kura firma Riga varetu to izdarit? vai kads ir chipojis sadu dzineju te pieminetaja turbochip.lv?
Man ir čipots vadības bloks no AAN, par ~ 100 Ls esmu gatavs no viņa šķirties ( protams vispirms pārbaudot uz Tava auto vai viss ir OK). Man viņš kādus 3 mēnešus bija uz mana 2,2 t (ABY) bet pēc tam manās rokās nonāca MTM čipotais vadības bloks ar kuru arī tagad vizinos. Dzīvoju Rīgā, varam sarunāt testēšanu, lai saprastu vai tas TEV ir vajadzīgs. IMHO ir ka bez čipa tās 2,2t mašīnas neiet.
Ja tas der tad sūti kontaktus uz PM, tur visu tālāko sarunāsim.
P.S. Ak jā, degvielas patēriņi mierīgi braucot pat mazliet mazāki palika _________________ S2 avant + MTM ECU + pāris skrūvītes no RS2
SPS, tev tas vadibas bloks ir chipots turbochip.lv?
cik bus jaudas pieaugums?
vai ir iespeja noteikt vai ir/nav chipots vadibas bloks?
piedodiet,ka uzdodu tik daudz jautajumu,jo e-neta info LVvaloda ir maz...
Tas nav no turbochip.lv, es pat īsti nezinu kas to čipu ir sacerējis . Viss lieliski strādāja, pat kruīzkontrole un imobilaizeris arī. Jauda... nu kādi 260 Zs toč ir + jaudas līknes savādākas nekā stock'ā, tb power parādās pie mazākiem apgriezieniem. Tāpēc arī piedāvāju testdrive lai Tu vari izjust kāda ir starpība- ja patiks, pērc, ja nē, varēsi štukot ko citu
Ir vai nav čips var noteikt attaisot vadības bloku vai caur VAG-COM, bet te es Tev nevarēšu līdzēt. _________________ S2 avant + MTM ECU + pāris skrūvītes no RS2
Pievienojies: 10 Aug 2008 Ieraksti: 1180 Atrašanās vieta: Riga
Ierakstīts: 17:26, 08-Jan-2011, Sat Ieraksta virsraksts:
Kjipars rakstīja:
diemzel vai par laimi,kompis izradijas,ka jau ir chipots. sodien pazina atvera kompi. vins ari mineja,ka 1.3 bar ir tikai chipotam auto.
jaudas tomer ir drusku paz. gribetos vairak.
vai ir kadi varianti?
esmu redzejis bikernieku dragreisa dazus audi (S4 2.2t 20v) kas ir loti atri!
Nu tam manam čipotajam ECU pūta līdz 1,4 BAR ( +/- jābūt līdzīgam ar Tavu), MTM čipoto neesmu skatījies.
Precīzu informāciju par tiem kas ir bijuši dragā nezinu bet jaudas ceļot vajag šādus komponentus: lielāks turbo (stock līdz 1,6 BAR normāli panes), labāka turbo eļļošana, lielāks intercooleris, kaltie klaņi (jaudām sākot ar 550 Nm), ražīgākas sprauslas (stock līdz kādiem 300 Zs ir OK), ražīgāks benzīna sūknis, cits izplūdes kolektors, pārtaisīta izplūde (76 mm), pārprogrammēts/ cits vadības bloks, sajūgs cits arī noderēs (no 500 Nm) un vēl daži sīkumi kā paslīpēt galvu, rekomendējami citi virzuļa gredzeni, samazināt kompresiju, citas galvas špiļkas Papēti tādu lapu kā
034Motorsport tur ir visādi labumi priekš 2,2 t S-īšiem vienuviet.
Ja gribās jaudu, tad max ko no stock var izvilkt ir kādi 300 padsmit Zs ( ~ 2 BAR), pietiks ar citu programmu/ čipu, cietāku wastgate atsperi un 300 kPa MAP sensoru- bet tad regulāri būs jāmaina turbīnas jo kā jau teicu stock ļurbakiem 1,6 BAR ir ilgdzīvošanas maximums. Pats kādas 2 nedēļas ar tādu komplektiņu pavizinājos... ir pavisam cits auto !!! Ehhh...
Atcerējos ka dragā ar S4 bija lietotājs audiaan, viņa S4 jauda ap 400 Zs un 600 Nm. _________________ S2 avant + MTM ECU + pāris skrūvītes no RS2
Pievienojies: 07 Jan 2011 Ieraksti: 21 Atrašanās vieta: Rīga
Ierakstīts: 00:15, 09-Jan-2011, Sun Ieraksta virsraksts:
mja... saraksts iespaidigs! papetiju cenas-vnk kosmoss
laikam bus jasamierinas ar to kas ir un nav ko lieki sapnot. biju naivi cerejis,ka ar kadi 500LS bus pietiekami
Ierakstīts: 00:22, 09-Jan-2011, Sun Ieraksta virsraksts:
Kjipars rakstīja:
mja... saraksts iespaidigs! papetiju cenas-vnk kosmoss
laikam bus jasamierinas ar to kas ir un nav ko lieki sapnot. biju naivi cerejis,ka ar kadi 500LS bus pietiekami
В той ауди поменяны турбина, форсунки, насос, сцепление, и есчё некоторые детали. Там если неошибаюсь примерно 400сил. Просто чипом так непоедиш Первое меняються форсунки там уже можно пробывать больше чипа. А дальше на что денег хватит _________________ typ85 1.8T AEB 240zs 340nm. Была. Теперь Ауди 100 Авант 2.2Т http://oxpavto.com
ja kas, tad varu piedāvāt 3bar MAP sensoru priekš AAN. 35ls jauns. _________________ TDI un individual Chiptuning
TDI regulēšana. Auto elektronika, Vadi. Diagnostika.
В той ауди поменяны турбина, форсунки, насос, сцепление, и есчё некоторые детали. Там если неошибаюсь примерно 400сил. Просто чипом так непоедиш Первое меняються форсунки там уже можно пробывать больше чипа. А дальше на что денег хватит
sito es atradu e-neta
kapitalka dvizka
turbina k26/g35(podrobnastji u artwar)
forsunki RS2
vihlapnoij koljektor RS2
topljivnij nasos RS2
front cooler
GREDDY PROFEC B SPEC 2 ELECTRONIC BOOST CONTROLLER
cluch SPEC
poluosi ot 2.5TDi
peredjelona vihlopnaja sistjema
mozgi MOTRONIC
reguljirovka na stenjdji
dod viņš to, ka var iepūst vairāk spiedienu. ar oriģinālo 2,5bar sensoru tu max dabūsi 1,5bar.
ar šo manu piedāvāto varēs iepūst jau 2bar spiedienu max. ta ka doma tālāk ko viņš dod. _________________ TDI un individual Chiptuning
TDI regulēšana. Auto elektronika, Vadi. Diagnostika.
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia