AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

вопрос про турбину.
Lapa 1 no 4
Uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
Vicox85


Pievienojies: 25 Jan 2008
Ieraksti: 383
Atrašanās vieta: Rēzekne, Daugavpils

IerakstsIerakstīts: 23:01, 05-Nov-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: вопрос про турбину. Atbildēt citējot

Приобрёл ауди A6 C4, 103 kw при разгоне на 1900 оборотах и выше начинает свистеть как в боинге 757. Но мощность не пропадает наоборот машина динамична. Может быть подсос воздуха или же всётаки менять турбину?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 02:28, 07-Nov-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Re: вопрос про турбину. Atbildēt citējot

Vicox85 rakstīja:
Приобрёл ауди A6 C4, 103 kw при разгоне на 1900 оборотах и выше начинает свистеть как в боинге 757. Но мощность не пропадает наоборот машина динамична. Может быть подсос воздуха или же всётаки менять турбину?

Сделай опрессовку. На AEL если дырка после турбонагнетателя, то будет потеря мощности и обилие дыма из выхлопной. А до турбика давления нету, нет причины лопаться...

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
mol


Pievienojies: 25 Jan 2009
Ieraksti: 2513
Atrašanās vieta: jegava, riga

IerakstsIerakstīts: 10:39, 07-Nov-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

просто проверь все воздуховоды, возможно гдето дырка, даже маленькая при давлении раздувается в большую дырень. можно найти по характерным черным маслоподтёкам
_________________
MB ML 270 '02г.
A6 Avant 2,5tdi quattro 97г. S-Line продалась
MB E280 4matik, UAZ 3303.
пыщ пыщ ололо, я водитель НЛО
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Vicox85


Pievienojies: 25 Jan 2008
Ieraksti: 383
Atrašanās vieta: Rēzekne, Daugavpils

IerakstsIerakstīts: 22:20, 07-Nov-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

сегодня осмотрели все патрубки всё ок, решисили снят турбину а там просто пи....., вообщем надо менят турбину Smile
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Kauga


Pievienojies: 14 Mar 2010
Ieraksti: 1629

IerakstsIerakstīts: 00:45, 08-Nov-2011, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

смотри ПМ
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
JevgeN1js


Pievienojies: 29 Dec 2008
Ieraksti: 1998
Atrašanās vieta: Dagda - Rīga ( Kīpsala)

IerakstsIerakstīts: 14:14, 08-Nov-2011, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vicox85 rakstīja:
а там просто пи....., вообщем Smile


А по подробнее..даешь фотки!

_________________
( A6 С4 2,5 TDI Avant quattro) Трактор Power!

Не скитайся по свету без дела, вот подарок тебе парабеллум!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Vicox85


Pievienojies: 25 Jan 2008
Ieraksti: 383
Atrašanās vieta: Rēzekne, Daugavpils

IerakstsIerakstīts: 19:48, 08-Nov-2011, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

фото небудет но могу в вдвух словах раскозат когда сняли турбину на вид ничего страчного небило, взяли просто вручную повернули крылчатку а она уже по елибсу крутится и лопостями по корпусу бить. А также подшибнику кронти
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 00:42, 09-Nov-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vicox85 rakstīja:
фото небудет но могу в вдвух словах раскозат когда сняли турбину на вид ничего страчного небило, взяли просто вручную повернули крылчатку а она уже по елибсу крутится и лопостями по корпусу бить. А также подшибнику кронти

Втулки и вал сожрало... обязательно проверь, не забиты ли трубки подачи и слива масла с турбонагнетателя и прочисти если забиты. Масло смени и поменяй раньше срока (тысяч через 5).

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
mol


Pievienojies: 25 Jan 2009
Ieraksti: 2513
Atrašanās vieta: jegava, riga

IerakstsIerakstīts: 08:57, 09-Nov-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

еслиб масло не сливалось, при таком косяке егоб давно выдавилобы в нагнетатель.... стоит проверить поступает ли оно туда вообще
_________________
MB ML 270 '02г.
A6 Avant 2,5tdi quattro 97г. S-Line продалась
MB E280 4matik, UAZ 3303.
пыщ пыщ ололо, я водитель НЛО
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 19:26, 09-Nov-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

mol rakstīja:
еслиб масло не сливалось, при таком косяке егоб давно выдавилобы в нагнетатель.... стоит проверить поступает ли оно туда вообще

Видишь ли, у AEL, масло попавшее во впуск из интеркуллера выдавливается в маслоотделитель, а износа вала и втулок (как ни странно вал стачивается чуть больше чем бронзовые втулки) можно добиться или длительной ездой без смены масла или недостаточной смазкой, вот в этом направлении и предлагаю смотреть автору темы. Вариант заливки супербюджетной минералки в этот мотор я не рассматриваю Rolling Eyes

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PASSATizhi


Pievienojies: 19 Apr 2007
Ieraksti: 12103

IerakstsIerakstīts: 20:56, 09-Nov-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

саw rakstīja:
мол rakstīja:
еслиб масло не сливалось, при таком косяке егоб давно выдавилобы в нагнетатель.... стоит проверить поступает ли оно туда вообще

Видишь ли, у АЕЛ, масло попавшее во впуск из интеркуллера выдавливается в маслоотделитель, а износа вала и втулок (как ни странно вал стачивается чуть больше чем бронзовые втулки) можно добиться или длительной ездой без смены масла или недостаточной смазкой, вот в этом направлении и предлагаю смотреть автору темы. Вариант заливки супербюджетной минералки в этот мотор я не рассматриваю :ролл:

а вот и зря. многие лют полусинтетику что подешевле Laughing
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
dzaell


Pievienojies: 07 Feb 2007
Ieraksti: 208
Atrašanās vieta: Riga,Krasta

IerakstsIerakstīts: 20:05, 10-Nov-2011, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

а для AEL что вообще лучше-синтетика или полусинтетика?
_________________
Audi A6(`96)c4 2,5 Tdi 103kW недопривод
Не ездий быстрее,чем летает Твой Ангел
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
saw
Friend


Pievienojies: 15 Jan 2010
Ieraksti: 1084
Atrašanās vieta: quattro team Estonia

IerakstsIerakstīts: 20:48, 10-Nov-2011, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

dzaell rakstīja:
а для AEL что вообще лучше-синтетика или полусинтетика?

По всем характеристикам, кроме стоимости, синтетика лучше.

_________________
А6 С4 avant 2,5TDI quattro
Покой нам только снится... (с)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
sectorgaza
candidate


Pievienojies: 02 Jun 2009
Ieraksti: 719
Atrašanās vieta: Ventspils

IerakstsIerakstīts: 11:02, 13-Jun-2012, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

чтоб новую тему не создавать, чтот похоже нашол на свою проблему. На днях дал копати и чтот малёха как засвистело (больше не свестит - свист бил наверно только при разривание какойто деталькиConfused ) и тяга пропала. Думал опять труба лопнула с интерколера на колектор впускной, поменял трубу и всеравно нет тяги после 2000 оборотов, вроде до 2000 есть (лично когда труба рвалась то вобше тяги небило и до 2000 оборотов). Вот думаю, что ешо обично трескается от давленыйа, есле ета труба резиновая на колектор видерживает? Smile Интерколер не может гдет потрескатся (бивает такое?)? На нитралке вроде обороти хорошо наберает до упора. Разпылители недавно менял. Дим вонючый и густой.
Как понять: турбина работает или нет?Smile
Спасибо!

_________________
VIA-LATIW - Audi 100 C4 (avant) 1993.g. 2.5TDI (AAT XXXHp + Powered by INC)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
mol


Pievienojies: 25 Jan 2009
Ieraksti: 2513
Atrašanās vieta: jegava, riga

IerakstsIerakstīts: 22:59, 13-Jun-2012, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ну так осмотри кулер и вторую трубу. даже маленькая дырочка будет раздуваться, нуи характерные маслоподтёки...
_________________
MB ML 270 '02г.
A6 Avant 2,5tdi quattro 97г. S-Line продалась
MB E280 4matik, UAZ 3303.
пыщ пыщ ололо, я водитель НЛО
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais
Lapa 1 no 4

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia