А можно в двух словах самое важное для простых водил?
На сколько понял jonixins предлагает поправить код ЭБУ чтоб он не использовал показания расходометра воздуха для приготовления топливной смеси. Простыми словами исключить его из этого процесса, а расчитывать смесь исходя из турбодавления, как это делалось раньше?
Мне уже о таком рассказывал пользователь kaross но сказал что на мой движок не может отключить воздухомер (движок АКЕ). Так можно или нет?
Мне это интересно по двум причинам: ЕГР у меня заглушен и если ЭБУ считает по воздухомеру то это будет не правильным, и вторая - если воздухомер дохлый, а они уже как расходники почти в дизелях, то опять же вся смесь ни к чертям не годится. Хотелось бы исключить эту штуковину из процесса, если модно корректно это сделать. _________________ A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Standartā VAG grupas automobiļos līdz ~2005. gadam gaisa masas mērītājs tiek izmantots, lai noteiktu cik daudz degvielas tiek dzinējā iesmidzināts, tā kā šie mērītāji bieži bojājas, dzinēja vadības bloks uzskata, ka gaisa masa ir mazāka nekā patiesībā, līdz ar to netiek iesmidzināts nepieciešamais degvielas daudzums un dzinējs paliek ļoti gauss.
Atšķirībā no VAG grupas, piemēram, MB ar tieši tādas pašas paaudzes dzinēja vadības bloku gaisa masas mērītāju izmanto tikai un vienīgi EGR vārsta darbināšanai, tātad ekoloģijas normu (NOx) nodrošināšanai. To, cik daudz degviela tiks iesmidzināta, nosaka turbo spiediens, pēc būtības tas ir daudz precīzāks mērījums. Šādu sistēmu sāka izmantot arī VAG grupas dīzeļos pēc ~2005. gada.
Lielākajai daļai iepriekšējo paaudžu VAG grupas dīzeļu dzinēja vadības blokā ir paredzēta vieta šādai degvielas daudzuma regulēšanai, citiem, kā piemēram, AFB tur jau ir ievietota pareizi strādājoša karte, kuru ir nepieciešams tikai aktivizēt.
Esmu atslēdzis mērītāju arī AKE motoram, tomēr ar šo un citiem līdzīgas paaudzes V6 motoriem šāda iespēja var būt un var arī nebūt. Lai pateiktu precīzāk, man ir jāzina vadības bloka kods.
Vakar biju piebraucis pie jonixins. Biju ļoti pārsteigts jo viss process sākās ar izbraucienu ar mašīnu, viņš pieslēdza kompi un instruēja mani kā un kur braukt, pa ceļam apstājāmies un viņš ar kompi un motortelpā vēl kaut ko padarīja un izbraucām vēlreiz. Diagnoze apstiprinājās beigts gaisa masas mērītājs.
Viņš izņēma bloku un pēc 40 minūtēm bija visu izdarījis. Parādīja ielodētās mātītes priekš čipiem un jaunos čipus. Izbraucām un auto kā jauns, gaita perfekta dūmu nav īsāk sakot vis baigi labi!
Jau pirmā braucienā esot lēkājis turbo spiediens un otrajā tas lēkāja vēl vairāk. Nobrīnījos kā to var pateikt, bet bija arī taisnība, jo Ogrē džeki itkā pieregulēja turbīnu lai labāk iet kam gan efektu nejutu. Jonixins pagrieza turbīnu atpakaļ tā kā vajag, nomainīja kaut kādu šļaučiņu un tad gan viss bija ideāli, jauda likās ka ir vēl vairāk un pie 2500 apgrizieniem motors palika atsaucīgāks.
Paldies, varu rekomendēt arī citiem. Sarunājām ka pie nākamās algas braukšu pie viņa čipot. _________________ C5 Quattro
Nenocietos līdz nākamajam, sestdien biju nočipot autiņu pie Pētera - jonixins tagad tā mašīna beidzot iet un zrī pie zemiem apgriezieniem ne tikai augšām. Domāju ka būs dūmi bet to arī nav. Vakar aju labi satestēju varētu būt labāk kā 180zs motors. _________________ C5 Quattro
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia