AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

Как можно сократить расход топлива?
Lapa 14 no 14
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 12, 13, 14  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
ABCDE
Friend


Pievienojies: 17 Nov 2007
Ieraksti: 380

IerakstsIerakstīts: 08:48, 29-Dec-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Citāts:
Soldier

да хоть 127 по кельвену
Со-0,47
СН-180
Лямбда 1035
О2-0,05
И тупо фсё без фоток и пи****жа на 7 страниц

Разрешите чуть подправить
температура 127градусов по Кельвину равна минус 146 градусам по Цельсию И при этой температуре этот агрегат работат не будет, но сути это не меняет Very Happy
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Soldier


Pievienojies: 01 Oct 2007
Ieraksti: 4301

IerakstsIerakstīts: 10:09, 29-Dec-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Мы про Кельвина в курсе Laughing
_________________
Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2,8 avant q petrol
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Caxap


Pievienojies: 23 Apr 2008
Ieraksti: 237

IerakstsIerakstīts: 11:28, 29-Dec-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Где-то читал, что бензин замерзает при -70. Не совсем даже замерзает, а меняет свою молекулярную структуру. Но не замерзает. Он не замерзает как вода, густеет и становится как желе, так что его можно резать ножом. Впрочем, на земле нет таких температур.
_________________
Audi A4 Avant 2.8 30V 1999
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Soldier


Pievienojies: 01 Oct 2007
Ieraksti: 4301

IerakstsIerakstīts: 21:04, 29-Dec-2008, Mon    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Caxap rakstīja:
Где-то читал, что бензин замерзает при -70. Не совсем даже замерзает, а меняет свою молекулярную структуру. Но не замерзает. Он не замерзает как вода, густеет и становится как желе, так что его можно резать ножом. Впрочем, на земле нет таких температур.

Это временно Cool

_________________
Установка Г.Б.О. на автомобили от классики до инжекторов,производства Elpigaz Stella,AC STAG, Lpg Tech .sia "SKANVY" 29138472.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2,8 avant q petrol
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
westex


Pievienojies: 29 Aug 2008
Ieraksti: 880

IerakstsIerakstīts: 19:11, 18-Mar-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Так я недопонял..
Как выгодней подкатываться к светофору за 300 метров - на нейтралке, и потом у светофора затормозить; или катится на повышенной передаче вплоть до остановления?
При разгоне передачи втыкать при оборотах от 2000 до 3000. То есть если переключаешься со второй на третью, то нужно чтобы уже на включенной третьей передаче тахометр показывал 2000? Получается, что где-то на второй нужно добить до 2600 оборотов. Знаю, некоторые добив до 2000 оборотов стараются втыкать следующую передачу, но по моему это не правильно.
Кстати экономичней ли будет разогнавшись до 60 км/ч уже на 3й передаче сразу врубить 5ю и придерживаться равномерной скорости. Или все же выгодней будет ехать на 4й?

_________________
Audi 100 (C4) 2.8E 91' Расход:
Злостный нарушитель ПДД ©ТВ5
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Denni


Pievienojies: 23 Dec 2005
Ieraksti: 2368

IerakstsIerakstīts: 20:40, 18-Mar-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Чем динамичнее разгон, тем меньше расход.

Минимальный расход при равномерном движении на легковухе достигается при движении на максимальной передаче при минимальных устойчивых оборотах.

При торможении двигателем подача топлива прекращается (но до определенных оборотов), так что вот и думай на нейтрали катиться или двигателем тормозить.

И в целом стараться ехать так, чтобы как можно реже приходилось тормозить.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
parampampam


Pievienojies: 04 Jul 2008
Ieraksti: 732
Atrašanās vieta: Рига

IerakstsIerakstīts: 23:24, 18-Mar-2010, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Denni rakstīja:
Чем динамичнее разгон, тем меньше расход.

Минимальный расход при равномерном движении на легковухе достигается при движении на максимальной передаче при минимальных устойчивых оборотах.

При торможении двигателем подача топлива прекращается (но до определенных оборотов), так что вот и думай на нейтрали катиться или двигателем тормозить.

И в целом стараться ехать так, чтобы как можно реже приходилось тормозить.

Не прошло и 2 года, как кто то ответил на вопрос, заданный на первой странице Laughing
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
Aisiņš


Pievienojies: 31 Mar 2008
Ieraksti: 13
Atrašanās vieta: Lielvārde

IerakstsIerakstīts: 11:25, 01-May-2010, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Man ir 2.8 12v,vidējais patēriņš no Lielvārdes līdz Rīgai,pa Rīgu un atpakaļ uz Lielvārdi sanāca 8.8l/100km pēc kompja rādījuma,pārsvarā ir ap 9l/100km.Ja daudz brauc pa trasi,piemēram,uz Latgali,tad vidējais nokrīt līdz 7.5l/100km. Nesen ieliku jaunas sveces-4kontaktu.Pirms tam vidējais patēriņš bija 11.2l/100km un uz augšu.Tagad nesūdzos,vēl tikai gaisa filtru jānomaina un tad jāaizbrauc pie elektriķa,Skrīveros esot normāls un pa normālu naudu.Ja kas,varu iedot numuru.
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Lapa 14 no 14

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia