! То что у десятка из всей тысячи после этого аварии были, никто не знает, потому что никто не просек что причина аварий была именно в отсутсвии регулятора.... Знакомая история?
В общем это оказался плунжер, машина стоит в сервисе на замену топливного насоса. Посмотрим, что измениться.
Про потерю мощности - сказали, что турбина надувает слишком большое давление, и компьютер её обрубает - опять таки, сказали, что исправят - посмотрим. Есть, конечно, вариант, что воздухомер умер... В общем, как заберу машину - отпишусь.
п.с. оффтопик - есть мысля продать машину, и купить а6 2004 года(с5 кузов) 2.5 тди, кватро, автомат(типтроник) - на что нужно обратить внимание при покупке?
В общем это оказался плунжер, машина стоит в сервисе на замену топливного насоса. Посмотрим, что измениться.
Про потерю мощности - сказали, что турбина надувает слишком большое давление, и компьютер её обрубает - опять таки, сказали, что исправят - посмотрим. Есть, конечно, вариант, что воздухомер умер... В общем, как заберу машину - отпишусь.
п.с. оффтопик - есть мысля продать машину, и купить а6 2004 года(с5 кузов) 2.5 тди, кватро, автомат(типтроник) - на что нужно обратить внимание при покупке?
Jāpieverš uzmanību dzinējam un jāpaņem A6 2004 g. (C5) 3.0 Q, tiptronic. _________________ A4 2002 1.9 tdi
В общем это оказался плунжер, машина стоит в сервисе на замену топливного насоса. Посмотрим, что измениться.
Про потерю мощности - сказали, что турбина надувает слишком большое давление, и компьютер её обрубает - опять таки, сказали, что исправят - посмотрим. Есть, конечно, вариант, что воздухомер умер... В общем, как заберу машину - отпишусь.
п.с. оффтопик - есть мысля продать машину, и купить а6 2004 года(с5 кузов) 2.5 тди, кватро, автомат(типтроник) - на что нужно обратить внимание при покупке?
Jāpieverš uzmanību dzinējam un jāpaņem A6 2004 g. (C5) 3.0 Q, tiptronic.
Нужен дизель, а 3.0 дизель идёт уже только на С6. А это уже не доступный ценник.
Es piedavāju benzīnu, ja vajadzīgs tieši dīzelis tad neko nedarīsi. Palietosi, sapratisi!
А) Я езжу на дизеле уже 5 лет, нареканий нету.
Б) Дизель нужен явно не просто так, логично? Сейчас на солярке ездить выгодно только в том случае, если есть доступ к ней. Иначе бензин+газ.
В) Бензинового мне хватает мотоцикла.
И я ведь спросил - на что обратить внимание при просмотре машины, а не какую взять, правда?
В общем это оказался плунжер, машина стоит в сервисе на замену топливного насоса. Посмотрим, что измениться.
Про потерю мощности - сказали, что турбина надувает слишком большое давление, и компьютер её обрубает - опять таки, сказали, что исправят - посмотрим. Есть, конечно, вариант, что воздухомер умер... В общем, как заберу машину - отпишусь.
п.с. оффтопик - есть мысля продать машину, и купить а6 2004 года(с5 кузов) 2.5 тди, кватро, автомат(типтроник) - на что нужно обратить внимание при покупке?
Jāpieverš uzmanību dzinējam un jāpaņem A6 2004 g. (C5) 3.0 Q, tiptronic.
Vai tad es neuzrakstiju kam jāpieverš uzmanību? _________________ A4 2002 1.9 tdi
Es piedavāju benzīnu, ja vajadzīgs tieši dīzelis tad neko nedarīsi. Palietosi, sapratisi!
А) Я езжу на дизеле уже 5 лет, нареканий нету.
Б) Дизель нужен явно не просто так, логично? Сейчас на солярке ездить выгодно только в том случае, если есть доступ к ней. Иначе бензин+газ.
В) Бензинового мне хватает мотоцикла.
И я ведь спросил - на что обратить внимание при просмотре машины, а не какую взять, правда?
В общем это оказался плунжер, машина стоит в сервисе на замену топливного насоса. Посмотрим, что измениться.
Про потерю мощности - сказали, что турбина надувает слишком большое давление, и компьютер её обрубает - опять таки, сказали, что исправят - посмотрим. Есть, конечно, вариант, что воздухомер умер... В общем, как заберу машину - отпишусь.
п.с. оффтопик - есть мысля продать машину, и купить а6 2004 года(с5 кузов) 2.5 тди, кватро, автомат(типтроник) - на что нужно обратить внимание при покупке?
Jāpieverš uzmanību dzinējam un jāpaņem A6 2004 g. (C5) 3.0 Q, tiptronic.
Vai tad es neuzrakstiju kam jāpieverš uzmanību?
Ну, если так рассуждать, то можно было написать и так: обратить особое внимание на машину! По-конкретнее то можно?
А насчёт того, что ремонт дорогой - это касается коробки? Движок то понятно, дорого, но машина 2004 года, и есть надежда, что ещё не совсем убитая - хоть сыпаться так не будет. Да и если уж так рассуждать - дешёвый ремонт только на жигулях
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia