Ierakstīts: 09:46, 03-Oct-2011, Mon Ieraksta virsraksts: Audi C5 tdi neiet.
Labdien. Nedaudz ilgāk kā gadu man ir Audi Quattro C5 A6 tdi 2.5 , motora kodu nezinu, bet 150HP versija izskatās.
Nopirku no sava kolēģa tādēļ arī visa servisa vēsture par pēdējiem gadiem ir zināma.
Apmēram 40 000 km atpakaļ ir nomainīta zobsiksna ar visu, kas piederas pie lietas, gaisa masas mērītājs un arī sūknis bākā.
Pēdējā eļļas maiņa bija pirms 3 500 km, bet problēma bija jau pirms tam, eļļas maiņa nepalīdzēja. Eļļu ielēja pareizo agip 5w30, nomainīja filtrus gan degvielai, gan eļļai, gan gaisam, gan salonam, mainīju nedaudz ātrāk, jo meistars teica, ka esot beigtas sadalenes, tomēr noņemot vākus vārstu tur viss bija ļoti labā stāvoklī.
Slēdza arī pie kompja un dozas un aizdedzes esot ideālas. Pārbaudīja arī turbīnu, nekas neķeroties un viss esot labi. Esmu bijis divos servisos, neviens neko jaunu nav pateicis.
Problēma ir tā ka auto ļoti švaki iet, sākumā bija daudz labāk. Tagad man šķiet ka 1.9golfs ir labāks. _________________ C5 Quattro
Sveiks, varu palīdzēt ar diagnostiku, bet šobrīd jau 99% varu teikt, ka beigts ir tas pats gaisa masas mērītājs.
150ZS (AFB) motoram ir nepareizs slēgums jau no rūpnīcas (iespējams, inženieru kļūda) viņam un jauns oriģinālais mērītājs normāli darbojas apmēram 6 mēnešus, neoriģinālais 2 mēnešus.
Mērītāju varu atslēgt vadības blokā pavisam, gaisa masa tiks rēķināta no turbo spiediena, Bosch un Audi inženieri jau ir paredzējuši šādu iespēju.
Ar TA problēmu nebūs, dūmu nebūs un mašīna ies pat nedaudz labāk kā ar jaunu mērītāju, cena daudz labāka kā jaunam oriģinālam pat pērkot no Muxa.
Kaukā neticās ka gaisa masas mērītājs jau būtu beigts tad jau visi apkārt par to vien runātu, vai varbūt visi tdi 2.5 braukātu apkārt ar pus jaudu.
Jebkurā gadījumā kur tevi var atrast, kā sazināties un cik tas maksās? Ja ir jāslēdz vadības blokā tas nozīmē arī lodēšanu? _________________ C5 Quattro
Esmu Ādažos darba dienu vakaros un brīvdienās. Mans tel. ir 29861891. Par pārējo uzrakstīšu uz PM.
Vari piebraukt, parādīšu kas un kā, ja vainu neatradīšu, naudu neprasīšu.
Neticēsi cik daudz mašīnu braukā apkārt ar beigtiem mērītājiem, nepareizām aizdedzēm utt., zinu arī vairākas, kuras pat ir nonākušas šrotā dēļ beigta mērītāja vai nepareiza čiptuninga.
Šobrīd mērītājus esmu atslēdzis apmēram 20 V6 tdi un vismaz tik pat daudz 1.9tdi. Visiem, cik zinu, par manu darbu ir tikai tās labākās atsauksmes.
Ну надо же, человек готов все что угодно втереть, вплоть до ошибки инженеров (не каких там нибудь, а БОШ), только чтобы ему пригнали машину для отключения "никому ненужного" МАФа. Класс.
Автор, тут может быть много причин, начиная от закисшего эл-магнитного клапана управления ЕГР, заканчивая ТНВД. Тут нужны логи или скрины со значениями измерений.
Еще не помешает информация после чего началась проблема (может после замены зубчатого ремня?) и в каких сервисах ты был.
Ну надо же, человек готов все что угодно втереть, вплоть до ошибки инженеров (не каких там нибудь, а БОШ), только чтобы ему пригнали машину для отключения "никому ненужного" МАФа. Класс.
Nebrauc augumā nepamatoti!
Kā jau teicu, esmu vairākām automašīnām šo defektu atklājis un izlabojis, tieši GMM parasti ir biežākais defekts, jo ar defektīvu EGR parasti ir kvēpi, bet mašīna tā pat iet, jo gaisa masas mērījums ir pareizs.
Par slēguma shēmu:
Pirmajiem V6 motoriem gaisa masas mērītājs ir pieslēgts pie pastāvīgā plusa, līdz ar to tā platīna stieple tiek sildīta arī tad, kad aizdedze ir izslēgta. Kas neizbēgami noved pie sensora degradācijas.
Piemēram, pēdējos divos ELSA atjauninājumos ir norādīts kā ir jāpārslēdz shēma, lai iegūtu ilgāku mērītāja mūžu. Audi pat bija mašīnu atsaukums ap 2000. gadu, lai salabotu šo problēmu. Pēc 1999./2000. gada modeļa mērītājs jau oriģināli ir pieslēgts pareizi.
Kā to citādāk nosaukt, ja ne par inženieru kļūdu?
Par gaisa masas mērītāju:
Vecāki VAG automobiļi (VW, Audi, Seat, Skoda) gaisa masas mērītāju izmanto, lai noteiktu gaisa un degvielas attiecību (AFR), bet pēc 2005. gada lielākā daļa VAG dīzeļi izmanto tieši turbo spiedienu, lai noregulētu gaisa un degvielas attiecību.
MB jau no paša sākuma gaisa un degvielas attiecībai izmanto turbo spiedienu nevis gaisa masas mērītāju. Tas tiek izmantots tikai EGR regulācijai.
V6 tdi oriģinālajā čipā jau no rūpnīcas ir iekļauta 100% pareiza karte (pārbaudīts ar platjoslas zondi), gaisa un degvielas attiecības regulēšanai pēc turbo spiediena nevis gaisa masas mērītāja. Tikai, šī karte nav aktivizēta, ko var izdarīt tikai izmainot informāciju rūpnīcas čipā. Aktivizējot tiek iegūta ideāla regulācija, faktiski bez kvēpiem, atšķirībā no regulācijas pat ar jaunu gaisa masas mērītāju
Ja tās būtu muļķības, to nedarītu ārzemēs pazīstami čiptuninga kantori un arī mūsu vietējais INC.
VAG grupa vispār nesniedz nekādu informāciju par iespējamām izmaiņām rūpnīcas čipos, protams, ka šāda rīcība netiek pieļauta, kaut vai tādēļ, ka būtu daudz grūtāk pārdot jaunus mērītājus.
Kā jau teicu, esmu vairākām automašīnām šo defektu atklājis un izlabojis, tieši GMM parasti ir biežākais defekts, jo ar defektīvu EGR parasti ir kvēpi, bet mašīna tā pat iet, jo gaisa masas mērījums ir pareizs.
ЕГР уменьшает массу всасываемого воздуха, поэтому мерить ты его можешь хоть до десятитысячных долей грамма, но тяга все равно упадет.
jonixins rakstīja:
Par slēguma shēmu:
Pirmajiem V6 motoriem gaisa masas mērītājs ir pieslēgts pie pastāvīgā plusa, līdz ar to tā platīna stieple tiek sildīta arī tad, kad aizdedze ir izslēgta. Kas neizbēgami noved pie sensora degradācijas.
Во-первых, я ооочень смневаюсь что на 99 года машинах еще использовались проволочного типа МАФы. Если уж мы говорим о проволочном МАФк, то проволока там греется блоком управления двигателем, а никак не постоянным плюсом. В этом вся суть работы такого МАФа. В плеочном МАФе, в принципе, происходит то же самое, только сигнал уже не ток для нагрева элемента, а падения напряжения на измеряющих резисторах. В любом случае нагревательный элемент не подключен напрямую к питанию.[/quote]
jonixins rakstīja:
Piemēram, pēdējos divos ELSA atjauninājumos ir norādīts kā ir jāpārslēdz shēma, lai iegūtu ilgāku mērītāja mūžu. Audi pat bija mašīnu atsaukums ap 2000. gadu, lai salabotu šo problēmu. Pēc 1999./2000. gada modeļa mērītājs jau oriģināli ir pieslēgts pareizi.
Kā to citādāk nosaukt, ja ne par inženieru kļūdu?
Тоесть по твоим словам даже в Эльзе есть схема решения, но ты все же просто вырубаешь МАФ. Как иначе это назвать, как не разводом?
Откуда информация об отзыве машин и о последних обновлениях из Эльзы можно спросить?
jonixins rakstīja:
Par gaisa masas mērītāju:
Vecāki VAG automobiļi (VW, Audi, Seat, Skoda) gaisa masas mērītāju izmanto, lai noteiktu gaisa un degvielas attiecību (AFR), bet pēc 2005. gada lielākā daļa VAG dīzeļi izmanto tieši turbo spiedienu, lai noregulētu gaisa un degvielas attiecību.
MB jau no paša sākuma gaisa un degvielas attiecībai izmanto turbo spiedienu nevis gaisa masas mērītāju. Tas tiek izmantots tikai EGR regulācijai.
По-моему это вещи не для обсуждения на форуме. К прмеру, какое именно AFR должен по-твоему нарегулировать ЭБУ?
jonixins rakstīja:
V6 tdi oriģinālajā čipā jau no rūpnīcas ir iekļauta 100% pareiza karte (pārbaudīts ar platjoslas zondi), gaisa un degvielas attiecības regulēšanai pēc turbo spiediena nevis gaisa masas mērītāja. Tikai, šī karte nav aktivizēta, ko var izdarīt tikai izmainot informāciju rūpnīcas čipā. Aktivizējot tiek iegūta ideāla regulācija, faktiski bez kvēpiem, atšķirībā no regulācijas pat ar jaunu gaisa masas mērītāju
Ja tās būtu muļķības, to nedarītu ārzemēs pazīstami čiptuninga kantori un arī mūsu vietējais INC.
VAG grupa vispār nesniedz nekādu informāciju par iespējamām izmaiņām rūpnīcas čipos, protams, ka šāda rīcība netiek pieļauta, kaut vai tādēļ, ka būtu daudz grūtāk pārdot jaunus mērītājus.
Давай не будем использовать здесь уже совсем сомнительные аргументы. ИНЦ или еще кто-то это не аргумент. Использование зонда для каких-то выводов о правильности карты это, извините, уже полный маразм. Калибровка (тоесть собственно производство тех самых карт, которых там может быть десятки штук, а не одна) занятие трудоемкое, и одним зондом там не обойтись. Оборудование для анализа выхлопа стоит около 100 000 евро это от 2 до 4 блоков размером со шкаф. И это еще не все что нужно. А ты тут про зонд...
Sarunāju tikšanos ar jonixins rītvakar, es domāju, ka šajā gadījumā ir vērts noriskēt, jo man viņu ieteica arī viens kolēģis, kam viņš čipoja mašīnu.
Ja nepalīdzēs, tad jāmeklē citi varianti. Denni u tebja toze servis?
Sākumā biju servisā Ogrē garāžās un pēc tam Raiser.
EGR ir kārtībā par es pats iedomājos, bet pārbaudīja un problēmas neesot. _________________ C5 Quattro
Man šķiet, lai ko es teiktu, tev vienmēr būs pretargumenti, pie tam, balstīti uz pieņēmumiem, man negribās kasīties un nav arī tam laika, bet visu, ko teicu ir iespējams pierādīt, piemēram tai pašā Tdi Club ir pietiekoši daudz informācijas par šiem jautājumiem (tiešām nav laika merklēt, rādīt, skaidrot un mācīt nevis kā citādāk).
Ja tev ir pretenzijas pret manis rakstīto, pamatoti pierādi pretējo, nevis raksti frāzes, kuras satur: "man šķiet, iespējams, diez vai" un citus subjektīvus izteikumus.
Nezinu ar ko tieši neesmu iepaticies, vai tieši pretēji, esmu iepaticies, bet uzēdies tu man esi. Piedāvāju cilvēkam reālu, pārbaudītu risinājumu, tas nav ne pirmais, ne pēdējais kam palīdzēšu, kā arī, skaidri uzrakstīju - ja rezultāta nebūs, vienīgais, ko autors var zaudēt ir laiks.
Denni rakstīja:
По-моему это вещи не для обсуждения на форуме. К прмеру, какое именно AFR должен по-твоему нарегулировать ЭБУ?
AFR var redzēt jau atšifrētā veidā zemāk esošajā tabulā. Gan ar MAF sensoru, gan ar MAP. Tas ir AFB standarta fails bez izmaiņām attiecībā uz dūmainību u.c. parametriem.
Denni rakstīja:
Давай не будем использовать здесь уже совсем сомнительные аргументы. ИНЦ или еще кто-то это не аргумент. Использование зонда для каких-то выводов о правильности карты это, извините, уже полный маразм. Калибровка (тоесть собственно производство тех самых карт, которых там может быть десятки штук, а не одна) занятие трудоемкое, и одним зондом там не обойтись. Оборудование для анализа выхлопа стоит около 100 000 евро это от 2 до 4 блоков размером со шкаф. И это еще не все что нужно. А ты тут про зонд...
Augstāk minētā tabula ir pamatojums maniem apgalvojumiem, ne bez pamata šādi dati jau no rūpnīcas atrodas konkrētā vadības blokā, tā pat kā, piemēram, SDI ECU arī ir atrodas turbo karte, kas 1:1 sakrīt ar 1Z turbo karti Tikai nav aktīva.
Ar platjoslas zondi ir salīdzinātas abas augstāk esošās kartes un rezultātu atšķirības bija mazāk par 2% darba diapazonā. Dažādi mērījumi tika iegūti palielinot turbo spiedienu no 0 mbar virsspiediena līdz 2200mbar ar soli 200mbar.
Paralēli tika veikti logi arī MAF sensora mV, lai pārliecinātos, ka līkne sakrīt ar ecu noteikto, kā arī ņemtas vērā temperatūras korekcijas (pēc VAG).
Man šķiet, lai ko es teiktu, tev vienmēr būs pretargumenti, pie tam, balstīti uz pieņēmumiem, man negribās kasīties un nav arī tam laika, bet visu, ko teicu ir iespējams pierādīt, piemēram tai pašā Tdi Club ir pietiekoši daudz informācijas par šiem jautājumiem (tiešām nav laika merklēt, rādīt, skaidrot un mācīt nevis kā citādāk).
Сначала ИНЦ, теперь какой-то клуб...может вообще в песочнице ответы искать будем?
jonixins rakstīja:
Ja tev ir pretenzijas pret manis rakstīto, pamatoti pierādi pretējo, nevis raksti frāzes, kuras satur: "man šķiet, iespējams, diez vai" un citus subjektīvus izteikumus.
Да я и доказал. Смотри мои комментарии к первым трем твоим цитатам. Там сказано что ты не прав об уменьшении мощности из-за ЕГР, не знаешь принципа работы МАФа и твой способ решения проблемыневерен, но ты это все проигнорировал. А фразы "мне кажется" и все остальное - в твоем воображении. Перечитай и убедись.
jonixins rakstīja:
Nezinu ar ko tieši neesmu iepaticies, vai tieši pretēji, esmu iepaticies, bet uzēdies tu man esi. Piedāvāju cilvēkam reālu, pārbaudītu risinājumu, tas nav ne pirmais, ne pēdējais kam palīdzēšu, kā arī, skaidri uzrakstīju - ja rezultāta nebūs, vienīgais, ko autors var zaudēt ir laiks.
При чем тут сам ты? Я считаю твой способ устранения данной проблемы варварским, вот и всё. А ты пытаешься доказать всем обратное.
jonixins rakstīja:
AFR var redzēt jau atšifrētā veidā zemāk esošajā tabulā. Gan ar MAF sensoru, gan ar MAP. Tas ir AFB standarta fails bez izmaiņām attiecībā uz dūmainību u.c. parametriem.
На картах этих АФРа все равно нет, и что это за карты и откуда хз. Тут можно долго спорить, поэтому я сразу и сказал что не форумная это беседа.
jonixins rakstīja:
Paralēli tika veikti logi arī MAF sensora mV, lai pārliecinātos, ka līkne sakrīt ar ecu noteikto, kā arī ņemtas vērā temperatūras korekcijas (pēc VAG).
Ну теперь ты уже просто пытаешься напугать меня заумностями. Если уж ты хотел донести этим какую-то информацию, то надо было уточнить какую именно кривую проверяли и что именно за коррекции использовали. Иначе просто набор слов.
Būsim atklāti, šobrīd tu mani un manis teikto centies noniecināt, no konteksta izvelc atsevišķus vārdus vai frāzes, lai pateiktu, ka zāle ir zila. Reāli pat nezinot ko un kā es daru, cik daudz laika un izmēģinājumus esmu veltījis tam, lai izpētītu un iemācītos to, ko zinu un varu izdarīt. Pēc tavām atbildēm es pat varu droši apgalvot, ka tu neizproti pat pusi no tā, ko es te ierakstīju un diez vai reāli izproti kā darbojas ECU, ja neskaita diagnostikas vērtību salīdzināšanu.
Es negribu izklausīties iedomīgi, jo tā nav, tikai man nepatīk tas, ka es uzrakstu reālu, pārbaudītu risinājumu, lai cilvēkam nebūtu jāizmet +/-70Ls pusgadā, gadā vai reizi 3 gados par iekārtu, kas tam auto bija nepieciešama, tikai tādēļ, lai tas varētu noripot no konveijera, piedāvāju izmēģināt, bet tu tā pat mani noliec.
Es tā padomāju, varu piedāvāt tev piedāvāju reālu iespēju, mums abiem brīvā laikā, padiskutēt par šo jautājumu dzīvē. Iepazīstināšu tevi ar rūpnīcas čipiem, informāciju kādu tie satur, un, ja paveiksies, kā mainās auto darbība ar beigtu un pareizi atslēgtu gaisa masas mērītāju.
Būsim atklāti, šobrīd tu mani un manis teikto centies noniecināt, no konteksta izvelc atsevišķus vārdus vai frāzes, lai pateiktu, ka zāle ir zila. Reāli pat nezinot ko un kā es daru, cik daudz laika un izmēģinājumus esmu veltījis tam, lai izpētītu un iemācītos to, ko zinu un varu izdarīt. Pēc tavām atbildēm es pat varu droši apgalvot, ka tu neizproti pat pusi no tā, ko es te ierakstīju un diez vai reāli izproti kā darbojas ECU, ja neskaita diagnostikas vērtību salīdzināšanu.
Я говорил конкретно о том что ты сказал и не более того. А вот твои выводы сделаны с пустого места.
jonixins rakstīja:
Es negribu izklausīties iedomīgi, jo tā nav, tikai man nepatīk tas, ka es uzrakstu reālu, pārbaudītu risinājumu, lai cilvēkam nebūtu jāizmet +/-70Ls pusgadā, gadā vai reizi 3 gados par iekārtu, kas tam auto bija nepieciešama, tikai tādēļ, lai tas varētu noripot no konveijera, piedāvāju izmēģināt, bet tu tā pat mani noliec.
Мы вернулись к началу.
По твоим же словам в Эльзе уже есть решение, но ты делаешь по-своему. (повторяюсь, но с первого раза ты "не слышишь")
jonixins rakstīja:
Es tā padomāju, varu piedāvāt tev piedāvāju reālu iespēju, mums abiem brīvā laikā, padiskutēt par šo jautājumu dzīvē. Iepazīstināšu tevi ar rūpnīcas čipiem, informāciju kādu tie satur, un, ja paveiksies, kā mainās auto darbība ar beigtu un pareizi atslēgtu gaisa masas mērītāju.
Был бы я в Риге, можно было бы действительно так сделать.
Мы вернулись к началу.
По твоим же словам в Эльзе уже есть решение, но ты делаешь по-своему. (повторяюсь, но с первого раза ты "не слышишь")
Mans risinājums ir tik pat labs vai vismaz līdzvērtīgs tieši lietotājam (nevis dīlerim) un izdevīgāks gan ilgtermiņā, gan īstermiņā, tādēļ to arī iesaku.
Denni rakstīja:
Был бы я в Риге, можно было бы действительно так сделать.
Izskatās, ar šo mēs arī varam beigt diskusiju mūsu starpā.
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia