AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Audi A4 1.8T AEB - Прогрев двигателя
Lapa 2 no 2
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
sakratik


Pievienojies: 13 Feb 2008
Ieraksti: 727
Atrašanās vieta: Jelgava

IerakstsIerakstīts: 19:19, 18-Feb-2011, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Термостат поменян,антифриз тоже! Об изменениях напишу завтра если будут! Сейчас вопрос,как развоздушить печку???



Там возле аккума какбы есть чехол на трубках в печку он не снимается,только резать!? Вроде говорят что там есть чтото для развоздушки!? Есть варианты?

_________________
Audi A4 1.8T AEB 1998g.---(~200Hp) LPG---SOLD
Audi A3 2.0TDI CBAB 2008g. 140Hp FaceLift DPF,EGR Off +Chip ~170Hp
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Алексей М.


Pievienojies: 17 Sep 2007
Ieraksti: 456
Atrašanās vieta: Лиепая

IerakstsIerakstīts: 19:56, 18-Feb-2011, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

С очень большим трудом этот чехол сдвигается вниз. А там уж приотпустить хомут и слегка снять шланг.
_________________
А80 В4, Авант 2.0 АВК
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
sakratik


Pievienojies: 13 Feb 2008
Ieraksti: 727
Atrašanās vieta: Jelgava

IerakstsIerakstīts: 20:19, 18-Feb-2011, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Алексей М. rakstīja:
С очень большим трудом этот чехол сдвигается вниз. А там уж приотпустить хомут и слегка снять шланг.


А кокой из них тот,что ближе к аккуму???
И это надо делать на работающем маторе или нет?

_________________
Audi A4 1.8T AEB 1998g.---(~200Hp) LPG---SOLD
Audi A3 2.0TDI CBAB 2008g. 140Hp FaceLift DPF,EGR Off +Chip ~170Hp
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Алексей М.


Pievienojies: 17 Sep 2007
Ieraksti: 456
Atrašanās vieta: Лиепая

IerakstsIerakstīts: 21:48, 18-Feb-2011, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Нет, снимай обратку печки, правый патрубок(ближний к бачку тормозной жидкости). И выгонять воздух нужно на работающем моторе, когда идет циркуляция жидкости.
_________________
А80 В4, Авант 2.0 АВК
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
dziņa


Pievienojies: 17 Mar 2008
Ieraksti: 49
Atrašanās vieta: Jūrmala

IerakstsIerakstīts: 10:59, 23-Feb-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

nekas nekur nav jāņem nost, es darīju tā un pečka atgaisojās un ok: kad nomainīts termostats, saliktas trubas atpakaļ un pieliets dzeses škidrums, darbinam auto, uzsildam auto un caur vagcom skaties temperaturu, lai nepārkarsētu dzinēju, slāpē nost un lēnām attaisa bačoka bāciņu un gaiss iet ārā. pēc nepieciešamības atkārto vairākas reizes. man atgaisojās ar otro piegājienu.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 11:34, 23-Feb-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

dziņa rakstīja:
nekas nekur nav jāņem nost, es darīju tā un pečka atgaisojās un ok: kad nomainīts termostats, saliktas trubas atpakaļ un pieliets dzeses škidrums, darbinam auto, uzsildam auto un caur vagcom skaties temperaturu, lai nepārkarsētu dzinēju, slāpē nost un lēnām attaisa bačoka bāciņu un gaiss iet ārā. pēc nepieciešamības atkārto vairākas reizes. man atgaisojās ar otro piegājienu.

У тебя атгайсояс не потому что ты бачок открывал, а потому что оно само прокачалось, так по идее и должно быть. А воздуx из бачка всегда идет - система под давлением.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
dziņa


Pievienojies: 17 Mar 2008
Ieraksti: 49
Atrašanās vieta: Jūrmala

IerakstsIerakstīts: 15:05, 23-Feb-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Denni rakstīja:
dziņa rakstīja:
nekas nekur nav jāņem nost, es darīju tā un pečka atgaisojās un ok: kad nomainīts termostats, saliktas trubas atpakaļ un pieliets dzeses škidrums, darbinam auto, uzsildam auto un caur vagcom skaties temperaturu, lai nepārkarsētu dzinēju, slāpē nost un lēnām attaisa bačoka bāciņu un gaiss iet ārā. pēc nepieciešamības atkārto vairākas reizes. man atgaisojās ar otro piegājienu.

У тебя атгайсояс не потому что ты бачок открывал, а потому что оно само прокачалось, так по идее и должно быть. А воздуx из бачка всегда идет - система под давлением.


nu protams, priekš kam tad jāņem nost trubas, ja tādā veidā atgaisojas
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 15:14, 23-Feb-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

dziņa rakstīja:

nu protams, priekš kam tad jāņem nost trubas, ja tādā veidā atgaisojas


не поверишь, бывает...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Andrej88


Pievienojies: 20 Jan 2010
Ieraksti: 225
Atrašanās vieta: Рига

IerakstsIerakstīts: 19:46, 23-Feb-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Заполнение жидкости и как убрать воздух, двигатель не должен быть заведён.
1 Перед заполнением откройте хомут водяного шланга к отоплению и сдвиньте его назад так, чтобы обнажилось вентиляционное отверстие.
2, Шестицилиндровый двигатель: откройте воздушный винт в трубке охлаждающей жидкости под расширительным бачком.
3, Наденьте на патрубок заливного отверстия кусок шланга длиной 10 см (диаметр около 42 мм) для того, чтобы увеличить высоту залива.
4, Вначале залейте антифриз, затем, по возможности, дистиллированную воду так, чтобы уровень жидкости достигал верхнего края расширительного бачка.
5, Только для шестицилиндрового двигателя: заливайте жидкость до тех пор, пока она не выступит из воздушного винта. Закройте винт (15 Нм).
6, Заливайте жидкость дальше до тех пор, пока она не выступит из вентиляционного отверстия.
7, Снова сдвиньте шланг теплообменника в первоначальное положение (закройте вентиляционное отверстие) и затяните хомут.
8, Затем полностью налейте жидкость.
9, Завинтите запорную крышку на расширительном бачке.
10, Запустите двигатель, и пусть он работает до тех пор, пока радиатор не станет горячим в области нижнего соединительного узла.
11, Если нужно, подкорректируйте уровень жидкости. Он должен быть между отметками «MIN» и «MAX» расширительного бачка; когда двигатель горячий, то, естественно, выше.
12, Будьте осторожны, открывая запорную крышку при горячей охлаждающей жидкости

_________________
Audi A4 ADR
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Madman


Pievienojies: 12 Mar 2009
Ieraksti: 162

IerakstsIerakstīts: 15:59, 19-Mar-2011, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Накипи кстате много было на термостате или нет
_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
sakratik


Pievienojies: 13 Feb 2008
Ieraksti: 727
Atrašanās vieta: Jelgava

IerakstsIerakstīts: 11:15, 23-Mar-2011, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Madman rakstīja:
Накипи кстате много было на термостате или нет


Не было ни сколько! Всё чистенко!!!

_________________
Audi A4 1.8T AEB 1998g.---(~200Hp) LPG---SOLD
Audi A3 2.0TDI CBAB 2008g. 140Hp FaceLift DPF,EGR Off +Chip ~170Hp
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Lapa 2 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia