AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Vārsti. Audi a4, 1997, 1,8i 20v
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Šī tēma ir slēgta. Tu nevari labot ierakstus vai atbildēt uz tiem    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
lat_valdis


Pievienojies: 28 Mar 2007
Ieraksti: 31
Atrašanās vieta: Ogre

IerakstsIerakstīts: 15:07, 27-May-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Vārsti. Audi a4, 1997, 1,8i 20v Atbildēt citējot

Labdien! Audi a4, 1997, 1,8i 20v, bez turbo
baigā šaize... Nu vārdu sakot, mašina nomira - nevar iedarbināt, starteris griež tā baigi spalgi! Aizvilku pie vīriem, šie saka,ka kompresija nav vispār, tāpēc starteris griež kā pa tukšo, esot vārsti jāmaina!
Nu nav variantu-izklausījās baigi ticami-samainīja vārstus (baiga nauda-20v motoram, blīvslēgus pie reizes, galvas blīvi.
Tagad iedarbināt var, mašīna uz priekšu kust, bet... visu laiku slāpst nost, raustās tukšgaitas apgriezieni, īpaši aukstam motoram! Vispār tukšgaitas apgriezieni liekas ir pa zemu (citreiz pat aukstam motoram darbojas pie 500, bet kad uzsilst un uz laiku neraustās tad ap 800 - agrāk bija 900). Bet nu raustās arī siltam motoram - īpaši nepatīkami - braucot, izspied sajūgu,noņem gāzi, apgriezieni kā krīt lejā tā līdz galam kamēr noslāpst... Nu izmisums! Nu skaidrs, ka meistari ir "labie", bet jautājums - vai viņi kaut ko ar vārstiem un to maiņu ir sačakarējuši, vai arī tā jau cita kaite tā uzreiz izlīda... Palīdziet ar viedokļiem! Paldies!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 15:18, 27-May-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

а ошибки ваг комом читал?
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
lat_valdis


Pievienojies: 28 Mar 2007
Ieraksti: 31
Atrašanās vieta: Ogre

IerakstsIerakstīts: 15:30, 27-May-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

nav īsti tāda iespēja, es no Ogres, uz rīgu kulties negribu (pie katra krusta jāstartē Confused + vēl darba laikā īsti nevaru - paliek tik vakari un brīvdienas!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 15:33, 27-May-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ну так договорись с кем-то из клуба

п.с. тема не правильно оформлена

_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 16:46, 27-May-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

lat_valdis цепь распредвала правильно поставили? Звездочки по меткам верно поставлены?
Фишки все на место поставили..?
Подсосов воздуха нет ?
(с этого начать осмотр надо)?
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
lat_valdis


Pievienojies: 28 Mar 2007
Ieraksti: 31
Atrašanās vieta: Ogre

IerakstsIerakstīts: 08:47, 29-May-2010, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vai no zobsiksnas, ķēdes, zobratu utt. nepareiza stāvokļa apgriezieni raustītos tikai tukšgaitā??? Jo man raustās tikai tukšgaitā, bet kad min gāzi, tad iet faktiski kā parasti... ik pa laikam, tā kā pazūd jauda - noraustās, bet kopumā it kā bez izmaiņām! Vēl pamanīju, ka noņemot gāzi (pie ieslēgta ātruma), mažina strauji noraustās, un tad lēnām (kā parasti) samazina ātrumu.
Nu tāda sajūta rodas, ka ar gaisa vai benzīna padevi kaut kas nav kārtībā... bet varbūt zonde???
Varbūt ir kāds, kas Ogres pusē ar wag com var izlīdzēt - respektīvi nolasīt kļūdas... Būšu pateicīgs un 0,7 garantēju Smile
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 10:20, 29-May-2010, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

lat_valdis rakstīja:
..... Būšu pateicīgs un 0,7 garantēju Smile

Smile
Может банально катализатор забит в хлам? Проверяли?
Ну и VAGCOM конечно не плохо было бы...
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
lat_valdis


Pievienojies: 28 Mar 2007
Ieraksti: 31
Atrašanās vieta: Ogre

IerakstsIerakstīts: 11:09, 29-May-2010, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Nu ja runa ir par izpūtēja katalizatoru, tad tas jau sen ir izgriezts un aizstāts ar rezonatoru. Jaunu rezonaru ieliku aptuveni 2 gadi atpakaļ, pēc skata izskatās diezgan svaigs... kā var pārbaudīt???
Nu vagcom tiešām neskādētu... bet tās iespējas.. Confused
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 11:15, 29-May-2010, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Не.. пламегас не забивается. Ищи мастера.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
lat_valdis


Pievienojies: 28 Mar 2007
Ieraksti: 31
Atrašanās vieta: Ogre

IerakstsIerakstīts: 21:46, 01-Jun-2010, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

paldies! Problema atrisinata. Piesledza vagcom, uzradija droseles (trottle)kludas! Kludas nodzesa un viss aizgaja! Vairs neraustas, nu un viss atgriezas vecas sliedes. it ka varetu but, ka vins negribeja adapteties pec varstu mainas, tapec nodzesot kludu viss aizgaja. Bet meistars saka, ka iespejams problema varetu atgriezties, jo tiri teoretiski adapteties vajadzeja pasam pec paris piestartesanas reizem!
Nu pabrauks, tad jau redzes. Paldies visiem par padomiem. Vismaz apskatijas un teica, ka gaisa masas meritajs un zonde ir OK.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 22:35, 01-Jun-2010, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Если ошибки по заслонке. То лучше ее промыть и потом адаптировать. Адаптация только на горячем моторе (не менее 80гр.). Через VAGCOM.
Но, как и сказал мастер, может и сама адаптироваться через пару-тройку дней...желательно на разных режимах поездить. Удачи!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 11:51, 02-Jun-2010, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

а почему адаптация только на горячем? у меня на холодном адаптировали...вернее калибровали Rolling Eyes
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 12:02, 02-Jun-2010, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Thomas rakstīja:
а почему адаптация только на горячем? у меня на холодном адаптировали...вернее калибровали Rolling Eyes

На ADR и прочих 1,8 по камасутре на горячем только... Про твой я не в курсе.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 13:55, 02-Jun-2010, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ну обычный потенциометр на дроселе, на 3 провода висит у меня. Я понимаю, компу от него может быть надо только сопротивление, которое он измкряет в момент калибровки, а на сопротивление это температура двигателя никак не влияет. Это у меня, чем же у АДР отличается?
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
guru


Pievienojies: 05 Jan 2007
Ieraksti: 4943

IerakstsIerakstīts: 14:39, 02-Jun-2010, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Thomas rakstīja:
Это у меня, чем же у АДР отличается?

У ADR еще моторчик живет в Д.З. (помимо тросика). А на более поздних и тросика то нет и все этим моторчиком управляется.
А алгоритм управления скорее всего завязан/опирается на рабочий диапазон, поэтому и приводится все в "идеал" (в смысле моторчик дрюкает заслонку и выставляет нужный угол для нее) именно при рабочей температуре двигла.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Šī tēma ir slēgta. Tu nevari labot ierakstus vai atbildēt uz tiem    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia