Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 08:59, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: Audi 100 c3 2,0 RT pārbūve uz 1,6td+i |
|
|
Sveiki. Vai kāds ir nodarbojies ar 100tā audi pārbūvi uz dīzeli? Ieprikš stāvējis 5 cilindru 2,0 dzinējs. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
PASSATizhi
Pievienojies: 19 Apr 2007 Ieraksti: 12103
|
Ierakstīts: 10:55, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
da beidz. ja ko maina tad tikai uz tdi. tas 1.6 ir vesture, kas buus atri jalabo. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 11:05, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
PASSATizhi rakstīja: | da beidz. ja ko maina tad tikai uz tdi. tas 1.6 ir vesture, kas buus atri jalabo. |
Dzinējs ir no passata 92gada.Nu jau ceļa atpakaļ nav, jau daudz kas ir izdarīts, dzinējs ar kārbu jau ir iekšā, tikai jāizdomā kā iejūgt pusasis ar stupicām, atšķirīgi gūltņu un ass diametri. Vai kautko esi dzirdējis par tādām pārbūvēm? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Thomas

Pievienojies: 23 Oct 2006 Ieraksti: 7814
|
Ierakstīts: 12:27, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
утопия = время+силы+деньги в задницу. не думаю, что будет есть меньше 1.9 _________________ coupe quattro '93
80 turbo quattro '83 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
guru
Pievienojies: 05 Jan 2007 Ieraksti: 4943
|
Ierakstīts: 12:36, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
varely rakstīja: | Nu jau ceļa atpakaļ nav...dzinējs ar kārbu jau ir iekšā... |
Что делали с кронштейнами крепления двигателя к кузову? На С3 ставились эти движки штатно (что то я найти по ETKA не могу)? Какой год выпуска машины?
Pēdējo reizi labojis guru (12:37, 20-Apr-2011, Wed), pavisam labots 1 reizi |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
Thomas

Pievienojies: 23 Oct 2006 Ieraksti: 7814
|
Ierakstīts: 12:37, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
2,0 RT R5 _________________ coupe quattro '93
80 turbo quattro '83 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
guru
Pievienojies: 05 Jan 2007 Ieraksti: 4943
|
Ierakstīts: 12:38, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Thomas rakstīja: | 2,0 RT R5 |
да..уже увидел..  |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 12:51, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
guru rakstīja: | varely rakstīja: | Nu jau ceļa atpakaļ nav...dzinējs ar kārbu jau ir iekšā... |
Что делали с кронштейнами крепления двигателя к кузову? На С3 ставились эти движки штатно (что то я найти по ETKA не могу)? Какой год выпуска машины? |
Моя 89год.кронштеини Поставил от Ц3 1,8 4цил, кпп от пассата б2- кронштейн от тойже 100ки 1,8 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
guru
Pievienojies: 05 Jan 2007 Ieraksti: 4943
|
Ierakstīts: 12:55, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Т.е. все кронштейны без малейших переделок встали на штатные места? Так?
з.ы. Пиши по латышски или нажимай "Translit". |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 13:01, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
guru rakstīja: | Т.е. все кронштейны без малейших переделок встали на штатные места? Так?
з.ы. Пиши по латышски или нажимай "Translit". |
Jā, viss derēja, kā oriģināls, bet priekšējā hadene gan neder. domāju nomainīt stoiku, bet tenu bija, nav savietojamas. Pat grāmatā rakstits ka nav nekā kopēja, t.i atsperu diametrs un gūltņu izmērs. Pusasis arī citas no b2 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 13:22, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
гуру rakstīja: | Тхомас rakstīja: | 2,0 РТ Р5 |
да..уже увидел..  |
Что можеш сказатй отаком варианте? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
guru
Pievienojies: 05 Jan 2007 Ieraksti: 4943
|
Ierakstīts: 13:28, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Могу сказать. что:
1-если все встало на штатные кронштейны (без переделок как мест крепления к кузову так и к двигателю);
2 - если и тот и тот мотор штатно ставился на авто твоего года;
3 - если разница в лошадках не более 25% (что навряд ли..);
то проблем с регистрацией в CSDD быть не должно. причем никакого проекта не надо в этом случае.
По поводу стыковки полуоси и стойки (как я понимаю в этом сейчас затык) - не подскажу. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 13:44, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
гуру rakstīja: | Могу сказать. что:
1-если все встало на штатные кронштейны (без переделок как мест крепления к кузову так и к двигателю);
2 - если и тот и тот мотор штатно ставился на авто твоего года;
3 - если разница в лошадках не более 25% (что навряд ли..);
то проблем с регистрацией в ЦСДД быть не должно. причем никакого проекта не надо в этом случае.
По поводу стыковки полуоси и стойки (как я понимаю в этом сейчас затык) - не подскажу. |
По ВИН коду инфо про своё авто(2,0Е) не нашол, в техпаспорте нйикаких данних нйет(мосйностй и обём двигатйеля), соответственно нйет инфо какой двигателй стоял до етога. Нинешнйый двигателй по тех. данным 80 л.с.Сомневаюсы что 1,8 бензин бил на много мошней етога.
Хочу спросйитй совета: могу лйи поставитй втулки подходяшега размера на ступици, чтоб воткнутй в стойку(будут лйи держатй нагрузки). |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
guru
Pievienojies: 05 Jan 2007 Ieraksti: 4943
|
Ierakstīts: 13:59, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
varely rakstīja: | Сомневаюсы что 1,8 бензин бил на много мошней етога. |
Имелось в виду мощность нового мотора не должна превышать мощность старого..
varely rakstīja: |
Хочу спросйитй совета: могу лйи поставитй втулки подходяшега размера на ступици, чтоб воткнутй в стойку(будут лйи держатй нагрузки). |
Если ты имеешь в виду втулку
http://87.118.230.251/base/au/3/738/79/4/6443
на внешний диаметр ступицы (поз.29) для того что бы потом запрессовать по внутреннему диаметру подшипника - то больших проблем не вижу. Только смотря какая толщина стенки будет...
Легкая прессовая посадка с последующей совместной обработкой.
Если разница в диаметрах не большая можно пробовать наплавлять металл с последующей обработкой. Хардекс используют у нас для этих целей.
Надо все смотреть по месту. Или хотя бы цифры видеть..схему желаемого действа. А то на пальцах как то..
Pēdējo reizi labojis guru (14:09, 20-Apr-2011, Wed), pavisam labots 1 reizi |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
varely
Pievienojies: 20 Apr 2011 Ieraksti: 16
|
Ierakstīts: 14:08, 20-Apr-2011, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
гуру rakstīja: | варелы rakstīja: | Сомневаюсы что 1,8 бензин бил на много мошней етога. |
Имелось в виду мощность нового мотора не должна превышать мощность старого..
варелы rakstīja: |
Хочу спросйитй совета: могу лйи поставитй втулки подходяшега размера на ступици, чтоб воткнутй в стойку(будут лйи держатй нагрузки). |
Если ты имеешь в виду втулку
хттп://87.118.230.251/басе/ау/3/738/79/4/6443
на внешний диаметр ступицы (поз.29) для того что бы потом запрессовать по внутреннему диаметру подшипника - то больших проблем не вижу. Только смотря какая толщина стенки будет...
Легкая прессовая посадка с последующей совместной обработкой. |
Спасибо болйшое. Будем точит и обрабативат втулки. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
 |
|