Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
Boris
Pievienojies: 30 Mar 2006 Ieraksti: 2405 Atrašanās vieta: Рига, Иманта; Саулкрасты; Елгава
|
Ierakstīts: 12:34, 16-Dec-2009, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
0,5 литра масла на 10 000 км вполне нормальный расход. _________________ AUDI 100 '92 2.3 (AAR) - SOLD, DEAD LPG
AUDI A6 AVANT quattro '97 2.8 30V (ACK) - SOLD LPG
AUDI A3 '03 1.9 TDI (ASZ 131Hp) - STOLEN
SEAT LEON Top Sport 4x4 '03 1.9 TDI (ARL 150Hp) - SOLD
VW Sharan 4motion '06 2.8 VR6 (AYL) - SOLD LPG
SEAT Altea 4 freetrack '12 2.0 TDI (CFHC 140Hp + chip)
AUDI A6 quattro ’08 3.2 FSI (AUK) - SOLD
AUDI A6 quattro ’11 3.0 TDI (CDYA) |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Indigo-Lāsēns
Pievienojies: 14 Dec 2009 Ieraksti: 45 Atrašanās vieta: Pastaigājoties starp pasaulēm
|
Ierakstīts: 13:00, 16-Dec-2009, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Sveiks,Boris! ...Ja es ielēju dzinējā pilnas sintētikas eļļu longlife 5w30 - 4200 drīkst braukt norādītos 30.000km.Dators it kā iestādīts uz 20 tūkst... _________________ contraria sunt complementa |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Boris
Pievienojies: 30 Mar 2006 Ieraksti: 2405 Atrašanās vieta: Рига, Иманта; Саулкрасты; Елгава
|
Ierakstīts: 21:49, 16-Dec-2009, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
В компе стоит или 15к км (обычный интервал) или 30к км (Longlife).
Я этот прикол с лонглайфом не понимаю и не признаю, по разным причинам.
А так смотри мануал на свою машину, там должно быть указано допускается лонглайф сервис или нет.
К примеру у меня на Леон для моего двигателя не допускается, а для некоторых других можно. _________________ AUDI 100 '92 2.3 (AAR) - SOLD, DEAD LPG
AUDI A6 AVANT quattro '97 2.8 30V (ACK) - SOLD LPG
AUDI A3 '03 1.9 TDI (ASZ 131Hp) - STOLEN
SEAT LEON Top Sport 4x4 '03 1.9 TDI (ARL 150Hp) - SOLD
VW Sharan 4motion '06 2.8 VR6 (AYL) - SOLD LPG
SEAT Altea 4 freetrack '12 2.0 TDI (CFHC 140Hp + chip)
AUDI A6 quattro ’08 3.2 FSI (AUK) - SOLD
AUDI A6 quattro ’11 3.0 TDI (CDYA) |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Yurik
Pievienojies: 20 Apr 2005 Ieraksti: 2752
|
Ierakstīts: 21:57, 16-Dec-2009, Wed Ieraksta virsraksts: |
|
|
Действительно, ты проверь что те лить-то завод указал, понты лонглайф не всегда добро _________________
S4 20VT MTM |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Indigo-Lāsēns
Pievienojies: 14 Dec 2009 Ieraksti: 45 Atrašanās vieta: Pastaigājoties starp pasaulēm
|
Ierakstīts: 07:33, 17-Dec-2009, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Nu es nezinu,pieļauju ka ir izmainīti datora parametri...it kā dators iestādīts uz 20 t.km pie longlife eļļas...cita informācija nav,nezinu cik jaudīgs dzinējs,pēc rūpnīcas grāmatiņas liekas ka vajadzētu būt 116 zs(85kw) bet uzrāviens šim ir daudz lielāks nekā iepriekšējam a4 1,9tdi,neskatoties uz to,ka šis ir par 300kg smagāks... _________________ contraria sunt complementa |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Jabba
Pievienojies: 10 Dec 2004 Ieraksti: 986 Atrašanās vieta: Rīga
|
Ierakstīts: 12:18, 17-Dec-2009, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Līdz šim brīdim neesmu sapratis, kur ir problēma? Ja uz 10 tk pazūd 0,5 litri eļļas, vaina var būt daudz kur. Kāpēc dzinējs? Kurš to izdomāja? Pats? Varbūt kaut kur blīvslēgs laiž garām, varbūt turbīna pa izpūtēju špļauj ārā un tā var ilgi un dikti rakstīt. Tevi uztrauc patēriņš vai lieki izdevumi? Ja patēriņš, meklē vainu. Ja lieki izdevumi, lej pussintētiku. Mašīnai ar tādu noskrējienu ( ja nav grozīts) tāpat ir vienalga sintētikai vai pussintētika. Izvēlies tikai sakarīgu kvalitāti. _________________ Audi A4 B5 1.9 TDI avant quattro (Powered by Jonix)
German car club |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Indigo-Lāsēns
Pievienojies: 14 Dec 2009 Ieraksti: 45 Atrašanās vieta: Pastaigājoties starp pasaulēm
|
Ierakstīts: 12:43, 17-Dec-2009, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Es taisni brīnos par šādiem vārdiem...iznāk ka 160 t ir ļoti liels noskrējiens...es domāju ka tā ir knapi piebraukta,ja mēs paskatamies vāciešu saitu mobile.de ,tad reti kurai mašīnai,kurai ir gandrīz 4 gadi,ir mazāks noskrējiens...savu iepriekšējo audi nopirku 225.000,pārdevu 470.000,un pircējs priecājās ka eļļu praktiski tērē puslīmeni uz maiņu...es vienkārši gribēju noskaidrot,varbūt tapēc ka motors forsēts,eļļas patēriņš ir pieļaujams(man rūp dzinēja veselības stāvoklis) _________________ contraria sunt complementa |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Indigo-Lāsēns
Pievienojies: 14 Dec 2009 Ieraksti: 45 Atrašanās vieta: Pastaigājoties starp pasaulēm
|
Ierakstīts: 21:29, 18-Feb-2010, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Labdien,varbūt kāds zin kur sameklēt informāciju par pumpi-dūz motoriem,ar ko tie atšķiras,var krieviski. _________________ contraria sunt complementa |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Leo
Pievienojies: 06 Jul 2005 Ieraksti: 9532
|
Ierakstīts: 22:10, 18-Feb-2010, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Indigo-Lāsēns rakstīja: | Labdien,varbūt kāds zin kur sameklēt informāciju par pumpi-dūz motoriem,ar ko tie atšķiras,var krieviski. |
http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=5205 _________________ Likes.lv |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Indigo-Lāsēns
Pievienojies: 14 Dec 2009 Ieraksti: 45 Atrašanās vieta: Pastaigājoties starp pasaulēm
|
Ierakstīts: 22:49, 18-Feb-2010, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Paldies ,incants motors,skaņa šim arī savādāka _________________ contraria sunt complementa |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
|