ja Denni savienoju visus kontaktus ko tas relejs savieno,sūknis pumpē,starteris motoru griež(holla devēju pārbaudiju darbojas)-dzirksteles nav
eju tālāk pamēriju ar testeri pie indukcijas spoles komutatora štekerī(3 vadi)strava pienāk bet impuls uz vadu zaļs-balts nepienāk,pameru piekompja arī nav.Patesteju indukcijas devējus kas pie spararata-0.02 volti pie ieslegtas aizdedzes griežot motoru ar starteri,bet isti nezinu vai pareizi parbaudiju??
Мля. я забыл что у тебя Мс, там же еще и датчик оборотов есть. Померь его сопротивление, думаю сразу станет ясно. 0,2 В не есть нормально.
Paldies Denni par padomiem
Dzirksteli atradu, tā slepās nekontaktā pie temperaturas devējiem, 1 un 2 cilindra rajonā,to man tur ir 4 gabali, trīs gabali ar vienu vada štekeri un viens ar diviem vadu štekeriem', kurš tieši ir pie vainas nezinu visus pakustināju un dzirkstele parādījās!!!
Jautājums speciem-kurš temperatūras devejs ir tieši atbildīgs par dzirksteles esamību auksta dzinēja iedarbināšanu,jo kad piedarbināju meģināju pa vienam vadam atvienot no devējim vadus motors nenoslāpa?
Paldies Denni par padomiem
Dzirksteli atradu, tā slepās nekontaktā pie temperaturas devējiem, 1 un 2 cilindra rajonā,to man tur ir 4 gabali, trīs gabali ar vienu vada štekeri un viens ar diviem vadu štekeriem', kurš tieši ir pie vainas nezinu visus pakustināju un dzirkstele parādījās!!!
Jautājums speciem-kurš temperatūras devejs ir tieši atbildīgs par dzirksteles esamību auksta dzinēja iedarbināšanu,jo kad piedarbināju meģināju pa vienam vadam atvienot no devējim vadus motors nenoslāpa?
Ну ты отжог. НИКОГДА искра не зависила от датчиков температуры. По их показаниям меняется только угол опережение зажигание, сама искра будет в любом случае. А такая котовася как у тебя смахивает на датчик оборотов или положения КВ, обычно они так умирают.
Ja Denni kaut kur taisnība tev ir.Man ari sak likties temperatūŗas deveji nav pie vainas,šodien pa visu dienu uzķēru dzirksteli divas reizes pirms tam aiztiku kloķvarpstas stāvokļa devēju,un kloķvarpstas apgriezienu devēju,noņemu un pieliku, vadus izkustināju, štekerus izraustiju bet pec tam nekā?! es saprastu ja dzirkstele butu pazudusi pavisam bet te vinrei z dienā tā parādās un kad dzinējs uzsilst problēma pazūd!!
положения КВ-kloķvarpstas stāvokļa devējs=pareizi sapratu
Ja Denni kaut kur taisnība tev ir.Man ari sak likties temperatūŗas deveji nav pie vainas,šodien pa visu dienu uzķēru dzirksteli divas reizes pirms tam aiztiku kloķvarpstas stāvokļa devēju,un kloķvarpstas apgriezienu devēju,noņemu un pieliku, vadus izkustināju, štekerus izraustiju bet pec tam nekā?! es saprastu ja dzirkstele butu pazudusi pavisam bet te vinrei z dienā tā parādās un kad dzinējs uzsilst problēma pazūd!!
положения КВ-kloķvarpstas stāvokļa devējs=pareizi sapratu
Верно понимаешь. Или второй - датчик оборотов. Они одинаковые. Вот так они умирают, машина глохнет ни с того ни с сего, а потом заводится как ни в чем не бывало.
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā You can attach files in this forum You can download files in this forum
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia