AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Audi C5 tdi neiet.
Lapa 2 no 2
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
DmitrySh


Pievienojies: 04 Jun 2006
Ieraksti: 6633
Atrašanās vieta: Riga

IerakstsIerakstīts: 08:48, 04-Oct-2011, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

А можно в двух словах самое важное для простых водил?
На сколько понял jonixins предлагает поправить код ЭБУ чтоб он не использовал показания расходометра воздуха для приготовления топливной смеси. Простыми словами исключить его из этого процесса, а расчитывать смесь исходя из турбодавления, как это делалось раньше?
Мне уже о таком рассказывал пользователь kaross но сказал что на мой движок не может отключить воздухомер (движок АКЕ). Так можно или нет?
Мне это интересно по двум причинам: ЕГР у меня заглушен и если ЭБУ считает по воздухомеру то это будет не правильным, и вторая - если воздухомер дохлый, а они уже как расходники почти в дизелях, то опять же вся смесь ни к чертям не годится. Хотелось бы исключить эту штуковину из процесса, если модно корректно это сделать.

_________________
A4 2.5 TDI Q 2002 180HP (AKE/BAU)
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 10:12, 04-Oct-2011, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Standartā VAG grupas automobiļos līdz ~2005. gadam gaisa masas mērītājs tiek izmantots, lai noteiktu cik daudz degvielas tiek dzinējā iesmidzināts, tā kā šie mērītāji bieži bojājas, dzinēja vadības bloks uzskata, ka gaisa masa ir mazāka nekā patiesībā, līdz ar to netiek iesmidzināts nepieciešamais degvielas daudzums un dzinējs paliek ļoti gauss.

Atšķirībā no VAG grupas, piemēram, MB ar tieši tādas pašas paaudzes dzinēja vadības bloku gaisa masas mērītāju izmanto tikai un vienīgi EGR vārsta darbināšanai, tātad ekoloģijas normu (NOx) nodrošināšanai. To, cik daudz degviela tiks iesmidzināta, nosaka turbo spiediens, pēc būtības tas ir daudz precīzāks mērījums. Šādu sistēmu sāka izmantot arī VAG grupas dīzeļos pēc ~2005. gada.

Lielākajai daļai iepriekšējo paaudžu VAG grupas dīzeļu dzinēja vadības blokā ir paredzēta vieta šādai degvielas daudzuma regulēšanai, citiem, kā piemēram, AFB tur jau ir ievietota pareizi strādājoša karte, kuru ir nepieciešams tikai aktivizēt.


Esmu atslēdzis mērītāju arī AKE motoram, tomēr ar šo un citiem līdzīgas paaudzes V6 motoriem šāda iespēja var būt un var arī nebūt. Lai pateiktu precīzāk, man ir jāzina vadības bloka kods.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
AigarsK


Pievienojies: 03 Oct 2011
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 14:29, 05-Oct-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vakar biju piebraucis pie jonixins. Biju ļoti pārsteigts jo viss process sākās ar izbraucienu ar mašīnu, viņš pieslēdza kompi un instruēja mani kā un kur braukt, pa ceļam apstājāmies un viņš ar kompi un motortelpā vēl kaut ko padarīja un izbraucām vēlreiz. Diagnoze apstiprinājās beigts gaisa masas mērītājs.
Viņš izņēma bloku un pēc 40 minūtēm bija visu izdarījis. Parādīja ielodētās mātītes priekš čipiem un jaunos čipus. Izbraucām un auto kā jauns, gaita perfekta dūmu nav īsāk sakot vis baigi labi!

Jau pirmā braucienā esot lēkājis turbo spiediens un otrajā tas lēkāja vēl vairāk. Nobrīnījos kā to var pateikt, bet bija arī taisnība, jo Ogrē džeki itkā pieregulēja turbīnu lai labāk iet kam gan efektu nejutu. Jonixins pagrieza turbīnu atpakaļ tā kā vajag, nomainīja kaut kādu šļaučiņu un tad gan viss bija ideāli, jauda likās ka ir vēl vairāk un pie 2500 apgrizieniem motors palika atsaucīgāks.

Paldies, varu rekomendēt arī citiem. Sarunājām ka pie nākamās algas braukšu pie viņa čipot.

_________________
C5 Quattro
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
jonixins


Pievienojies: 24 Feb 2007
Ieraksti: 79

IerakstsIerakstīts: 21:34, 05-Oct-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Ņem par labu Smile
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
AigarsK


Pievienojies: 03 Oct 2011
Ieraksti: 8

IerakstsIerakstīts: 09:43, 10-Oct-2011, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Nenocietos līdz nākamajam, sestdien biju nočipot autiņu pie Pētera - jonixins tagad tā mašīna beidzot iet un zrī pie zemiem apgriezieniem ne tikai augšām. Domāju ka būs dūmi bet to arī nav. Vakar aju labi satestēju varētu būt labāk kā 180zs motors.
_________________
C5 Quattro
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Dīzelis All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Lapa 2 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia