Nu galīgi negribās tevi biedēt, bet man bij ļoti līdzīga situācija un viss beidzās ar iztērētiem ~200Ls.
Arī pagājušogad bij tāda štelle, ka logutīrītāji apstājās kur pagadās līdz beigās vispār nosprāga (protams tas viss parādījās ka ārā bija lietu un dēļ tā ka liela lietus laikā apstājās šotkas, gandrīz notaranēju vanšu tiltu ). Nomainīju visu, kātus, mehānismu, motoriņu, bet tāpat labāk nepalika. Beigās izrādījās, ka vaina bija vadības blokā (tajā, kas atbild pa visu elektroniku salonā). Karoč tas bij noklājies, a tas mēsls man izmaksāja ~170Ls (tas tikai vadības bloks). Nu pluss vēl nauda aizgāja pa visiem kātiem (tie ir lēti), mehānismu (~70Ls) un motoriņš (~100Ls).
Jāpiebilst, ka to taisīju AR, un tie mudaki tur to darīja ~2nedēļas, līdz beigās (kad bija nomainīt motoriņš un mehānisms) pasūtīju viņus 5 mājas tālāk un piespiedu lai tie mudaki paši maksā pa vadības bloku. Īsāk sakot, man tas pasākums būtu vēl dārgāk iznācis, bet nu ja nemāk AR strādāt, tad arī neko no manis vairāk nesaņēma, jo principā sanāca tā, ka motoriņu un mehānismu nomainīju tāpat, jo redz tiem ākstiem bij aizdomas, ka vaina tur.
Tā kā ceru ka tev nebūs tik traki kā man. Iesaku servisā, likt no sākuma visu kārtīgi pārbaudīt, kas pa vainu un tad kaut ko mainīt, lai nav beztolkā nauda jāizmet.
Bet nu īsāk sakot, tā tava problēma baigi velk uz to pašu pusi kas bija man, tas ir, problēmas ar vadības bloku.
ja tevi nokaash kaa mazo ezi, nenozimee ka taa ir ar visiem. tak tas viss ir labojams arii citur, ne tikai ieksh AR, un ne jau perkot jaunus mezglus
1.Mani neapkāsa. Es iztērēju praktiski tikpat cik būtu iztērējis, ja uzreiz būtu pateikuši, ka vaina ir vadības blokā. Principā sanāca tā, ka mehānismu un motoriņu jaunu dabūju tāpat.
2.Nerakstīju to savu stāstu dēļ tā, ka AR gribēja noslaukt no manis naudu pēc pilnas programmas (kas viņiem beigās nesanāca), bet dēļ tā, ka labāk likt, lai servisā kārtīgi visu pārbauda, kur ir problēma, nevis 10 reizes braukāt dēļ tā, ka pasaka, ka problēma ir tur un tur balstoties uz pieņēmuma, jo tā ir visbiežāk. BTW no sākuma biju iebraucis IGLIT, tur arī pateica, ka problēma ir vai nu motoriņā vai mehānismā, tā kā es domāju, ka nebūtu nekāda atšķirība, kur es to visu taisītu.
3.Ja tu pērc parasti lietotus mezglus, tas nenozīmē, ka visiem jāpērk un tā skaitās kaut kāda norma. Ja man nav problēma samaksāt es labāk nomainu uz jaunu, kuram ir garantija un problēmu gadījumos varu uz to atsaukties. Pie tam jaunai detaļai, kuru nopērc AR garantija ir spēkā tikai tad, ja tu pie viņiem arī viņu uzstādi, tāpēc arī taisīju visu AR (tas ir ja tu to nezināji).
4.Un vēl, runājot, pa pieņēmumiem. Redz, AR, IGLIT un arī šeit komentos visbiežāk cilvēki piemin 3 lietas, motoriņu, mehānismu un releju, jo tā parasti ir, bet nepadomā, ka moš problēma ir pavisam kaut kur citur. Un arī tāpēc pieminēju savu atgadījumu ar šotkām. _________________ Mr.Kveskono
Audi A4 avant 1.8T S-Line 2003.gadinjsh
Nu galīgi negribās tevi biedēt, bet man bij ļoti līdzīga situācija un viss beidzās ar iztērētiem ~200Ls.
Arī pagājušogad bij tāda štelle, ka logutīrītāji apstājās kur pagadās līdz beigās vispār nosprāga (protams tas viss parādījās ka ārā bija lietu un dēļ tā ka liela lietus laikā apstājās šotkas, gandrīz notaranēju vanšu tiltu ). Nomainīju visu, kātus, mehānismu, motoriņu, bet tāpat labāk nepalika. Beigās izrādījās, ka vaina bija vadības blokā (tajā, kas atbild pa visu elektroniku salonā). Karoč tas bij noklājies, a tas mēsls man izmaksāja ~170Ls (tas tikai vadības bloks). Nu pluss vēl nauda aizgāja pa visiem kātiem (tie ir lēti), mehānismu (~70Ls) un motoriņš (~100Ls).
Jāpiebilst, ka to taisīju AR, un tie mudaki tur to darīja ~2nedēļas, līdz beigās (kad bija nomainīt motoriņš un mehānisms) pasūtīju viņus 5 mājas tālāk un piespiedu lai tie mudaki paši maksā pa vadības bloku. Īsāk sakot, man tas pasākums būtu vēl dārgāk iznācis, bet nu ja nemāk AR strādāt, tad arī neko no manis vairāk nesaņēma, jo principā sanāca tā, ka motoriņu un mehānismu nomainīju tāpat, jo redz tiem ākstiem bij aizdomas, ka vaina tur.
Tā kā ceru ka tev nebūs tik traki kā man. Iesaku servisā, likt no sākuma visu kārtīgi pārbaudīt, kas pa vainu un tad kaut ko mainīt, lai nav beztolkā nauda jāizmet.
Bet nu īsāk sakot, tā tava problēma baigi velk uz to pašu pusi kas bija man, tas ir, problēmas ar vadības bloku.
ja tevi nokaash kaa mazo ezi, nenozimee ka taa ir ar visiem. tak tas viss ir labojams arii citur, ne tikai ieksh AR, un ne jau perkot jaunus mezglus
1.Mani neapkāsa. Es iztērēju praktiski tikpat cik būtu iztērējis, ja uzreiz būtu pateikuši, ka vaina ir vadības blokā. Principā sanāca tā, ka mehānismu un motoriņu jaunu dabūju tāpat.
2.Nerakstīju to savu stāstu dēļ tā, ka AR gribēja noslaukt no manis naudu pēc pilnas programmas (kas viņiem beigās nesanāca), bet dēļ tā, ka labāk likt, lai servisā kārtīgi visu pārbauda, kur ir problēma, nevis 10 reizes braukāt dēļ tā, ka pasaka, ka problēma ir tur un tur balstoties uz pieņēmuma, jo tā ir visbiežāk. BTW no sākuma biju iebraucis IGLIT, tur arī pateica, ka problēma ir vai nu motoriņā vai mehānismā, tā kā es domāju, ka nebūtu nekāda atšķirība, kur es to visu taisītu.
3.Ja tu pērc parasti lietotus mezglus, tas nenozīmē, ka visiem jāpērk un tā skaitās kaut kāda norma. Ja man nav problēma samaksāt es labāk nomainu uz jaunu, kuram ir garantija un problēmu gadījumos varu uz to atsaukties. Pie tam jaunai detaļai, kuru nopērc AR garantija ir spēkā tikai tad, ja tu pie viņiem arī viņu uzstādi, tāpēc arī taisīju visu AR (tas ir ja tu to nezināji).
4.Un vēl, runājot, pa pieņēmumiem. Redz, AR, IGLIT un arī šeit komentos visbiežāk cilvēki piemin 3 lietas, motoriņu, mehānismu un releju, jo tā parasti ir, bet nepadomā, ka moš problēma ir pavisam kaut kur citur. Un arī tāpēc pieminēju savu atgadījumu ar šotkām. _________________ Mr.Kveskono
Audi A4 avant 1.8T S-Line 2003.gadinjsh
parasts baltas apkaklites teksts. neparzinu 03 gada auto uzbuvi, bet esmu 99% parliecinaats ka slotas vadaas taa pat peec vecaas shemas, kaa visiem. kur bez motora uz releja nekaa nav. un motors izbeidzaas 1 gadijumaa no 100, jo vinsh ir ar milzigu resursu, un kalpo 10-15 gadus. tieshi tapeec ir stulbi to pirkt jaunu par kosmosu. vaina tieshaam slepjas elektriskajaa shemaa, vaj releis, vai sledzis, vai kontaki motoraa., galu galaa iesubejushas asis mehanismaa. tas viss ir labojams elementari. labojams, nevis nomainams pret jaunu, pie tam labojams ar dazhu latu paterinju. stastus par mistiskaiem vadibas blokiem karina lai nokaastu naudu, un izskatiitos gaigi kruta. es arii biezhi klientiem karinu stastus ka viss ir daudz sarezhgitaak nekaa patiesiibaa, jo klientiem tas patiik, un savadaa shamie nemaksaa.
parasts baltas apkaklites teksts. neparzinu 03 gada auto uzbuvi, bet esmu 99% parliecinaats ka slotas vadaas taa pat peec vecaas shemas, kaa visiem. kur bez motora uz releja nekaa nav. un motors izbeidzaas 1 gadijumaa no 100, jo vinsh ir ar milzigu resursu, un kalpo 10-15 gadus. tieshi tapeec ir stulbi to pirkt jaunu par kosmosu. vaina tieshaam slepjas elektriskajaa shemaa, vaj releis, vai sledzis, vai kontaki motoraa., galu galaa iesubejushas asis mehanismaa. tas viss ir labojams elementari. labojams, nevis nomainams pret jaunu, pie tam labojams ar dazhu latu paterinju. stastus par mistiskaiem vadibas blokiem karina lai nokaastu naudu, un izskatiitos gaigi kruta. es arii biezhi klientiem karinu stastus ka viss ir daudz sarezhgitaak nekaa patiesiibaa, jo klientiem tas patiik, un savadaa shamie nemaksaa.
Redz te jau tas smieklīgākais, tu pats pasaki, ka nepārzini, bet pa 99% esi pārliecināts. Tas ir tip no sērijas ja sto raz tak ģelal Nu redz man trāpījās tas 1%. Un arī pirms runā pa mistiskiem blokiem, pārliecinies vai tāds ir vai nav un tad saki ka viņš ir mistisks Tas ka praktiski vienmēr vaina ir mehānismā un tip tavo, neapstrīdu, bet kā jau minēju ir tas 1% pa ko tu neesi pārliecināts. Redz es varu pateikt, ka vaina nebija nedz motoriņā nedz mehānismā, jo pēc to nomaiņas šotkas kā nestrādāja normāli tā arī nestrādāja, līdz beigās vispār nomira. Vados, kontaktos un slēdžos vis bija tip top.
Un nobeigumā vēl pateikšu pa to motoriņa resursu. Jā, varbūt viņam arī ir resurs uz tiem 10-15 gadiem, bet tas ir pie nosacījuma, ja pārējais (mehānisms) ir labākajā kārtībā. Ja mehānisms ķersies tad palielinās arī slodze uz motoriņu un līdz ar to viņš tev var arī nosvilt.
P.S. Man nav jāpārzin auto uzbūve un kaut kādas ķēdes, kuras tur ir sataisītas, jo es esmu mācījies citas inženierzinātnes, nevis elektrotehniku vai automehāniku. Tāpēc to tekstu pa tām baltajām apkaklītēm paturi pie sevis _________________ Mr.Kveskono
Audi A4 avant 1.8T S-Line 2003.gadinjsh
Закисла трапеция. Где и сколько стоит её разобрать и почистить? хоть примерно. Почитав на форумах, понял, что в 1 раз займёт уйму времени , нужен спец. съёмник, да и есть риск что-нибудь обламать. Недели 3 назад замерли в первый раз... ВД40+воды литров 100+ разработал руками. Вроде всё зашевелилось. Сейчас опять стоят колом )
Audi a4 b6 2.4 _________________ За красивой жизнью в погоне....
Audi a4 b6 2.4 v6 30v
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia